26 Mayıs 2017 Cuma

Kate Middleton the Gelinin Kız Kardeşi

Dünkü yazım Phillipa Middleton'un nikahı ve gelinliğinden sonra sıra ablasına, Kate Middleton' a geliyor.
Aslında konumuz zaten oydu da biz gelinden rol çalmayalım istedik değil mi?
Ne kadar da naziğiz.

Kate, gelinliğini de tasarlayan Alexander McQueen imzalı bir elbise giymiş.
Renk, model, duruş.. ŞA-HA-NE!
Sanırım bir de hep çocuklarla beraber fotoğraflar verdiğinden iyice öldüm bittim ben buradaki hallerine.
Prenses Charlotte ve Prens George da çok sevimli💖


Şapka için bir şey söylememe gerek yok değil mi?😍😍😍
Sevdiğim bir diğer fotoğrafla kapanış yapayım, yorumları size bırakayım?

25 Mayıs 2017 Perşembe

Kate Middleton'un Kız Kardeşi Pippa'nın Gelinliği

Instagram stories'te paylaşmıştım.
Pippa wedding diye. Hatıladınız mı?
Takip etmiyorsanız ayıp 👉 the_syhn
Orada muhabbet ettik aslında ilgililerle, bir de soranlar oldu "kim?" diye.
Hemen toparlayayım sizin için.

Pippa isminin kısaltmasıymış ve aslında bu şekilde çağrılmaktan hiç hoşlanmıyormuş, diye okumuştum bir yerde ama nerede bilmiyorum. Phillippa mıydı neydı tam adı ama emin olmadığım için başlığa da onu yazmak istemedim. yoksa saygımdan ötürü onu sevmediği lakabıyla anmazdım burada 😎
Pippa Middleton, Cambridge düşeşi sevgili Kate Middleton'un 33 yaşındaki kız kardeşi.
Bu yeterli bir açıklama. Ben de zaten bu kadarını biliyorum 😄
Bir de 41 yaşında bir iş adamıyla evlendiğini. Bir de ingiliz bir tasarımcıdan gelinliğinin 40 bin sterlin olduğunu...

Gelinliği çok beğendim ama. İlk görüşte! Bir de sırtı görünce..
Ne zarif, sade, şık, asil bir gelinlik. 40 bin sterlin eder mi bilemem. Fatih'te 10 bin TL'ye mal edebilirsiniz ama gelip de burada yaptıracak hali yoktu 😉
hem bu haliyl bile Ali Ağaoğlu'nun kızının gelinliğinden uyguna gelmiş ve üzgünüm ama bin kat daha güzel.

Geline dönersek, gelin çiçeğinden (ve kocasından) başka her şey harika.

Ah bir de ablası var ki..
Ona ayrı post yapıp elbisesini her açıdan paylaşmak istiyorum.
Biliyorum çok geç kaldım zaten gördünüz ama olsun blogda dursun istiyorum.

Gelinin kızkardeşi postu is coming!

24 Mayıs 2017 Çarşamba

Melania Trump'ın Papayla Tanışma kombini.


Hayatları show bu amerikalıların ya. Hepsi artist doğuyor sanki.

Melania Trump hakkında daha evvel de yazmıştım. Amerikalılar pek sevmiyor hatta seveni yok gibi bir şey. Eleştiriyor da eleştiriyor, millet, sanki kendileri zengin koca buldular da kabul etmediler gibi verip veriştiriyor.

Neyse Trump ailesi Papayla tanışmış. Ayrıntıları bilmiyorum :)
Blog yazarlığında son nokta benimki 😁
İlk alttaki fotoğrafı gördüm ve dedim ki bu kadın neden cenazede bu kadar mutlu?
Siyahları çekmiş ya, yasta gibi.
Melania'nın kıyafeti Dolce Gabbana. Çok beğendim. çok yakışmış. Kafasındaki tül çok komik durmuş ama ne yapsın. Şal mı atsaydı kafasına?
Biliyorsunuz Vatikan'a gidince öyle şortunuzla, sıfır kolunuzla falan giremiyorsunuz. Kiliseye girince bile kıyafetin bir adabı olur. O yüzden yabancı bloglarda evlilik fotoğraflarında görmüşsünüzdür straplez gelinliğin üstüne kilisede bolero giydirilir falan neyse. Yüzden kıyafetleri elbette kapalı olacaktı ama özellikle siyah tercih etmeleri toplanmalarını matem evi gibi göstermiş.

