11 Eylül 2009 Cuma

Late Night Mug


görsel kaynak

Kupaları çok seviyorum, demiştim zaten biliyorum.
Bu kupaya taktım bu sefer, bundan istiyorum.
Sevgili Conan'a burdan sesleniyorum, yollamak ister belki:)

Diyelim ki ben Los Angelestayken, Los Angeles'ı sel aldı. Biliyorum Los Angeles çok sıcak ve biliyorum bırakın seli yağmur bile yağmıyor ama diyelim Conan O'Brien'ın stüdyosunu sel aldı ve yüzlerce fincanı dışarı çıkardılar.
Bu fincan için yanıp tutuşmama rağmen bir tanesini almam içinden!

Hala o duyarsız insanlara bir anlam veremiyorum. Çabalıyorum ama veremiyorum!

8 yorum :

  1. Bizim çakal takımı öyle bir durumda,stüdyoyu söküp alırlar valla :((

    YanıtlaSil
  2. Çoookkk haklısıınnnnn..
    Nasıl üzüldüm, yazık yahuuu..
    Fırsat düşkünleri..

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru söyledin canım. İnsan ne kadar istese bile böyle bir yağlamaya bende inanamadım.
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  4. Ebvata,artık herşeyi beklerim.
    Flame, inşallah şimdi utanıyorlardır yaptıklarından.
    Taze Nane, haklısın inanılcak gibi değil..

    YanıtlaSil
  5. Seyhan boşver sen o "diğer" insanları. İnsanlıktan nasibini alamamaış derler ya. İşte o misal. Netten baktın mı ki?? Kendi sitelerinde satıyorlardır belki kupalarını filan. Boş vaktimde arar bakarım senin için.

    YanıtlaSil
  6. semracım bi dahaki gidişinde sen alırsın bana diye hiç araştırmaya girişmemiştim:)

    YanıtlaSil
  7. Ağzına sağlık, pes diyorum valla

    YanıtlaSil
  8. Bir dahaki sefere birlikte gideriz inşallah. :)

    YanıtlaSil

söz sizin...