20 Mayıs 2018 Pazar

Prens Harry ve Meghan Markle'ın Dini Nikah Görüntüleri

Ya ben bunu dün yüklemek çok istemiştim ama yeğenim gelmişti onla oynamaktan düzenleyemedim😍
Yılın düğününe ilişkin, dedim, bu sefer bir de video patlatayım, dedim, ama anca şimdi yükleyebildim.
Seyredin anacım.
Ben canlı seyrettim. Sonra düzenlerken de onlarca kez izledim 😂
Normalde boş şeylerle ilgilenmem biliyorsunuz 😂
İlgi alanım arkadaşlar çok görmeyin.
Düğünolog Seyhan sizler için derledi. İzleyin, ve artık bi' zahmet abone olun!



Peki siz neden bana, "Kate kızının vaftiz töreninde giydiği döpiyesle gelmiş ona yorumun nedir?" diye sormuyorsunuz hı?
Sanırım bu cümleyle görüşümü de belirtmiş oldum.🙊

Bu arada ikinci bölüm YouTube kanalımda. Abone olmayı unutmayın. Beğenirseniz de güzel olur tabii 😘
İlgilisine dünkü yazımı atlamamalarını hatırlatırım 😉


İkinci gelinlik kısmına gelirsek arkadaşlar, hangi ikinci gelinlik? İkinci elbise.
Sosyal medyadan uzağım diye yorumları kuzenimden alıyorum ilkinden güzel deniliyormuş. Tabii ki ilkinden güzel olacak. İlkinden kötü olması için çuval falan giymesi lazımdı.
Evet hoş. Ama gene pot gene pot!
Ayrıca bir de kendine bakmadan düşesi eleştiren kızlar diyerekten yine eleştirenleri eleştiren bir grup zevksizden bahsedildi ki bu her seferinde sanki kendileri eleştirilmiş gibi bir şeyden anlamayan insanların eleştirisine de cevabı bir borç bilirim 😂
Evet şu an üstümde ağzı burnu bir tarafa katmış bir tişörtle oturmuş bunları yazıyor olabilirim ama dikkatinizi çekerim prensle evlenen ben değilim. Türk kızlarına kurban olun siz!
Ayrıca kim ne derse desin ben bunları sevdim. Gerçek peri masalı asıl bu. Esas kız biraz zevksiz çıktı o ayrı.
Detaylı düğün yazısı ve ilk gelinlik için tıklayın.

19 Mayıs 2018 Cumartesi

Prens Harry'nin Düğünü&Meghan Markle Gelinliği

Sayfa görüntülenmem şimdiden artmış.
Siz eğer sevgili okur bu yazıyı yazacağımı düşünerek bloğuma geldiyseniz, tam isabet.
Siz de hoş geldiniz diğerleri ;)
2 saatlik düğün mesaimden sonra fişek gibi görüntülerle karşınızdayım. İkiye mi bölsem yazıyı bilemedim ama bakarız artık gidişata göre.

Nikah merasiminin gerçekleşeceği mekan:



Bak şu hemen üstteki fotoda, sol alt köşede sarı elbiseli kadın var ya.. Ah o var ya.. geleceğim ona bekleyin.




Birçok ünlü davetli katılmıştı düğüne, bunlardan biri de George Clooney idi. O sarı elbiseliyi de artık biliyorsunuz sevgili(!) eşi Amal. Kadın resmen benim hayalimi yaşamıyor mu sizce de? Neyse, konuyu dağıtmayalım, ama George Clooney'in de David Beckham'ın da katedrali incelemelerine ne demeli 😂


Damat, ağabeyi ile birlikte gelip halkı selamlaya selamlaya içeri geçti.

Şurada minik bir ara vereceğim. Şu saça bakar mısınız?

Ya sen Kraliyet düğününde çalıyorsun hanım hanımm.. Kız bir fön çekemedin mi? Düzleştiricinde mi yok? Bu kadın beni gelin kadar kahretti 😂 Geline geleceğim.

Ve kim geliyor tahmin edin. Hayır gelin değil.

 Eveet. Kraliçe!

Sıra gelinde. Çok heyecanlıyım 😒


Düğünü canlı izledim, akşama misafirimiz var tatlı yapacaktım tatlıyı yaparken izledim yoksa oturum izleyemezdim bunca zaman. Ama tatlıyı ağırdan aldığımı itiraf edebilirim.

Gelini görünce gerçekten gördüğüm şeyi mi giymiş diye düşündüm. Gözlerime inanamadım.




Gelinlik Givency, duvak 4,5 metreymiş. Yemişim civencisini ya!😡
Yani sadelik seversiniz, bir şey diyemem ama bu kadın düşes!
Zaten ben sade bir şey bekliyordum sadece düz bir elbise beklemiyordum.
Düz elbise deyip geçmeyelim, 100 bin pound olduğunu söylemiş miydim?
Hiç aman pek de asil falan etmeyin, yolarım!