Söyleyeceklerim bu kadar. Sizin eklemek istedikleriniz varsa alalım. 😉


16 Mayıs 2017 Salı

Güneş de Bir Yıldızdır

Gelelim geçen ay okuduğum tek kitaba.
Eskisi gibi okuyamadığımın farkındayım ama sınavdan sonra arayı kapatıp hepinizi bıktıracağım.
Sınav yaklaştıkça okuma hızım yavaşladı ve en sonunda sıfıra erişti.
Evet mayıs ayı itibariyle bir satır kitap okumuşluğum yok :(
Ama dönüşüm, gençler, harika olacak! Olmalı!

Kitap yorumuna geçmeden, bu kitabı instagram hesabımda hediye ediyorum.
Eğer instagramdan takip etmiyorsanız takip etmenizi, hayalet takipçiyseniz ise fotoğraflarımı beğenmeye davet ediyorum sizi. Çünkü hayalet takipçi olmak karaktersizce bir şey bence, size veya bana yakışmaz 💓

Nicola Yoon'un daha önce yine Pena yayınlarından çıkan Her Şey isimli kitabını okumuştum ve beğenmiştim; bir gençlik kitabıydı. Kitap filme uyarlandı ve 5 mayısta Amerikada gösterime girdi. Ben de sınav sonrası filme giderim diye düşünmüştüm ki, bizim ülkemize ağustos ayında geleceğini öğrendim. O zamana  kadar herhalde internete de düşer ve ben de filme gitmem. Ama bakalım durum neyi gösterecek diyelim ve konumuza dönelim.

Nicola Yoon yine gençlere yönelik bir roman yazmış.
Gene ırklar arası aşk var 💓
Bu sefer iki anakarakterin ağzından anlatılıyor olaylar zinciri ve olaylar tek bir gün içinde gerçekleşiyor. Nasıl karşılaştılar nasıl aşık oldular, önlenemez görünen sorunu nasıl aşacaklar bunları okuyoruz. Ama sadece iki karakter değil araya o karakterlerin hayatına dokunmuş kişilerin de hikayeleri serpilmiş. En çok o kısmı sevdim.
Aşk tesadüfleri sever tarzda bir kitap.
Karakterlerden birinin Koreli olduğunu belirteyim ♥

Ben tam böyle hafif beni yormayacak mutlu edecek bir kitap okuma havamdaydım ve o sıra okudum. O yüzden de pek sevdim.
Hazır yaz geldi. Seyhan tatile gidiyorum bana okumam için ne önerirsin diyenleriniz varsa hemen listeye eklesin bu kitabı.

14 Mayıs 2017 Pazar

Met 2017'de Rüküşler Geçidi

Hani bazen böyle galaları etkinlikleri eleştirenlerle dalga geçiyorlar ya, yok işte efendim dizi çıkmış pijamalarıyla oturmuş galadaki ünlüleri eleştiriyorlar, falan diye.
Eleştiririm arkadaşım dizi çıkmış pijamamla, çamaşır suyu değmiş eşofmanımla eleştiririm.
Ben o halde bunları eleştiriyorsam güzel olmak ya da seksi olmak ya da işte konuşulmak için düştükleri rezaleti pijamalı halimle eleştiriyorsam onların utanması gerekir benim değil!

