Hayıflanmadığım kimse kaldı mı diye düşünüyordum...
Bi de blogdaşlarımla paylaşayım istedim.
Hayatta neyi kınadıysam başıma geldi...
Düğünlerde beyaz, geline mahsus bir renktir. Başkasının giymesi görgüsüzlüktür.
Bilirsiniz değil mi?
Bazı görümceler de, uyuzluğuna beyaz giyer.
Mesela 7 yıl önce evlenen arkadaşım Fatma'nın görümcesi. Merdivenler inerken gelin sandığım dün gibi aklımda. Haliyle 7 yıldır dilimden düşmez.
Keza birkaç ay önce evlenen Şeyda'nın görümcesi de beyaz giyinmişti, ancak onun iyi niyetli olduğuna eminim:)
Bana da, ne giyeceğimi soranlara, beyaz kabarık bir elbise giyeceğim, diye cevap veriyordum.
Düğün abimin düğünü olunca kararlıyım; hiçte sade olmayacağım!
Modelim belli.
Dün akşam bi koşu terziye gittim. Anlaştık. Kumaşçı kapanmadan kumaşçıya gideyim dedim. Toplanıyorlar.
Pudra rengi istiyorum, dedim. Pembeler istediğim gibi değil. Aa yeni bir kumaş var, dedi aşağı kattan getirdi. Aaa süper, dedim, kes!
Çok içime sindi.
Ya ben bu kadar çabuk almazdım hiç üstüme bile tutmadım, dedim kumaşı.
Kardeşime her renk yakışır dedi.
Devamlı müşterisiyim ondan öyle dedi. Tanırlar beni yani.
Terzime yollarsınız dedim çıktım.
Böylede sosyeteyim :/
Minibüste Ramazan gelmeden bu işi halletmenin haklı gururuyla oturup, mutlu olurken "Ay acaba çok mu açık renk oldu" diye bir şüpheye kapıldım.
Ve o şüphe yedi bitirdi beni. Uyuyamadım bu gece.
Terziyi bile aradım pazar pazar. Görmemiş kumaşı henüz.
Eminim basiretim bağlandı ve ben aslında beyaz, beyaz olmasa ekru, ekru olmasa krem rengi bir kumaş aldım.
Neyse ki çözümsüz değil ilk fırsatta kumaşıma tekrar bakıp eğer korktuğum kadar açık renkse tekrar kumaş alacağım. yok eğer gayet normal bir pudraysa mutlu mesud dikilmesine izin vereceğim ama böyle krize girmemek için ucundan numune koparıp yanımda taşıyacağım.
31 Temmuz 2011 Pazar
29 Temmuz 2011 Cuma
Somali'de Çocuklar Ölümü Bekliyor
Uzun uzadıya yazmak istemiyorum.
Ne söylenebilir kestiremiyorum...
Sıcaklar çok fena kavruluyoruz diyoruz ya.
Hani Ramazan'da nasıl oruç tutacağız diye düşünüyoruz ya.
İşte bu yazı biraz başkalarını da düşünmeme neden oldu.
İsterim ki okuyun okutun. Belki birinin yardım etmesine vesile olursunuz..
Ne söylenebilir kestiremiyorum...
Sıcaklar çok fena kavruluyoruz diyoruz ya.
Hani Ramazan'da nasıl oruç tutacağız diye düşünüyoruz ya.
İşte bu yazı biraz başkalarını da düşünmeme neden oldu.
İsterim ki okuyun okutun. Belki birinin yardım etmesine vesile olursunuz..
Etiketler:
ihh
,
yardımlaşmak
27 Temmuz 2011 Çarşamba
Mütevazi Değil Mütevazı
Ben mütevazı insanları severim.
Yere göğe sığdıramıyasım gelir. -Yok böyle bir cümle(:-
Kendimde mütevazıyımdır. - O yüzden kendimi de yere göğe sığdıramam dermişim(: -
Mütevazıyım evet, ama benim övünülecek bir şeyim yok!
Düşünüyorum...
I-ıh kusursuz biri olmama rağmen övünecek bir şey bulamıyorum :)
Geçenlerde uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımı aradım. Ne var yok diye sıkıştırınca TUS'u kazanmış olduğunu öğrendim.
Nasıl usul usul anlatıyor. Ben telefonun diğer ucunda çığlık çığlığa: Gurur duyuyorum seninle!!!
İlk seferde nasıl kazandın kızım millet kaç kere giriyor diye bağırırken, yok ya ne puanlar alıyorlar diye cevap veriyor bana...