 Babasının katılamadığı (kraliyet engelli) düğünde damadın babası Prens Charles gelini damada takdim etti. Her şey bir yana bu Harry'nin bu aşık halleri bitirdi beni ♥ Çok uysal bir kız bence bu Meghan ve Harry ona bayılıyor. Çok tatlılardı kesinlikle!

Ama Harry Meghan'a nasıl bir oyunculukla harika görünüyorsun diyebildi bilemiyorum. 😂

 Yalnız kabul edelim ki fotoğraflarım harika, hem de hespi benim çekimim benim seçimim 😂
Hemen üsteki fotoda sağ köşede gelinin annesini görebilirsiniz, Oscar de la Renta giymişti çok da duygusaldı😊

Ve en sevdiğim. Halkı selamlama. Mutlu son ♥










14 Mayıs 2018 Pazartesi

Şekersiz Beslenme -3-

Şekersiz beslenmeler nasıl gidiyor anacım?
Ben sizin bu gün şekersize geçip ertesi gün kekleri poğaçaları götürdüğünüzü bilmiyorum sanki.
Hiçbiriniz yapamıyor bu şekersiz beslenmeyi benden başka!
Ben! Bir tek ben!
Nasıl bir farkındalık oluştu bende var yaa! Şekersiz besleneni şırakkt diye gözünden anlıyorum. Bir mutsuz oluyorlar çünkü 😂

Arkadaşlar cidden ama farkındalık konusunda ciddiyim ay sen çayına şeker mi atıyorsun diye burun kıvıranlar çayın yanında bir koca pasta götürüyorlar ya! Ben bunu daha evvel fark edememiştim mesela. 
Ben çayımı şekersiz içiyorum -ve nefret ediyorum bu durumdan- ama yanında tatlıları gömmüyorum!
Ya da milletin şekerine asla laf etmiyorum. İç diyorum yavrummm yarasın!

Millete çemkirmeyeyim hadi. 
Ciddileşiyorummm. Tamam hazırım.
Bana çevremde tatlı krizi yaşayıp yaşamadığımı soruyorlar ne çok bu soru geliyor; tatlı krizinde ne yapıyorsun?
Tatlı krizine hiç girmedim. Ölüp bitmedim çikolata için. Zaten girsem yerim arkadaşlar kasmam yani 😂Benim hayatım benim kararlarım. Hastalık dolayısıyla olsa tamam da kendime öteki türlü neden eziyet edeyim.
Ben gerçekten çabuk yorulan biriyim o düzelir sandım şekerdendir sandım, değilmiş. Hala yoruluyorum.
Hayat kalitem yükselmedi.
Cildim güzelleşmedi.
Göbek kısmındaki yağlar erimedi.
Ha tamam zayıfladın sen diyorlar eş dost ama tartılmadım, onun takibi yapacak durumda ve o amaçta değilim zaten.
E o zaman?
Rahatladım arkadaşlar.
Ben zaten paket gıdaya karşı serin bir insandım. Ama helallik kısmında. Bilmediğim bir yerde bir şey yediğimde huzursuz oluyordum. İçinde ne vardı bunun, ben şimdi ne yedim diye.
Şimdi istersem gene yerim ama ben şeker kullanmıyorum diyince öyle güzel oluyor ki 😊

Sıfır şeker beslendiğimi iddia etmiyorum sakın yanlış anlamayın. Ama bu tip şeyleri yedikçe yiyesiniz gelir. Bunu unutmayın. 
Ben gene size arada cinlenince yazarım.

Şekersiz beslenmede bir tek beni takip edin, tek beni!!

10 Mayıs 2018 Perşembe

Amal Clooney #metgala

Şöyle arkadan görünce bir şey sanıyorsunuz.

George Clooney de bi wow'lamalar falan. Sanki ne 😒 Bilmiyoruz karısını sanki. Nitekim bir önüne dönüyor gene aynı hayal kırıklığı.


Tabii bahsettiğimiz Met Gala. Her yıl ünlülerin rüküşlükte yarıştığı bir organizasyon. Ona nazaran gene iyi tabii. Ama bana yaranamaz. İkizlerimizin anası çok da yüklenmeyeyim diyorum ama şıkken ayrı rüküşken ayrı sevmiyorum seni Amal.
Ama kocan çok tatlı 😢

♥♥♥♥
Aşırı sevilen bir çift bu Clooney çifti var ya. Hepsi George Clooney'in ne kadar şanslı olduğundan dem vurmuyor mu bir de. çıldırıyorum. Bana göre ise Amal Kadir gecesi doğmuş. Böyle bir bal O-LA-MAZ!

Met Gala demişken bu yıl hepsi kökten dinci hristiyan kostümleriyle kırmızı halıda boy gösterdiler. Geçen seneden çok ama çok iyilerdi, çok da dindar 😂

9 Mayıs 2018 Çarşamba

Muhafazakar Avm

Hiç alışveriş merkezimiz yoktu, muhafazakar kadınlar olarak acayip sıkıntı içindeydik, üstümüz başımız perişan haldeydi, evden çıkıp da Allah korusun nasıl giderdik erkeklerin de bulunduğu avmlere?!
Allah razı olsun Zeruj'dan erkeklere yönelik hiçbir ürün olmayan bir alışveriş merkezi açmayı akıl etti. Beyni hangi yönde eğitirsen o yönde gelişir derler. İnsanları yolmak konusunda, pardon muhafazakarları yolmak konusunda da Zeruj 1 numara!
Go Zeruj Go!!