Şimdi paylaşacağım fotoğraflardan sonra bana hak vereceğinize yüzde bin eminim.
Belki paylaşacağım insanlar içinde, kimisinin gerzekçesine bağlı hayranı olduğu insanlar çıkabilir ve bu halinin bile güzel olduğunu iddia edebilir ama yoo dostum hayran olmak gerzek olmayı gerektirmez, Eğri oturup doğru konuşmak gerekir.


Bu Met gala denilen şey, Metropolitan Museum of Art'ın Costume Institute adlı kanadı yararına her yıl düzenlediği yardım balosu.
Bunlar da ne kadar çıplak gelirsek o kadar yardım edebiliriz düşüncesindeki yardımseverler.



Kusmalık değil mi?


Ya Rihanna'nın bu haline ne demeli?

Peki Gwyneth Paltrow? ki normalde çok zariftir...


Tabii güzellikler de yok değildi bu etkinlikte. Jennifer Lopez'in güzelliği hepsini unutturacak derecede ♥
Kapanışı onla yapalım da size ettiğim işkence için beni affedin ama yorumlarınızı merak etmiyor değilim ^^

13 Mayıs 2017 Cumartesi

Unutursun Albümü ♥

İclal Aydın...
Evet gene konumuz O.
Bir Cihan Kafes'ten sonra iyice perçinleşti ya sevgim, sevmeyen okumayan kalmasın istiyorum.
Unutursun albümü çıktı şimdi de.
Unutursun Türkiye'de ilk defa bir albümün soundtracki olma özelliği taşıyor.


Albümün tamamını henüz dinleyemedim ama "unutamam seni"yi döne döne dinledim. 
Aramızda kalsın ama ağlattı yine beni.
Bu romanın kadınları beni ne kadar etkilemiş ya. 

Albümü online olarak dinleyebileceğiniz linkleri bırakmaya geldim aslında buraya bugün, bu yoğulukta. Kitabı okumayanların benim kadar etkilenmeyeceğini biliyorum. Ama benim gibi ağlaya ağlaya okuyanlar dinlerken heba olmaya hazır olsun.

"Unutursun"un kahramanlarına ses veren şarkıların İclal Aydın'ın şiirsel metinleriyle harmanlandığı albümün konuk yorumcuları ise; Cem Adrian, Ceren Çağatay, Cihan Mürtezaoğlu, Ender Balkır, Gökçe Bekaroğlu, Gökçe Kılınçer, Koray Avcı, Mümin Sarıkaya, Rubato.


“Unutursun” Albüm 
1- Gün Gelir De - İCLAL AYDIN / Unutursun Diye Feat. CİHAN MÜRTEZAOĞLU
2- İkimize Kalan - İCLAL AYDIN / Ayrılmalıyız Artık Feat. GÖKÇE BEKAROĞLU
3- O Eski Şarkı - İCLAL AYDIN / Unutamam Seni Feat. KORAY AVCI  👉favorim 
4- Hiç Kimsenin - İCLAL AYDIN / Altın Tasta Gül Kuruttum Feat. CEREN ÇAĞATAY
5- Bir Servi Diktim - İCLAL AYDIN / Şu Karşıki Dağda Feat MÜMİN SARIKAYA
6- Unutulan Sardunya - İCLAL AYDIN / Kimseye Etmem Şikayet (Enstrümantal)
7- Solarken - İCLAL AYDIN / Sarardım Ben Sarardım Feat. RUBATO
8- Yara - İCLAL AYDIN / El Çek Tabip El Çek Feat. ENDER BALKIR
9- Nişan - İCLAL AYDIN / Yüce Dağ Başında (Enstrümantal)
10- Elveda Toprağım - İCLAL AYDIN / Çanakkale Türküsü Feat. CEM ADRIAN
11- Bir Cihan Kafes - İCLAL AYDIN / Bölemedim Felek İle Kozumu Feat. GÖKÇE KILINÇER
12- Göç - İCLAL AYDIN / Çubuğum Yok (Enstrümantal)

28 Nisan 2017 Cuma

Yusuf

Önceki hafta dersimde yoktu Yusuf.
Sonraki hafta geldiğinde ise kolu alçılıydı.
Meğer kolunu kırdığı için gelememiş önceki hafta da.

