17 Eylül 2009 Perşembe

Telefon Alıcam

Şimdi Sony Ericsson kullanıyorum tam 3 sene oldu. Hiç servise, tamire gitmedi. Sadece yeni yeni joystick sorun çıkarmaya başladı.
Bende yeni telefon bakınıyorum. Bu aralar alma planlarım var ve yine Sony Ericsson istiyordum.
Bu telefonumu alırken görünüşüne dikkat etmedim, özellikleri istediğim gibiydi bana yetti. Bu sefer kapaklı falan olsun istiyordum... Taaa ki gidip bu dokunmatikleri görünceye kadar:



Samsung f480 ve



Samsung 5603 modeli arasında kararsızım ve tabii dokunmatik alıp almamakta...

İki telefonunda özellikleri hemen hemen aynı. f480 nin megapikseli ve dahili hafızası daha fazla. Ve çelik miymiş neymiş:))
5603 ün de beyazı çok güzel görünüyordu...

Sizin telefon markanız hangisi? Dokunmatik kullanan, memnun olan/olmayan var mı??

11 yorum :

  1. wala benim eşimin samsung(modelini hatırlamıorum) dokunmatik ama insanı sinir edio..elini değdirmeye kalmadan ya ekran silinio ya da başka yerlere girio falan..ama şık görünmüo desem de olmaz yani :)

    YanıtlaSil
  2. seyhancım bu arada çok saol mail için..yalnız hem url ye hem de bağlantı kısmına kendi sitemin adını(zeynepinsesi.blogspot.com) mı yazcam onu çözemedim..denendim olmadı çünkü..ay ya ne zorum di mi :(

    YanıtlaSil
  3. Ya benim arkadaşlarımın hepsi samsung'un yeni modellerinden şikayetçi! Hep bozuldu telefonları kardeşimde aynı sorunları yaşadı:( Bence en iyisi Nokia !

    YanıtlaSil
  4. SE Walkman tel benim ki,2006 dan beri tık demedi bebeğim:))

    YanıtlaSil
  5. Seyhan bence dokunmatik olanı al. Kullanımı rahat bi arkadaşımda görmüştüm. Mesaj için klavye beliriyo ekranda tam benlik :)

    YanıtlaSil
  6. ben dokunmatik kullanmıyorum canım ama yakın arkadaşlarımda var kullanan..
    hatta şuna bitürlü kullanamayan diyebilriz..
    bazen elime alıp bi resim bakmak için kendimi paraladığım yapamıyorum al bana resmi aç dediğim çok oluyor..

    almadan evvel telefoncuda bi kullanmaya çalış canım...

    YanıtlaSil
  7. seyhan dokunmatik telefonlar kesinlikle çok büyük kolaylık bu iki modeli detaylı bilmiyorum ama sana tavsiyem kesinlikle kalemlisini al :) ya da kalemini de al o zaman işte tap laptop gibi çıt çıt yazı yazıyorsun
    tek bir sıkıntısı var dokunmatiğe alışınca eline ne telefon geçerse ekrana tıklıyorsun :) annemin tuşlu telefonunun ekranına pat pat vurup bozulmuş bu algılamıyo demişliğim var :)) ve dip not samsung en iyisi sakın samsungdan şaşma yıllardır samsung kullanıyorum tek bir sıkıntı yaşadım hiç tamir demeden direk telefonu 2 gün içinde değiştirdiler o da stoklarında yoktu 2 gün bekledim yoksa hemen vericeklerdi aynısını nokia'da yaşadım telefonu değiştirmeleri 2 ay sürdü

    YanıtlaSil
  8. Bende iphone istiyordum. Özellikle görüntüsü çok hoşuma gidiyor. Ama kullanan bir tanıdığım pek de memnun değil. Ekranın dokunmatik olması çok büyük bir sorun. Elin yanlışlıkla değse bile bir anda menü filan değişebiliyor. Ve en büyük sorunu her kullanıştan sonra ekranın parmak izleriyle dolması. Seni bilmem ama benim gibi temizlik hastası birinin bu telefonu kullanması çooook zor. Zira her kullandıktan sonra ekranını temizlemen gerekiyor. O tanıdığım da bir elinde mendil bir elinde kolonyalı mendille dolaşıyor. :)) Dokunmatik ekran almadan önce biraz pratik yap derim. :)) Bakalım memnun kalcak mısın?
    Bu arada Conan O'Brien'ın sitesine girip şu istediğin kupalara göz attım. Malesef Kanada hariç yurt dışına gönderim yapmıyorlar.

    YanıtlaSil
  9. Zebiş, işte bende sırf görüntü için almak istemiyorum ama... bu arada soruna maille cvp verdim:)

    Aicha, yaa... sonradan çıkanlar belki sorun yapmazz:((

    Ebvata, bi tarafım sony ericsondan vazgeçme diyorr...

    Seda, ikna et beni:))

    Zeynep, işte olan biri olsa oynayıp, kullanıp kullanamıyacağımı ölçerim ama yok. telefoncudada utanırım beceremezsem:))) ama başka çare yok gibi:))

    hersheyler,:))))... kalem çok ii fikir ya.şu tamir demeden değiştirme olayı süper. genelde süründürüyorlar insanı.

    Semra, i phone da arkada ki ısırılmış elma amblemi var yaa... özellikleri boşver o amblem için almak isterdim:))
    kupaya baktığın için tşkler cnmm!!

    YanıtlaSil
  10. Özellikleri değil zaten tipi bile yeter. Çok karizmatik ve yakışıklı :)) Ama dokunmatik olması kötü. Valla kupadan çok umutluydum ama olmadı. Acaba Conan'a mail atsak bize yollar mı?? :))

    YanıtlaSil
  11. Eğer almak istediğiniz telefon türü dokunmatikse en iyi telefon nokia nın kiler hem görünüm hem de kullanış açısından en iyisi diyebilirim

    YanıtlaSil

söz sizin...