Taslakları kontrol etme zamanı. O doktor arkadaşımla konuştuktan hemen sonra yazmıştım bunları..
Görsel mi? Haklısınız ne alaka değil mi? :)
Yere göğe sığdıramıyasım gelir. -Yok böyle bir cümle(:-
Kendimde mütevazıyımdır. - O yüzden kendimi de yere göğe sığdıramam dermişim(: -
Mütevazıyım evet, ama benim övünülecek bir şeyim yok!
Düşünüyorum...
I-ıh kusursuz biri olmama rağmen övünecek bir şey bulamıyorum :)
Geçenlerde uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımı aradım. Ne var yok diye sıkıştırınca TUS'u kazanmış olduğunu öğrendim.
Nasıl usul usul anlatıyor. Ben telefonun diğer ucunda çığlık çığlığa: Gurur duyuyorum seninle!!!
İlk seferde nasıl kazandın kızım millet kaç kere giriyor diye bağırırken, yok ya ne puanlar alıyorlar diye cevap veriyor bana...
Taslakları kontrol etme zamanı. O doktor arkadaşımla konuştuktan hemen sonra yazmıştım bunları..
Görsel mi? Haklısınız ne alaka değil mi? :)
Etiketler:
arkadaşlar
,
doktor arkadaşım
,
mütevazı
,
tus
24 Temmuz 2011 Pazar
Mmmmmalatyadan
Çok ballıyım ben. Valla bak!
Söz konusu kayısı oldu mu sadece malatya kayısısı yerim.
Kuru kayısıda ise gün kurusu. Kahverengi olan yani turuncu olan değil.

Bunu bilen bir arkadaşta erinmemiş, toplamış, paket yapmış, yollamış.
Paket demek ayıp olur valla, kargocu kan ter içindeydi getirdiğinde. Koca bir koli!
Hemen açtım. Ne yalan söyleyim yıkamadan yedim önce sonra yıkadım ofis arkadaşlarıma ikram ettim.
Kalanı eve götürdüm, komşulara dağıttım, buna rağmen bize bayağı bi kaldı.
Abim bayıldı.
Hayatımda yediğim en güzel kayısı, deyip durdu.
Komşulara dağıttığımı duyunca da, ne veriyorsun millete, dedi ayıııı.
Hiç mi dünya görmedin oğlum! Demedim tabii. Usul usul midesini bozup gerekli cezayı görmesini bekledim :))))
Teşekkür ederim FD ama,

Düşeslik mi kaldı Allah aşkına:)
Söz konusu kayısı oldu mu sadece malatya kayısısı yerim.
Kuru kayısıda ise gün kurusu. Kahverengi olan yani turuncu olan değil.
Bunu bilen bir arkadaşta erinmemiş, toplamış, paket yapmış, yollamış.
Paket demek ayıp olur valla, kargocu kan ter içindeydi getirdiğinde. Koca bir koli!
Hemen açtım. Ne yalan söyleyim yıkamadan yedim önce sonra yıkadım ofis arkadaşlarıma ikram ettim.
Kalanı eve götürdüm, komşulara dağıttım, buna rağmen bize bayağı bi kaldı.
Abim bayıldı.
Hayatımda yediğim en güzel kayısı, deyip durdu.
Komşulara dağıttığımı duyunca da, ne veriyorsun millete, dedi ayıııı.
Hiç mi dünya görmedin oğlum! Demedim tabii. Usul usul midesini bozup gerekli cezayı görmesini bekledim :))))
Teşekkür ederim FD ama,
Düşeslik mi kaldı Allah aşkına:)
Etiketler:
abiler
,
gün kurusu
,
kayısının hası
,
kısaca fd
,
malatya kayısısı
22 Temmuz 2011 Cuma
Neler Öğrendim
Öğrendim ki, ben ben aslında tembel değilmişim.
Öğrendim ki sabah erken kalkabiliyor buna rağmen mutlu olabiliyormuşum.
Buna bağlı olarak çok uyuyunca değil, az uyuyunca da gözlerim şişiyormuş.
Öğrendim ki çok ayakkabım varmış ve çoğu rahatsızmış.
Öğrendim ki karınca olmakta güzelmiş ama ağustos böceği olmak harikaymış.
Öğrendim ki dağınık değil düzenliymişim.
Her eve pardon her şirkete lazımmışım.
Öğrendim ki ağzım sıkıymış, işe girdiğimi söylemeden de durabiliyormuşum!
;)
14 Temmuz 2011 Perşembe
Çenem Çekile!
Ne çok söyleyecek şeyim var ya!
Not defterim dolup taşmış, yarısını burda paylaşsam hergüne bir post olur.
Ben aslında geveze değilimdir.
Dinleyen yanım meşhurdur.
Ama gel gör ki, bir arayacak olsan beni, şaşarsın bu karga sesimle konuşma hızıma!
Sohbet edelim diye arıyorum arkadaşı, peşpeşe sıralıyorum sonra.. Konu ne zaman aldığım ama vereceğim aslında bana yakıştığını düşündüğüm kilolara geldi anlamıyorum.
Ben hızlanınca karşı tarafta hızlanıyor haliyle.
Ya da bi dakika...
Karşıdaki hızlandığı için mi ben hızlanıyorum yoksa? :/