O alçın niye boş, dedim. Şaşkın şaşkın baktı. Neden kimse imzalamamış gel bakayım, dedim 
Nasıl imza öğretmenim? dedi yanıma geldi, keçeli kalem istedim. Tüm çocuklar tepemize toplandı.
Geçmiş olsun yazdım imzaladım.
Adettir ya hu!
Diğer öğretmenlerine de söyle imzalasınlar, diye salık verdim bir de. 😂
Alçının imzalandığından bihaber, ilgiyle izleyen çocuklara da, sakın haftaya kolunuzu kırıp gelmeyin, diye şaka yollu kızdım. İlgi manyağı çocuklar çünkü. Her şeyi beklerim onlardan.
Sonraki hafta duydum ki Yusuf renk renk kalem almış, arkadaşları imzalarken kullansın diye. 😊
Sınıf öğretmenleri imzalamamış bir tek. Erkek değil mi işte. Normalde pek muhabbetimiz de yok ama hocayı görünce hocam niye imzalamadınız Yusuf'un alçısını, dedim 😂
O alçı imzalanacak!
😂
Annesi babası bile imzalamamıştı benim güzel Yusuf'umun.
Yusuf'un alçı çıkmadan bir gün önce çekebildim fotoğrafını. Elimiz o yüzden biraz pis yani. 🙈
Şimdi iyi. Hem sağlıklı hem temiz 💖👌🎈
Ama şimdi Çağrı'mız kırmış kolunu. Beni beklememiş keretalar, imzalamışlar alçıyı 😊 

21 Nisan 2017 Cuma

Modamegas Alışverişim

Nereden de bilir bu kız böyle şeyleri, diyeceğiniz bir yazıyla, hem de alışveriş deneyimiyle, karşınızdayım.

Ümraniye, modada öncü olmasa da, moda olan ve olmayan her şeyi bulabileceğiniz bir semt artık.
İnsanlar taa nerelerden gelip buralardaki mağazalardan alışveriş yapıyorlar, pek ünlü butikler şubelerini açmak için bu semti tercih ediyorlar.
Çok geniş bir tarz kartelasına sahip olduğu gibi, her bütçeye uygun ürünler bulmak da mümkün.
Bu yüzden diğer mağazalara da öncü olur diye umduğum bir mağazadan ve online sitesinden bahsetmek istiyorum.

Çünkü Türkiye'nin neresinde yaşarsa yaşasın herkes Ümraniye'den alışveriş yapmayı hak ediyor ♥
Ayrıca tuniğime bayıldım, bitmeden alın, tunik kardeşliği yapalım 😂
(Siz bu satırları okurken tunik çoktan bitmiş olabilir, stoklar çok çabuk tükeniyor)



Nasıl güzel mi? O kadar rahat ki.. Belli olmuyor ama ya.. İncelemeniz için linki bırakayım.

Bu elbise de yine beğendiklerim arasında. Acama nerede giyebilirim?
Modamegas markası Ümraniye'de 14 yıllık bir mağaza.
2016'nın yılının sonlarına doğru da internet mağazası açılmış. Çok geniş bir ürün yelpazesine sahip.
mağazanın sitesi olan www.modamegas.com adresine girdiğinizde zaten göreceksiniz, çok güzel ve çok çeşitli kıyafetler var.
Sadece kıyafet de değil, ayakkabılar ve çantaların yanı sıra instagram hesaplarında aşırı popüler olan şalları bulmak da mümkün.(hem de fiyatları daha uygun)
En son mağazasına gittiğimde ayakkabılarını özellikle beğendiğimi söylemeden edemeyeceğim.

Sitede mağazadaki her ürün yok ama olduğu zaman var yaa.. bayılacaksınız!

