6 Ekim 2013 Pazar

Çalıkuşu Kıyafetleri Mercek Altında {birinci bölüm}

Çalıkuşu dosyamızda güzel bir bölüm daha: Kıyafetler!
Ama çok meşakkatli bir iş, hemen ertesi güne benden yazı beklemezseniz gül gibi geçinir gideriz.
Sizlere daha kaliteli görüntü sunmak adına çok uğraştım ama elimden gelen bu.

Kıyafetlerin dönemi yansıtıp yansıtmadığını tartışmayalım çünkü işin içinden çıkamayız. Dizideki konuşmalara takılmamaya çalıştığım gibi buna da takılmamaya çalışıyorum.

Kostüm tasarım, "Muhteşem Yüzyıl"ında kostüm tasarımcısı Serdar Başbuğ.

Okul üniformasından başlayalım mı?

Ne olacak bendeki bu Fahriye Evcen hastalığı bilmiyorum. İzledikçe bayılıyorum. Kâmran Allah cezanı versin, diyorum. Okul üniforması bile ne kadar yakışıyor...


Bu pembeler tabii ki benim de favorim. Biliyorum sizin de, değil mi? Nasıl bildim!! ^_^
Ne olur şemsiyeyi sadece yağmurdan korunmak için değil de güneş korunmak için de kullansak..
(Bu kare yüreğimi burkuyor)




Kâmran'ın kız kardeşi Necmiye'yi parçalamak isteyen kaç kişiyiz?! 
İşte Feride'den annesinden yadigar elbisesi. Necmiye almadan önce, neyse ki kısa bir süre de olsa üstünde görebildik.

 Senin yanında sönük kaldım, diyor Necmiye. Şekerim o kıyafetten değil!! Aynı elbise Çalıkuşu'nda, yine güzel!

Son görseller, belki meraklısı vardır, diye. Sizi bilmem ama Besime Teyze'nin kıyafetleri benim çok hoşuma gidiyor.
Zaten ben Downton Abbey'de de kontesin tarzını seviyorum.
Yaşasın içindeki kocakarı!

Okumayanlar varsa; Çalıkuşu 1. bölüm replikleri

Edit: Tüm Çalıkuşu 2013 kıyafet görüntüleri ve dizi yorumları için bu linki tıklayabilirsiniz.

25 yorum :

  1. Kamran'ın gözü çıksın zaten :) Ama anlayacak hatasını ablası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablası mı?!!
      hatasını anlayana kdr neler yasatacak kıza ama :(

      Sil
  2. Bayılınır ki Çalıkuşuna...
    Bu moda hiç geçmeseymiş de biz de giyebilseymişiz böyle güzel elbiselerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. giymek için fırsat kollamalı günümüze uyarlamalıyım müstakbel designer ;)

      Sil
  3. aman efendim bu ne güzel bir amme hizmeti :) diğmi ama hele nabrutun dinlettiği şeffaf odadaki şarkısı ile..fahriye evcene ben de hayran kaldım zaten bir önceki dizisinden ( adını bilmiyorum mehmet aslantuğla olan) beri takipteyim.kıyafetler güzel gerçekten de .bir de besime teyzeyi karakter olarak çok güzel yapmışlar.dizide favorim besime teyzeyle enişte :) ben de böyle anne olmak istiyorum :) söylemeden de geçmeyim sarı çiçek neriman hanım da hakikaten güzel yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. besime teyze benim de favorim evet tabii ki enişteyle beraber.
      inşallah enişteye birşey olmaz çok üzlürüm yoksa..
      neriman mı hayııııırrr?!
      bu arada bu amme hizmetinde senin yorumunun katkısı da var :D

      Sil
  4. çalıkuş zaten ne giyse yakışıyor ben her haline ayrı bir seviyorum :) yeni bölümlerini dört gözle bekliyorum...

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle izlemeyi düşünmezken,iyiki tavsiyene uyup seyretmeye başlamışım.Madem başlattın,her hafta yorumunu bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. çok sevdim ki çalıkuşu karakterini. diğer kısımlar ilgimi çekmedi.
    :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım secannim.
    bayıldım!
    pötikareli jile ile eteğe hayran oldum.
    birde yorumlardaki gibi ne giyse yakışacak da neyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya aslında çok zayıf bi kız. kafası büyük. kafası büyük kızları severim :D

      Sil
  8. Necmiye'yi yedirmem, Alla Alla n'apalım ondan bi Feride çıkmaz diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa duymamış olayım hemşire!!
      necmiye sevilecek gibi değil :D

      Sil
  9. evet forma bile çok yakışmış.. dönemi yansıtıyor tabiki biraz daha modernize mi edilmiş desem daha mı çeşitlendirilmiş işte öyle birşey ben asıl ilerleyen bölümleri merak ediyorum.. feride anadolu ya gidecek ya o kısımlara gelsek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dönemi şimdinin insanın hoşuna gidecek şekilde kurgulamışlar bence ;)
      anadolu kısımları.. off çok ağlıycaz :s

      Sil
  10. kurabiye yazına yorum yapamadım.
    tarifini yazsanaaaaa damla sakızlıyı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurabiye yazım yoruma kapalı ondan yapamamışsındır.
      ama yazıyı da okumamışsın anlaşılan arkadaşım bozcaadadan getirdi yazıyor orda.

      Sil
    2. yooo okudum.
      tarifini alsana diyorum ki.
      bozcaadadan gelen kurabiyenin tarifini alsana işte.
      sevmişsin yaaa.
      :)

      Sil
  11. Calikusunun ayakkabilarini nerede bulabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi bitiminde fahriye evcenin ayakkabıları elle yazıyor ama bilemem :D

      Sil
  12. Merhaba. Çalıkuşu dizisinde feridenin giydiği lacivert kırmızı şeritli pardesünün markası, veya bulabileceiğim bi adres varmı? Yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba çalıkuşu dizisinde feridenin giydiği lacivert kırmızı şeritli pardesünün markası veya bulabileceğim bi adres var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil

söz sizin...