15 Eylül 2009 Salı

Asosyal Olma Yolunda

Nasıl beceriyorum bilmiyorum bir tembellikle yaşayıp gidiyorum.
Sitelerde gördüğüm her şeyi yapmak istiyorum. Bilgisayar başından kalkınca hepsini unutuyorum. Unutmadıklarımı da amaan kim uğraşcak diyorum.
Çok kötü biliyorumm..

Bazen -güzel bir dekor görünce- mesela orada kıvrılıp ömür tüketebilirmişim gibime geliyor. Yaparımda yani hiç sorun değil.
Neyseki kalabalık bir çevrem var 2 gün evde oturamıyorum.
Yoksa Dünya ile iletişimi kesmiş, 100 kilo olup yerinden kalkmayan ve çöp evde yaşayan bi asosyal olup çıkardım.
Gerçi 100 kilo olmayıda beceremem çünkü kendime yemek hazırlamaya dahi üşenirim. Ama çöp ev kesinlikle:)))

Dün akşam aynı bu duygularla elime kitabı aldım okumaya başladığım yeri yazıcam size:

Dünyanın son günü olduğunu bilsek bile elimizde bir fidan varsa onu dikmeliyiz hadis-i şerif

Boş kaldın mı hemen başka bir işe koyul inşirah süresi 7.ayet

Sen de suya kanamış susuz gibi, Allah için olsun, elde ettiğinle yetinme durma. Bu tapıda nihayetsiz makamlar var. Başköşeyi bırak, senin baş köşen yoldur. Mevlana Karıncalar gibi ölümüne çalış demektir bu.

Böylece günün birinde kimsesiz kalıp, çöpevde yaşlanma korkumdan yırtmış oldum. Çünkü biliyorum şimdiye kadar bana engel olan şeyler hep engel olacaklar.

--------

Bu ara blogları gezerken bunalıyorum. Gitmek istediğim site açılmıyor bir türlü. Israrla deniyorum deniyorum... 5. denemede açıldı diyelim bu sefer aynı sorunları yorum yazarkende yaşıyorum...
İzlemeye aldığım tüm siteleri gerçek anlamda izlerim. Böylede prensip sahibiyim işte:))

11 yorum :

  1. Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir.
    Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır.
    Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı.
    Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz.
    Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. Mübarek Kadir Gecesinde Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

    YanıtlaSil
  2. Canım bloggerda sorun var. Bu yüzden siteler hiç açılmıyor. Ben sabahtan beri 5 blog ancak gezebildim. Yorumlarıma geri dönüyorum ama bu bir kaç gündür genel bir sorun varmış.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bende de o sorun var ya :( ne oldu bu bloggere böyle..Buarada sana mail attım bi bakarmısın.

    YanıtlaSil
  4. Aynı hisler! Bu arada profile açıklamanı alıp kendi profilime koysam, kendimi bu kadar net tarif edemezdim. Tek değilim demekki!

    YanıtlaSil
  5. blogların açılmama durumu bu aralar beni de sıkıyor :( kendi blogumu da açamıyorum zaman zaman.

    YanıtlaSil
  6. aynı şey bana da oluyo canım..tembellik vurdu bana da nezaman geçer bilmiyorum:(

    YanıtlaSil
  7. kandilin mubarek olsun canım, bu arada firefox ve chrome kur canım bende sorun yok

    YanıtlaSil
  8. Blogger beni de delirtiyor BU ARA YAA :(

    YanıtlaSil
  9. Taze Nane, Allah razı olsun, çok teşekkür ederim

    Nalan, maili cvpladım

    Cosmagenda, tek olmadığımı bilmek beni de rahatlattı:)

    Trendsandshopping, şimdi girebildim ve tek düşündüğüm hata vermeden birkaç blog gezebilmek :)

    Zeynep, kendime vediğim tavsiyeyi veriyorum bırakma kendini! ;)

    Eda, Saol cnm Allah razı olsun. Mozilla firefox kullanıyorum şimdi, explorer dan daha ii ama ben tavsiyene uyup chrome yükliycem.

    Flame, yalnız değilsin baksana:((

    YanıtlaSil
  10. Canımcım ne güzel bi paylaşım olmuş İnşirah suresinin detayını da öğrenmiş oldum sayende,diğer yandan asosyallik hali bende de vardır aslında ben de sen gibi heğ çevremin ittirip kaktırmasıyla insan içine karışırım:)kendimi iyi hissediyorsam çenem de yumulmaz yalnız:))Sevgiler teşekkürler sana şeker...

    YanıtlaSil
  11. Taze kahve, ben tşk edeim cnm ya.. valla ayıp olcak ama ben sevindim yalnız değilmişim bu konuda:))

    YanıtlaSil

söz sizin...