31 Temmuz 2011 Pazar

Görümce Beyaz Giyer!

Hayıflanmadığım kimse kaldı mı diye düşünüyordum...
Bi de blogdaşlarımla paylaşayım istedim.

Hayatta neyi kınadıysam başıma geldi...

Düğünlerde beyaz, geline mahsus bir renktir. Başkasının giymesi görgüsüzlüktür.
Bilirsiniz değil mi?

Bazı görümceler de, uyuzluğuna beyaz giyer.
Mesela 7 yıl önce evlenen arkadaşım Fatma'nın görümcesi. Merdivenler inerken gelin sandığım dün gibi aklımda. Haliyle 7 yıldır dilimden düşmez.
Keza birkaç ay önce evlenen Şeyda'nın görümcesi de beyaz giyinmişti, ancak onun iyi niyetli olduğuna eminim:)

Bana da, ne giyeceğimi soranlara, beyaz kabarık bir elbise giyeceğim, diye cevap veriyordum.

Düğün abimin düğünü olunca kararlıyım; hiçte sade olmayacağım!
Modelim belli.
Dün akşam bi koşu terziye gittim. Anlaştık. Kumaşçı kapanmadan kumaşçıya gideyim dedim. Toplanıyorlar.

Pudra rengi istiyorum, dedim. Pembeler istediğim gibi değil. Aa yeni bir kumaş var, dedi aşağı kattan getirdi. Aaa süper, dedim, kes!
Çok içime sindi.
Ya ben bu kadar çabuk almazdım hiç üstüme bile tutmadım, dedim kumaşı.
Kardeşime her renk yakışır dedi.
Devamlı müşterisiyim ondan öyle dedi. Tanırlar beni yani.
Terzime yollarsınız dedim çıktım.
Böylede sosyeteyim :/

Minibüste Ramazan gelmeden bu işi halletmenin haklı gururuyla oturup, mutlu olurken "Ay acaba çok mu açık renk oldu" diye bir şüpheye kapıldım.
Ve o şüphe yedi bitirdi beni. Uyuyamadım bu gece.
Terziyi bile aradım pazar pazar. Görmemiş kumaşı henüz.

Eminim basiretim bağlandı ve ben aslında beyaz, beyaz olmasa ekru, ekru olmasa krem rengi bir kumaş aldım.

Neyse ki çözümsüz değil ilk fırsatta kumaşıma tekrar bakıp eğer korktuğum kadar açık renkse tekrar kumaş alacağım. yok eğer gayet normal bir pudraysa mutlu mesud dikilmesine izin vereceğim ama böyle krize girmemek için ucundan numune koparıp yanımda taşıyacağım.

28 yorum :

  1. çok düşüncelisin Seyhancım. her görümce senin gibi olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. seni kıskanç sosyeteeeeee....
    boş ver soranlara bu renk çok moda ama dersin...

    YanıtlaSil
  3. yaaa seninde abin evleniyor demek :))
    ve sende kabarık bir elbise giyeceksin :)))
    modeli nasıl ben daha modele karar veremedim de :((

    YanıtlaSil
  4. :) ben de abimin dugununde ekru-krem bir renk giymistim, ama o zamanlar kucuktum biraz daha, cok da olmasa da..

    hem benimki etek ceketti. gelin gibi olmus sayilmaz di mi:D

    basiret baglanmasi mi bilmyorum, ben de kesinlikle sevmem dugunlerde gelinden baskasinin beyaz giymesini ama ben valla kotu niyetli degildim:))

    YanıtlaSil
  5. cok merak ettim elbiseni nasil bise olcak acabaaa !! =)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle düğünlerde beyaz giyilmesine karşıyım. Çok şükür basimada gelmedi. Geleni de görmedim ama bence çok yanlış. Bende gelin hariç beyaz giyilmez olarak biliyorum. Ama kötü kaynana olarak oğlumun dugununde giyebilirim :p Hayirli olsun bu arada.

    YanıtlaSil
  7. Ha ha Seyhan ömürsün yok sen bilinçaltına yerleştirdiğin için kesin beyaz değildir o :D Yani öyle umuyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de bir görümce olarak ağbimin düğünü için beyaz kelebekli bir elbise görmüştüm ve nasıl güzeldi çok da yakışmıştı.Kuzenim ve annem unutmaz o elbiseyi hala söylerler üzerinden 13 sene geçmesine rağmen.
    Ama almadık tabi annem beyaz elbise olmaz dedi,ben de gittim başka bir elbise aldım o elbisede hep aklımda kaldı.

    YanıtlaSil
  9. kıskanclktan kaynaklandıgını düşünmüşümdür hep bu durumu :)
    aman sen de tongaya dusme sakın..

    YanıtlaSil
  10. Kuşumm pudra rengi çok seviyorum ben de.Eminim evhamın yersizdir ve renk bildiğin pudra pembesidir :)) Sonucu bize bildirmeyi unutma.Bu düğünde çok güzel olursan seni bizden alıp gelin ederler diye de aklım başımda değil :/

    YanıtlaSil
  11. Seyhannnn, hala ne işle uğraştığını söylemedin. Kınıyorum seni...

    YanıtlaSil
  12. Aldıgın kumas ne tarz bir kumas bilmiyorum, nasil bir model düsünüyorsun onu da bilmiyorum, dantelleri begenir misin onu da bilmiyorum, hic bisey bilmiyorum ama bir fikrim var: elbiseye mesela siyah dantellerle degisik bir hava katsan, hem çok seksi hem çok şık durur, ayrıca rengi de çok açık olsa bile dikkat çekmez. Sadece bir fikirdi, eninde sonunda senin içine sinmesi lazım :)

    YanıtlaSil
  13. Çok alemsin, komiksin :) Özür dilerim sen gayet ciddi bir durumdasın ama işin çözümü var nasılsa, sorun etme boşver. İçine sinen bir kumaş ve model olur umarım, abinin düğününde şöyle görümce görümce dolanırsın.