Alışverişten bahsedeyim hemen. Siteye üye olduğunuzda ilk alışverişiniz %10 indirimli.
Kargo ücreti 5 tl (süper), 50 tl üzeri alışverişlerde kargo ücretsiz! (süper süper)
Aras kargo ile gönderim yapılıyor.
Ve aslında online alışverişlerde en önemlisi, 15 gün içinde kargo da ödemeden iade yapabiliyorsunuz. 😊
Ama inşallah aldığınız kıyafet tam istediğiniz gibi üstüne olur da iadeye gerek merek kalmaz.

En kolay ve en hızlı takip bu aralar instagram üzerinden olacağı için sitenin instagram hesabını da vereyim: modamegas
Benimki de the_syhn, bu arada hatırlatayım😂 Belki instagram hesabımda bu tunikle bir fotoğrafımı görmek istersiniz.. hı? İster misiniz? ♥

12 Nisan 2017 Çarşamba

Lokma

İnsan, bir insanla 33 yıl  beraber yaşayınca, artık tanıdım, sanıyor.
Oysaki o insan hala şaşırtabilir.
Misal ben.
Kendimin lokmayı bu kadar sevdiğini bilmiyordum.
E yani kendinizi bile 33 yılda tanımadıysanız bence başka birini tanımanız imkansız (gibi bir şey).

Efendim bir gün kuzenimle.. neyse o kısımları çok uzatmayayım, ne alaka. Kendimin bu uzatmayan yönünü çok seviyorum bu arada. Madem konu bugün benim. Bunu da yeri gelmişken belirtmeliyim.
Lokmayla tanıştığım günü hala en ince ayrıntısına kadar hatırlıyorum. Kısa kestim ama bunu bilin.

Kuzenim ilk defa kahve yapacak, evde kimse yok iş ona düştü. E herhalde benim de kalkıp kahve yapacak halim yok, tabii ki kahvemi birilerinin getirmesi lazım. Kahvemi kendim yapmak isteseydim evimde otururdum neticede.
Kahve yapan kuzenimin abisi olan kuzenim de bir kilo lokma almış, mutfağa bırakmış. Olacaklardan habersiz.
Kahvem geldi fena değil. Birkaç tane de lokma aldım yanıma çıktık mutfaktan.
Ben lokmayı bir ağzıma atarım ki... Aman Allah'ım.. Böyle bir lezzet yok. Çıtır çıtır, nasıl hafif, nasıl güzel.
Bunca yıl bundan nasıl mahrum kalmışım, inanamıyorum. Ya ben daha önce hiç mi lokma yememişim?! Bir tane, bir tane daha derken inanamazsın o bir kilo lokma bitti bitecek. utanmıyorum da yemeye. Teyzemlerdeyim ya. Neyse zar zor tuttum kendimi birkaç tane ev halkına bıraktım ama dedim ki, bu lezzet hangi dağın arkasında satılıyor. Nasıl ulaşabilirim?!
Üsküdar'da balık pazarının olduğu yerde önünden geçip kafamı bile çevirmediğim lokmacı var ya oradan almış. Ben şok.

Şimdi ne zaman Üsküdar'a gitsem lokma almadan gelmem.

Benden başka lokmacı var mı aranızda? Ya da lokmaya bu kadar methiye düzülür mü ya, diye şaşıran? 😂

10 Nisan 2017 Pazartesi

Yıldız Tozu | Mustafa Kutlu

Haftaya kitap yorumuyla başlamayı özlemişim.
Ya arkadaşlar.. hayat zor.
Eskiden okuduğum kitapları haftada bir yazardım, yazdıklarım okuduklarıma yetişemezdi, şimdi ise hafta bir yorumunu girecek kitap yok ortada.
Okuyamıyorum a dostlar 😢

Gördüğünüz gibi bir çocuk kitabı, bugün bahsedeceğim.
Öğrencime almıştım acaba uygun mudur onun için diye önce ben okudum.
yoksa zaten çocuk kitaplarını çok sevdiğimden, rahat okunduğu için kafa dağıttığından falan değil kesinlikle.

