düğün kıyafeti etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
düğün kıyafeti etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

10 Ekim 2013 Perşembe

Duygu Gelin

Benim ağabeyimle kuzenim birer hafta arayla evlendi biliyor musunuz?
Geçtiğimiz ay.
Nasıl koşuşturma içinde geçti o günler. Geçmek bilmeyen ama bir çırpıda geçen..


Duygu'nun ilk dansında tüm salon gelin ve damatla dansa kalktı! Bunu çok garipsediğim için yazmak zorunda hissediyorum kendimi. İlk şarkıda sadece gelin ve damat dans eder. Eğer ikinci bir şarkı çalarsa zaten diğer davetliler dansa davet edilir.
Yaşadığım şey nasıl bir şok ise bunu dile getirmek istedim. Siz siz olun, başınıza silah dayatılmadığı müddetçe gelin ve damadın ilk dansına kalkmayın!

Her şeyden önce pırlanta gibi bir kalbi var Duygu'mun. Dilerim çok mutlu olur.


Bendeniz ailenin şipşak şipşakçısı. Yarım saatte düğün çekimi :)



Bu kızlara da bayılıyorum. Onların da mürüvvetini görseydim.. {Yaşasın içimdeki kocakarı (: }

16 Eylül 2011 Cuma

Abimin Düğününde Ne Giydim?

Düğün konusunu bu postla kapatıyorum. Gerçi söz vermiyeyim:)

Kıyafet seçimi sancılı olduğu için bu yazıyı size borç biliyorum.
Ne sancısı diyenler şu histerikli yazımı okuyabilirler :)

Yaa gülüp geçiyoruz şimdi. Ama ne uykularım kaçtı, ne kabuslar gördüm.
Sonuçtan memnun kaldım ama. Önemli olan bu.

Hiç aklıma gelmezdi bir gün bloguma fotografımı koyacağım. İnsan yeteri kadar yaşarsa herşeyi görebilir:)
Aslında çeşitli bloglarda kendime rastladım ama çaktırmadım, buraya sakladım :)

İşte düğünden bir gün önce teslim aldığım kıyafetim ve ben:


Çantam büyük biliyorum.
Hele günlük hayatında bile clutch kullanan biri için oldukça büyük. Ama, Canom, cüzdanım, telefonum, selpağım, ıslak mendilim, yelpazem.. daha sayayım mı?

Bu çanta yerine clutch alsaydım; fotograf makinemi boynuma asmam, kalan eşyalar için tekrar çanta almam gerekirdi. Tam teçhizatlı Cevat Kelle gibi dolaşmaktansa aldım bavulumu da yanıma :)
Yani ki, ben halimden memnundum :)

Fotografını koymayıp koymayıp, birden, yazısız mazısız kendini afişe eden kendime şaşırmadan, kayıdı yayınla butonuna basıyorum.

Hayalinizdeki düşes imajını yıktığım için kusura bakmayın.

Edit: Bu yazıyı ilk yayımladığımda bir kaç gün sonra fotoğrafımı kaldırmıştım. Yazıyı sonradan okuyup fotoğrafı göremeyenlerin neden göremiyorum sorularına binaen küçük olarak ekliyorum tekrar fotoğrafı.