    YanıtlaSil
  14. başlığa bayıldım :) ben de ablamın düğününde beyaz giymemiştim gelinin rengi diye, halbuki o elbise öyle güzel olacaktı ki. benim düğünümde krem giyen bir adet teyzemiz vardı. her gittiğim düğünde beyaz giyene rol çalıyo gözüyle bakıyorum fakat gerçekten de hiiç önemli değil aslında,salla ;)

    YanıtlaSil
  15. hiç üzülme harika bir elbise olacağı içime doğuyor
    bence çok şık ve güzel olacak
    senin kadar ince düşünenler kaldı mı bu devirde şekerim :))

    YanıtlaSil
  16. Seyhaan, geçenlerde bi düğüne gittim, iki görümce vardı ve ikisi de bembeyaz giyinmişti. Hemmen aklıma sen geldin ,(o derece özdeşleşmişsin bu durumla) Seyhan olsa bunu bloguna taşırdı, canına okurdu kızların dedim.

    Yani ki mesajım; Bunu yapıcak en son kişi sen olmalısın :)
    Sana güveniyorum

    YanıtlaSil
  17. Benimde kendi düğünüm aklıma geldi. Benim görümcelerimde kayınvalidemde beyaza yakın bir renk giyinmişlerdi. Çok sinir olmuştum. Takım elbiseydi onlarınkide. Biri evli görümcemin biri bekar. Allah'a büyük söylemiyim ama ahdim var görümcemin düğününde öyle güzel açık renk bir abiye giyeceğim. Çok kötüsün dediğinizi duyar gibiyim. Ama hakettiler.

    YanıtlaSil
  18. Bence taktigin aksessuarlari renkli tut o zaman. Nolucak niyetin kotu degil nasilsa.

    YanıtlaSil
  19. Pinky,
    ciddi misin? ya bilinç altım oyun oynadıysa bana ve ben kötü kalpli bir görümceysem :(

    Zeynep bayram,
    kimse sormazkii herkes arkadam konuşurrr :(

    Nabrut,
    eteği şatafatlı üstü sade bir şey elbise modelim nasıl anlatsam kii :))
    eylülde düğün seninki daha sonraysa foto atarım ;)

    Betül,
    küçüklüğüne veriyorum :))

    Want more fashion,
    bende merak ediyorummmm ;)

    Ayça,
    hayııır giymezsinnn. bende giymeyeceğimm :)

    YanıtlaSil
  20. J.Potter,
    dersimi aldım yaa :))

    Yıldızımmm,
    süpersin süperrrr
    ;)

    Nohut oda,
    ayy bana da diyecekler kıskanmışta giymiş diyeeee

    Taze kahvem,
    için rahat olsun ben her düğün güzel olurum ama hiç bir yere gitmemm :Pp
    pudradır dimi kumaşımmm

    Dersaadet,
    sen böyle sordukça cvp veresim kaçıyor işimin bi cazibesi yokki söyliyim :))
    ama taktın ama :))

    Zeynep,
    çok haklısın çözümsüz değil. benimde türlü fikirler geliyor aklıma koyu renk dantelde gayet iyi bir fikir ;)

    Aylin Türkşen Aysel,
    bak bak ben dert yanıyorum sen dalga geçiyorsunn :)
    çok görümce görümce dolanmıyım ama. biraz olabilir :)

    YanıtlaSil
  21. Defne,
    bi de evde kalmış yazııık onun içün beyaz giymiş demesinler.. yaşımda geçiyor malumm :))

    Fd,
    olur valla :/

    Mavianne,
    düşünüyorum ama uygulamaya gelince ortaya birşey yok baksana :)))

    Şebneeemm,
    e burda olaydın fikrini alırdım iştee. zaten modeli görünce dehşete düşeceksinnn:))

    Neslihan,
    yoo seninkiler haketmiş haklısınn :))

    Didem,
    doğru diyorsunn da, kim ne bilecek niyetimii :))
    bilirler di mi? :))

    YanıtlaSil
  22. bak icime dert oldu simdi gidip yengeme sorsam mi kizmis mi bana diye :) o da benim dugunume bembeyaz gelmesin sonra :D

    ben cok renkli bir basortu takmistim hem :D bak hala kendimi savunuyorum :D

    YanıtlaSil
  23. Bak bundan sonra gittiğim düğünlerde daha dikkatli bakacağım görümceler ne renk giymiş diye:)İlahi Seyhancım,çok tatlısın ya:)

    YanıtlaSil
  24. bence o kadar takılma. kuması begendıysen, rengı acıkta olsa ıstedıgın modelı yaptır. sen ıyı bır gorumcesın , bunu baska turlu anlayacaklardır.

    YanıtlaSil
  25. Aman sakin beyaz giyme. Olmaz yani. Gelin hanimin diline düsersin sonra bak ben söylemis olayim:))

    YanıtlaSil
  26. O gorumcelerden biri de benim Maalesef..:/ ya Ben niye giydimki AMA 8 sene onceydi..seyhancim elbisenin modelini cok merak ediyorum..vintage bi tarz mi ? Modanisanin etkinliginde uzerindeki tunigede bayilmistim cok zevklisin ve terzinde cok basarili demekki :) umarim burdan paylasirsin bir an once ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  27. ah canım bunda benimde hemen akabinde verdiğim gaz olabilir mi acaba :))) ama suç sende beyaz dedin kabarık dedin, görümce dedin beyaz dein , kınadımmm dedinn :)) çıka çıka ne çıktı :)))

    YanıtlaSil

söz sizin...