Bu da sevgili dolma kalemim. Tükendi!
Arkasındaki kargacık burgacık belli belirsiz fon ise orjinal el yazım - sanki sahtesi olabilirmiş gibi:)-
Edit: Bu yazı ne zaman yazılmış bilmiyorum. Otomatik zamanlı yayınlamaya aldığım aklımdan uçmuş :) Mailboxa düşen yorumları görünce kafam karıştı - sanki önceden karışık değilmiş gibi :P - :D
Not defterim dolup taşmış, yarısını burda paylaşsam hergüne bir post olur.
Ben aslında geveze değilimdir.
Dinleyen yanım meşhurdur.
Ama gel gör ki, bir arayacak olsan beni, şaşarsın bu karga sesimle konuşma hızıma!
Sohbet edelim diye arıyorum arkadaşı, peşpeşe sıralıyorum sonra.. Konu ne zaman aldığım ama vereceğim aslında bana yakıştığını düşündüğüm kilolara geldi anlamıyorum.
Ben hızlanınca karşı tarafta hızlanıyor haliyle.
Ya da bi dakika...
Karşıdaki hızlandığı için mi ben hızlanıyorum yoksa? :/
Bu da sevgili dolma kalemim. Tükendi!
Arkasındaki kargacık burgacık belli belirsiz fon ise orjinal el yazım - sanki sahtesi olabilirmiş gibi:)-
Edit: Bu yazı ne zaman yazılmış bilmiyorum. Otomatik zamanlı yayınlamaya aldığım aklımdan uçmuş :) Mailboxa düşen yorumları görünce kafam karıştı - sanki önceden karışık değilmiş gibi :P - :D
Etiketler:
bu posta nasıl bir etiket olabilir ki :)
,
dolma kalem
,
el yazısı
,
geçiyordum uğradım
13 Temmuz 2011 Çarşamba
Ben Biraz Yoğunum Farkettiniz Mi?
Yazı yazabildiğime bakmayın.
Size bırakamadığım yorumlardan anlamışsınızdır bu kızda bir soğukluk olduğunu.
Azıcık meşgulumde :)

Bu fotografı görünce böyle bir post yazmak geldi içimden.
Okuyabilsemde yorum bırakamıyorum çoğu zaman.
Görselin hikayesine gelince; telefon kısıkta. Ben bir işle meşgulum. Bir telefonum olduğu aklıma geldiğinde gördüğüm manzara bu :)
Size bırakamadığım yorumlardan anlamışsınızdır bu kızda bir soğukluk olduğunu.
Azıcık meşgulumde :)
Bu fotografı görünce böyle bir post yazmak geldi içimden.
Okuyabilsemde yorum bırakamıyorum çoğu zaman.
Görselin hikayesine gelince; telefon kısıkta. Ben bir işle meşgulum. Bir telefonum olduğu aklıma geldiğinde gördüğüm manzara bu :)
Etiketler:
ayda kaç sms atıyorum tahmin edin :)
,
mesajlar
,
samsung s 5603
Kaydol:
Kayıtlar
(
Atom
)