Mustafa Kutlu'nun iki acıklı hikayesi yer alıyor bu kitapta. İlkokul seviyesindeki çocuklar için uygundur, diye düşünüyorum.
Benim şu an okuduğum Mustafa Kutlu kitabından çok çok daha güzeldi.
Şans işte.
Umarım çocuğum da beğenir. Fatiha suresini ezberledi diye hediye aldım. 😀

3 Nisan 2017 Pazartesi

Caner İle Berke Evlendi!

Konuya girmeden önce çok merak ediyorum; başlığı okuduğu zaman kimden bahsettiğimi anlamayan oldu mu aranızda?

Olma ihtimaline karşı konuya girmeden evvel biraz Caner'den biraz Berke'den bahsedip fotoğraflarla süslemek istiyorum bu yazıyı.

Caner, bundan on yıl kadar önce bir evlilik programında meşhur olmuştu. Ben o zamanki programı, huyunu suyunu hatırlamıyorum. Sadece evlenmek istediği kızı ve onun onu istemediğini ve sinirlendiğinde kafasında bardak kırdığını hatırlıyorum.
Caner, 2016 sezonu başlayınca, Esra Erol'da boy göstermeye başladı. Aynı zamanlarda Tülin de Seda Sayan'ın seviyesi yerlerde evlilik programındaydı.
Heh, dedim açıkçası, bunları bir araya getirecekler, yeni oyuncuları bunlar.

Bizim evde çay saatimizde Esra Erol açık olur. Seda Sayan'da Tülin ne yaptı bilmiyorum ama Caner'e kısmetler geliyor, Caner'e locadan talipler bitmiyor, Caner kimin yanına oturuyorsa yanındaki Caner'e aşık oluyor. Caner çok komik çocuk çünkü. E kadınlar da komik adamlardan hoşlanır. Ancak Caner aynı zamanda çok zor bir adam. Evleneceği kadından beklentisi çok ve güven problemi var. O noktada neden bu çocuğa psikolojik destek sağlamadılar merak ediyorum.

Efendim, Berke kızımız da locada taliplerini bekleyen hanımlardan. İlk baktığınızda Berke'de bir güzellik bulamıyorsunuz. Ben tip olarak beğenmiyordum açıkçası.
(Ama çok hanım, kibar, sevgi dolu biri. Şimdi çok beğeniyorum çünkü huyunu seviyorum ♥ )
Caner'le iyi anlaşıyorlardı arkadaşlardı. Berke Caner'den hoşlanıyordu, belliydi. Bir gün Esra Erol "hadi gidin bir çay için ya" diye bunları gönderdi. Berke ile Caner'in ilişkileri böyle başladı ama Caner gerçekten çok zor biri. Kızın burnundan getirdi ve Berke bıraktı gitti Caner'i. Bir daha programa da çıkmadı. Caner kısmetlerini beklemeye devam etti. Belki Berke de bir gün geri döner diye umdu kim bilir. Annem Caner'in her yürümeyen ilişkisinde "Berke'yi bekliyor!" diyordu. Her zamanki gibi annem haklı çıktı.
Caner umre dönüşü, Berke'ye dön diye çağrı yaptı. Bakın bu aylarca süren bir hikaye. Çok güzel ama. Berke gelmedi. Caner göz yaşları içinde. Tekrar çağrı yaptı. O gelmezse ben kapısına dayanacağım dedi. Sonunda Berke geldi. Berke hiç beklemediğini, bitti diye düşündüğünü söyledi.
Berke ile Caner'in kavuşmaları bu şekilde oldu ve ayrılmadılar. Martta düğü var diyordu ve 31 Mart Cuma günü canlı yayında Nikahları kıyıldı.

Nikah şahitlerinden biri de gördüğünüz gibi Osmanlı padişahı 2. Abdülhamit Han'ın 3. kuşak torunu Orhan Osmanoğlu idi.

