27 Eylül 2009 Pazar

Püsküllü Şal



Dün yukarda gördüğünüz şalla uğraşıyordum.
Gerekli malzemeler:



Ve aşamalar:



Püskülleri istediğimiz ölçüde önce çiziyoruz - çizgilerimle dalga geçmeyin penyeyi çizmek çok zormuş:)))

Sonra çizdiğimiz yerlerden kesiyoruz - kesmekte zormuş :)



Kesmeden önce acaba daha mı az aralıklı olsaydı demiştim keserken zorlandığım için kalın püskülleri olmasına sevindim :)

Ucuna püskül koyarım diye baştan boşluk bırakmıştım. İyikide bırakmışım:



Bıraktığım boşluğu ve püsküllü hali bir arada görebilirsiniz.

Ve kullanım şekilleri :




İşte burda da Stil Direktörünün verdiği öneriyle t-shirtten şal yapımı var. Ben buna uygun bir t-shirt bulamayınca aklıma kumaşçıda gördüğüm bu ipek gibi penye geldi aklıma. Birde siyah aldım başka bir yerde gördüğüm bir şal daha var aklımda ama makinem dikebilirse yapabileceğim anca. Çok yakında... :)
Daha önce yazdığımbu yazıda da püskülleri kullanabileceğiniz yerlere dair hoş öneriler var;)

Ee.. Nasıl buldunuz? Püskülleri inceltiyim mi?

Not: Manken olarak önceki postlarımda kullandığım kuzenimi kullandım :)))

16 yorum :

  1. Gerçekten çok hoş görünüyor.
    Farklı ve hoş duruyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. İnceltme canım böyle çok güzel olmuş..Unutmazsam ben de yaparım(=

    YanıtlaSil
  3. İşte budurrr ! Bunlar senin ayak seslerin Seyhann gümbür gümbür geliyosun Seyhan! Bak gördün mü sen de maharetlerini göstermeye başladın işte,çok güzel olmuş şeker,verdiğim gazla yenilerini de görebiliriz artıkın :)

    YanıtlaSil
  4. bence biraz daha incelt ttlm püsküllerii daha güsel olur:)

    YanıtlaSil
  5. ii buluş rengarenkte güzel olur artık kumaşlar değerlenir

    YanıtlaSil
  6. Taze Nane, çok teşekkür ederim.

    Style by T, hayır ya sen yapmaa, seninki daha güzel olur sonra kıskanırım :))

    -Aa!böyle diyen blog sahibeside görmedim :P

    Gidi Kuzgun Güdük Fare, tşk ederim:)

    Taze Kahve'm, ver coşkuyu!! inşallah gerisi gelir ;)

    Cdm, bi sonrakinin püsküllerini ince yapmaya karar verdim. böylece arada farkı görüp ona göre karar verebilirim;)

    Serpil, rengarenk gerçekten hoş durur. işte onun püsküllerini illa ki ince yapmak gerekir.

    YanıtlaSil
  7. sekerim süpersin!
    Amma ne öyle ölcemeler :D kes gitsinn. ynai ben yöle yapardim ama sen annem gibi iyicene incelemissin:DBrawoo

    YanıtlaSil
  8. Çok farklı olmuş canım, ama bence biraz incelse daha iyi olur.
    Canım çekti bende yapacam:)

    YanıtlaSil
  9. Pekkk güzel olmuş canım.

    YanıtlaSil
  10. ya seyhan bende yaptım da tam önde kalan boyuna yapışan kısmı çok zayıf kalıyor acaba iki uç sabit kalsa araları mı kessek

    YanıtlaSil
  11. Nergiscem, bi hevesle ölçtük çizdik işte:)

    Ozerella, merakla bekliyorum seninkini;)

    Flame, teşekkürederim :)

    özge, öylede olur tabii. ama o zmnda dolamak isteyince sorun çıkabilir:)

    Stil Direktörüm, :)))) e insan heves ediyor..

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim çokk, direk hayal ettim boynumda, yapıciim en kısa zamanda:=)

    YanıtlaSil
  13. sentekbizikimiz, yap yap tam mevsimi :)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş. Hemen deneyeceği,m. Çok becerikli değilim ama yapabilirim bu basit görünüyor.

    YanıtlaSil

söz sizin...