Alın, alın ve daha çok alın diyen bir düzen nasıl islami olabilir?
Hangi vicdanla islami avm diyorsunuz?

Bu Zeruj kapalı karıları/kızları sevgilileri/kocalarıyla kayak merkezine götüren, otobüste "karı gördüm" kaydım şarkılarıyla erkeklerin içinde el çırpıp göbek atan Zeruj değil mi?
Neden şimdi kahrolsun erkekler, alın kocalarınızın/babalarınızın kredi kartları gelin dilediğinizce harcayın modunda?!
Burası islami avm! Burada yapılan harcama israf sayılmaz!

"Tesettürlüsünüz diye bone takmak zorunda değilsiniz, bir tutam saçınız önden çıksa ne olur, kim demiş şort giyemezsiniz, kayak yapamazsınız"ın dayatıcısının başıdır Zeruj.

Ama ben Zeruj'a bir şey demiyorum, onu bu hale getiren çapsız muhafazakar açlara bir çift lafım var birlikte haşrolun!
Anlayana!

8 Mayıs 2018 Salı

Bengü'nün Nişanı

Alişan'ın düğünüydü kınasıydı derken arada Bengü'nün nişanı kaynadı iyi mi?
Nişan ayın beşindeydi, yani resmen kaynadı 😂
Ama ben fotoğrafları beğendiğimden paylaşmak istedim.
Mutluluklar dileyeyim dedim, çünkü ben mutluluklar dilemeden mutluluk gelmez 😝😜😂





Çok hoş gözüküyor her şey. Damat ne iş yapıyor Bengü, askerlik falan kalmamıştır artık bu saate. Bu hayır işlerinde arayı uzatmamak lazım, bir an önce evlenin yuvanızı bilin yavrum. Allah tamamına erdirsin.

7 Mayıs 2018 Pazartesi

Buse Varol'un Gelinlikleri | Alişan'ın Düğünü

Çok şükür evlendiler ya hu 😂
Alişan akrabam biliyorsunuz zaten de (inanmayanlar için instagramda akrabalık derecemizden bahsedeceğim) Buse Varol'u önceden tanımıyordum ben. Belki de o yüzden sevdim. Alişan'la çok yakıştırdım. Bir yerde saçma haberi, görüntülerini görmüş olsam böyle her şeyini hoş görmeyebilirdim.
Buse'cim ailemize hoş geldin 😂😂


Öncelikle ilk gördüğümüz Alişan'la Buse'nin paylaştığı düğün öncesi kumsal çekimleriyle başlayalım.
Fotoğraflar harika, çok doğal. Belli ki Alişan gene kırmış geçirmiş ortalığı.
Buse'nin bu çekimdeki yırtmaçlı gelinliğine sırt dekoltesine, doğal saç ve makyajına bayıldım.
Fakat Alişan...


Alişan kınayı bastığı gibi çekimi de basmış gibi. Kot gömlek kot pantolon.. Kot pantolon yerine kanvas bir pantolon seçseydi gene böyle paçaları kıvırsaydı.. mavi olur bej olur.. bilemiyorum stylingi kim yaptı ama hadi altında kot üstünde tişört olsun.. ama kot gömlek??
Neysee..

Buse tabii ki evden çıkarken de bir gelinlik(imsi) bir şey giyecekti ve giydi. Giydikleri içinde en sevmediğim oldu ama zannediyorum bir anısı manevi bir değeri olsa gerek yoksa niye giysin bu elbiseyi diye düşündüm.

O görüntüler net değil diye buraya almadım ama takılan kırmızı kurdele de dikkatlerden kaçmadı.

Gelelim nikah ve düğüne. Çiftin nikah şahitlerinden biri de Alişan'a her fırsatta evlen diyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dı. Erdoğan evlen deyince böyle tutuşuyor insan demek 😄



Makyaj güzel. Saça değinmek istemiyorum ben sevmiyorum bu modeli. Bir de bu aralar elbiselerde de olan şu transparan detayı sevmiyorum. Şüphesiz kıyafetin daha düzgün durmasını sağlıyor ancak bakınız hemen bir üstteki fotoda çok rahatsız edici.
Etek kısmındaki tül çıkıyor ki nikahtan sonra dans ettiklerinde çıkmıştı o kısım ama madem çıkacak o kısım biraz daha kabarık kuyruk abartı bir şey olsaydı ne bileyim işte 😀
Amann bana da yaranılmıyor, abartsa abartmış sade olsa neden sade 😂


Geldik bir düğün yazımızın sonuna daha. Sosyal medyada takip ettiğim kadarıyla bu çifti herkes seviyor. Mutlu olurlarsa herkes onlarla mutlu olacak gibi. Allah mesut bahtiyar etsin.
Şu aile fotoğrafıyla kapanış yapayım zira ben kaynanaları da çok beğendim.