2 Eylül 2009 Çarşamba

Doktor, Kim?



CNBC-e yeni dizilerini incelemeye devam ediyoruz.
Doktor, kötülerle savaşan bir uzaylı gezgin. Birçok kez 900 yaşlarında olduğunu iddia etsede yaşı ve adı tam olarak bilinmiyor. Dizinin adı burdan geliyor.
Asistan Rose, Doktor dünyalı ilişkilerinde pek iyi olmadığı için onun için bu eksikliğini gideren kişi. Tanıştıkları andan itibaren ayrılmaz bir ikili oluşturuyorlar.
Dizinin konusunu pekte anlayabilmiş değilim :)) Doktor zaman ve mekanları arası yolculuk yapabiliyormuş.
Görsel efektler,Gladyatör filmiyle Oscar kazanan The Mill ekibi yapıyormuş.
Ama benim çok ilgimi çeken dizinin, Elizabeth Hurley ve Robbie Williams'ında aralarında bulunduğu hayran kitlesi.
Ben bu diziye de şans vereceğim.
İlk bölüm 6 eylül pazar 21:00 Merlinden hemen sonra CNBC-e de.
Kaynak CNBC-e dergi

2 yorum :

  1. himmm walla yine birkac dizi war yeni yayin doneminde !! ama izlemem bunu herhalde ya...ben artik netten takip ediyorum..birkac dizim war yeni diziye gerek yok :P

    YanıtlaSil
  2. ay bende öyle diyorum en güzel CNBC-e de takip edebiliyorum. yeni dizilere mesafemi izledikten sonra belirliycem:)

    YanıtlaSil

söz sizin...