Berke'nin gelinliği de çok merak ediliyordu. Çünkü Caner gelinlik modellerinin dekoltelerini görünce onu Berke'ye giydirmem ben giyerim diyordu.
Nikahta giydiği gelinlik balık modeldi. Saçını gelinliğini falan çok beğendim ben.

Ancak hiç rahat değil gibiydi, düğünde başka bir gelinlik tercih etse bari, diye düşündüm. Ayrıca gelinliğin sırt dekoltesi de, pek görünmese de, çok güzeldi; tamamen dantel. Caner buna nasıl müsade etmiş, herhalde pek gözükmediğinden, diye düşünürken ben; düğünde giydiği gelinlikle şaşkınlığım katlandı.
Bu saçını da, gelinliğini de çok beğendim. Sadece Caner'i bu gelinliği giymeye nasıl ikna etti merak ediyorum.
Caner'in nikahta giydiği smokini beğenmemiştim, neyse ki düğündeki güzeldi.
Baksana ama gelinliğe. Valla ben buradan şunu anlıyorum, yola gelmeyecek adam yok 😂
Maşallah! Araya sıkıştırmam lazım. Çok mutlu olsunlar. Çünkü ben özellikle Berke'nin çok mutlu olmasını istiyorum. Ne kadar tatlı olursa olsun, Caner'i kimse çekmezdi yani.
Esra Erol programda çok güzel giyiniyor, harika giyiniyor hatta. Ama düğün kıyafeti... Bu mudur yani?

Ekibe toplu bir bakış atalım. Hepsi ve daha fazlası, tüm detaylarla bugün Esra Erol'da olacaktır. Esra Erol atv'de ama tam olarak saat kaçta başlıyor bilmiyorum. Ben saat beşte açar çayım içerken izlerim artık. 😁

Haydi ama söz sizin, sizin düşüncelerinizi merak ediyorum?

2 Nisan 2017 Pazar

Fi Dizisi Galası

Fi - Pi - Çi, Azra Kohen'in sosyal medyada çok konuşulan, inanılmaz reklamı yapılan roman serisiydi. Aramızda bunu bilmeyen yoktur sanıyorum.
Kendi duruşumu belirtmem gerekirse ki gerekir, gerek ismi gerek kapağı ile benim ilgimi mümkünü yok çekmezdi, bu kadar reklamı yapılmasa idi.
Ha ilgimi çekti de ne oldu okudum mu hayır. Çünkü, bu kitap ciddi bir pazarlama başarısıdır ve bu beni itti.
Asla kötü veya okumayın maksatlı bir yazı değil bu, okumadığım bir kitap hakkında, aslında fikrim olmayan herhangi bir şey hakkında, bence kötü ben sevmedim diyemem, demem!
Demek istediğim bu şekilde reklamı yapılmasaydı bu kadar okunmazdı ama dozunda bırakılsaydı kesinlikle daha fazla okuyucuya ulaşırdı.
Ben aklı başında, güvendiğim, gerçekten para verip almış okuyucuların yorumlarından yola çıkarak, güzel bir kitap olduğunu ama ille de okumam gerekmediğini anladım. Okumadım ve merak da etmiyorum.
Dizisinin çıkacağı söylentisi tekrar kitap satışını canlandırdı. Dizide çok önemli ve popüler Türk oyuncuların yer alacağı ise dikkatleri dizi üzerinde topladı.
Üstelik PuhuTv diye bir kanaldaydı o neydi?
PuhuTv internet üzerinden ücretsiz dizi ve film izleyebileceğiniz bir site. Allah'ım alt tarafı galadan bahsedecektim, resmen reklam yapıyorum 😁

Kısa keseyim, Youtube'ta bir video izlerken Fi dizisi galasının reklamı çıktı canlı izle dedi, ben de gireyim şu diziye bakayım biraz vaktim var dedim.
Galayı biraz izledim ancak dizi bir türlü başlamayınca ilgimi kaybettim.
İzlediğim kadarıyla galadan bahsedeceğim şimdi. Ancak sizin de fikirlerinizi merak ettiğimi baştan söyleyeyim.

