8 Eylül 2009 Salı

Pis Herif :(



"Amerikalı ünlü film yıldızı George Clooney, Venedik Film Festivali'nde yarışacak yeni filminin bugün yapılacak ilk gösterimine katılmak üzere İtalya'nın Venedik kentine geldi. Su kanallarıyla ünlü kenti birbirinden şık teknelerle gezen Clooney, İtalyanları kendine hayran bıraktı." diyor CNNturk haber



Eline ne olmuş bilen var mı?? Canım ayol...

Ama bu resmi görünce bir kıskançlık aldı beni sormayın...
Kendimi aldatılmış hissediyorum...



Pis herif!!
kaynak cnnturk ve justjared

16 yorum :

  1. Puhahah deli kız bende diyorum bu neye kızdı

    YanıtlaSil
  2. Kadınların gazabına uğramış bence :)

    YanıtlaSil
  3. Siz bu adamla ne zaman kavuşcaksınız bilmiyorum Seyhan ama merak etme son gülen iyi güler ..bi gün mutlaka senin olucak :)) ayrıca merak ettiğim bişey var nasıl bi yaratık bu hiç yaşlanmıyo :/

    YanıtlaSil
  4. * eda, :) bu kaçıncı ama , nasıl kızmıyım?
    * flame, kadınlar yüzündense müstehaktır:)
    * şebnem, o gün gelsin artık ama, bende insanım:)))

    YanıtlaSil
  5. yaaa adam sarap misalii yaslaniyor ama tadi daha bir gusel oluyo!! nasil bir sey anlamadim!! yaaa walla insan sinir olur balim ama bare georgecuk bu sefer mutlu olsa !!!
    ahhh biz orada olaydik :P

    YanıtlaSil
  6. sevgili miss potter, o nasıl laf öyle tadı daha güzel oluyo falan! bak kızıyorum ama!!!
    :)
    hee, bir tek dileğim var mutlu olsun yeter :P

    YanıtlaSil
  7. Alemsin cicim yaa...Bağlanma şu faniye,ölüp gidecek sonuçta :)

    YanıtlaSil
  8. Bende kötü birşey bekliyorum allah iyiliğni versin :)

    YanıtlaSil
  9. * Taze kahve, öyle deme yaa... daha genç. Allah korusun :))
    * Aicha, daha ne olsun acaba???
    :))

    YanıtlaSil
  10. asuman türüt öztürk9 Eylül 2009 23:02

    ahahahaaa:))))))))
    ayrıl kız yeter seni aldattığı.yine yalvarır affet diye ama bu defa bitir:)))

    YanıtlaSil
  11. asu kız yeter di mi nedir benim çektiğim:))
    affet derse affederim ama, kıyamıyorum zira:))

    YanıtlaSil
  12. Bu hatunların hepsi gelip geçici Seyhan biliyorsun. :))

    YanıtlaSil
  13. bana ulaşması için birer basamak sadece di mi? :))

    YanıtlaSil
  14. Bu adam buruşsa kırışsa da böyle harika mı görünücek acaba... ahh ahhhh....:) Ayhan Işık'ın oğlu diye bı iddia atıp bi de ispatlamaya çalışmışlardı bi haber programında düşündükçe gülüyorum. Benziyo ama saçmalamamak lazım koskoca haber programında bi de:P

    YanıtlaSil
  15. walla sarap dedim adamin bu yasta boyle olmamasi lazimdi!!! baksana ben liseye giderken de bu adam vardi kac sene gecti sanki hala ayni!! nasil beceriyor bilmiyorum!!! ayrilir bundan da merak etme sen :P

    YanıtlaSil

söz sizin...