İzlediğim kadarıyla başarılı bir galaydı, canlıydı ama ses ve görüntü kalitesi güzel, program profesyoneldi. Sunucu da oldukça başarılıydı. Yalnız Selma Ergeç'in adını hatırlayamadı, kötü bir andı bence o.

Sunucu iyi bir seçimdi bence.

Tabii galaya ilişkin notlarım kıyafet üzerinden olacak, bildiniz. Kimden başlamalı?


Berrak Tüzünataç'tan başlayalım bitsin bu işkence. insan ancak bu kadar çirkinleşebilir! O ceketin korkunçluğunu anlatacak kelime bulamadım. Ne yapmaya çalıştığını anlıyorum, fakat kabullenemiyorum.


Şu çirkinliğe bakar mısınız ya?! Ki normalde ne kadar hoş bir kadın.

Serenay'la devam edelim. Serenay hoştu fakat...

O saçlar?.. Sanki geç kalmış da saçlar yetişmemiş gibi.

Sırada tanımadığım bir oyuncu var 😁

Bu kızcağızın temiz yüzüne duru bir makyaj yapmışlar, çok hoş durmuş. Gecelikten bozma mini ve basit bir elbise giyiyordu. Makyajı başka elbisesi başka bir şey söylüyordu adeta.

Onun dışında Ozan Güven çok hoştu ancak Mehmet Günsür için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Jack Sparrow'un yıkanmış versiyonu gibi.

Birçok ünlü davetli vardı. Bu kadar ünlü nasıl olmuş da gelmiş diye düşündüm. Güçlü bir ekip var demek PuhuTv arkasında.
Gelenlerin en güzeliyle devam edeceğim.
Fahriye Evcen ♥

Saçı, makyajı, nişanlısı, elbisesi her şeyi güzel kadın (nişanlısını da sıkıştırdım araya) 😂

Bir de Burçin Terzioğlunun saçına bayıldım.


Benim söyleyeceklerim bu kadar, eklemek istedikleriniz varsa ki hep benden daha güzel analizler yapıyorsunuz, lütfen yorum bırakın. Diziyi izlemedim oysa bir fikir sahibi olmak için izlemek istiyordum. Bir diziye daha bu şekilde başlayamadım.

29 Mart 2017 Çarşamba

Özdilek Karafırın

Karafırın'ı hepimiz biliriz.
Alanında önemli markalardan.
Önemli ve özenli.
Aynı özeni bütün şubelere gösteriyor olacaklar ki Özdilek alıveriş merkezindeki şubeleri bile butik cafe tarzında döşenmiş.
Alışveriş merkezi gibi hızlı tüketilecek yiyeceklere odaklı yerde bile böyle bir mekan bize hemen, niye başka yerde oturalım ya şurada keyfimize bakalım, dedirtiyor.

Dekor önemli ama arkadaşlar biliyorsunuz böyle mekanlara gidip sıcak çikolata-soğuk çikolata adı altında çok nesquik içmişliğim ve, ne olur sadece dekorla sınırlı kalmasanız, demişliğim var.
Buranın yeme içme kısmını eleştirip övecek bir şey yemedim tabii onu da söyleyeyim ama mekanı çok sevdim, e tatlım da güzeldi yani.


Çok hoş, değil mi? Gerçi görseller çok yetersiz, farkındayım.

Yazı ve görüntü eski arkadaşlar, onu belirtmeliyim şu noktada. O gün Şahika'la sinema sonrası mekana bayılmıştık. Ama az fotoğraf çekmişim. Belli ki yine Şahika'dan alırım düşüncesi varmış kafamda :)
Hele şu efsane köşede beni efsane bir çekişi var ki Şahika'mın, paylaşmasam olmaz.
Gerçi hatırlayan çıkar mı bilmem, vaktiyle ig hesabımdan paylaşmıştım.
Hala çok seviyorum. Nasılım? 😎