17 Eylül 2009 Perşembe

O Sürpriz Carte D'or'dan

O sürpriz varya...
İşte bu:



Bu hafta başında bir mail aldım. Buradaki yazımı okuyup memnuniyetlerini bildirmişler ve benim içinde uygunsa bir sürprizleri olduklarını yazmışlar.
Sürprize ne hacet, bu mail bile başlı başına beni mest etti.

Bugünse gördüğünüz paket geldi bana.
Ee dondurmalara hayır diyecek halim yok:))
Farklarını ortaya koydukları bu jest karşısında ne kadar memnun oldum tahmin edersiniz.
En güzeli de anneme günlerdir 'incirlisi çıkmış anne al' diyordum ama kadayıflıdan vazgeçmiyordu. Şimdi ben incirlinin tadına varmış çok beğenmiş biri olarak ona vermiyeceğim incir tatlılı Carte d'or umdan:)))

----

Henüz farketmeyenler için bir ayrıntı:
Dondurmalı Bloga bir bakmanızı şiddetle tavsiye ederim..

14 yorum :

  1. Reklamlar ha iyiymiş :)Bende blogumda bütün gün çikolata reklamı yapacağım muhahahah :)

    YanıtlaSil
  2. Süper bir jest olmuş.
    Ben de merak ettim yeni çıkan çeşitlerini.
    Carte D'or duy sesimiiii:)))

    YanıtlaSil
  3. Ooo hadi yine iyisin canım! Afiyet olsun!

    YanıtlaSil
  4. Hemen bende bir post hazırlıyorum.Bloguma koyuyorum:)
    Carte D'or benimde sesimi duy.Valla bende seni çok seviyorum.Sensiz bir gün bile geçiremem.
    Şaka bi yana afiyetle ye canım:))
    Bizim içinde ye:))

    YanıtlaSil
  5. Carte D'or yemek bloglrına fabrika gezisi ve kahvaltı düzenlemişti. Bende ablamla kahvaltıya gitmiştim. Çok ilgililer ya süperler :)Kahvaltı dönüşü dondurma kupları dondurma kaşığı ve Corte D'or'un her serisinden birer taneydi sanırım dondurma vermişlerdi:)

    YanıtlaSil
  6. Joey Potter, :)) filmlerden vazgeçebilecek misin?

    Ebvata, sanırım sen hakkını çiğköftede kullandın:))

    Sui, tşkederim cnm.

    Trendsandshopping, saol, valla öyle ya:)

    Ozerella, Carte d'Or duymuştur inş.:)) tşkederim;)

    Aicha, sen daha karı çıkmışsın bi dahakine hbr ver, bak gelmek isteyen çok olur:)

    YanıtlaSil
  7. ne hoş şekercim, afiyetle ye :D

    benim de bu yaz double chocolate magnumun içinden dev bi kırık dondurma çubuğu parçası çıkmıştı, fotoğraflarını çektim, şikayet ettim.

    sonra call center aradı, bir kez daha anlattım. bu sivri parça ya batsaydı ağzıma falan diye.

    hı hı, evet, çok özür dileriz, biz ilgili birimlere bildiricez dediler, ses seda yok. insan bir jest bekliyor tani ama nerdeee?

    ama ibret için resimleri hala saklıyorum!

    >:(

    YanıtlaSil
  8. Hesionka, inanmıyorum ya!! magnum birde!!
    bu jesti sen haketmişsin asıl :)

    YanıtlaSil
  9. Magnuuummm :)) Dolapta durduğu halde hasta olduğum için yiyemiyorum. Nasıl içim gidiyor anlatamam. Valla Seyhan şu yaşıma kadar aldığım ve yediğim çikolataların haddi hesabı yoktur. O kadar manyak derecede sevdiğim halde çikolatayı. Bir gün de kalkıp bana ülker siz bizim en iyi müşterimizsiniz. Size şu hediye demediler. Sen bir blogunda yazdın
    hemen gönderdiler. Bu söylediğin dondurmalı blog kimin blogu??
    Birde herkes yorum yazarken resmi çıkıyorda, ben yorum yazarken neden benim yanımda çikolata resmi gözükmüyor??? :))

    YanıtlaSil
  10. diğerlerini bilmiyorum ama ekmek kadayıflısına bayılıyorum tereddütsüz seçimim oldu ;)
    seyhan'cım sanada afiyet olsun ...

    YanıtlaSil
  11. Bizim evinde vazgeçilmezidir Cartedor. Ben meyve şölenine hastayım bir de ekmek kadayıflısına. Kakaolu dondurmalar hiçç benlik değil nedense :)

    Böyle jestler çok hoş oluyor bence. Firmaların bloglara önem vermesi takdireşayan..
    Alkışşşş Carte dor'a..

    YanıtlaSil
  12. Semra, :)) dondurmalıblog carte d'or'un.
    Birde resmi gözükenler blogger, hepiciğinin blogu var yani :))

    Duygu, saol cnm, iğerleride çok güzel;)

    Flame, fındık rüyası da çok güzel aslında:)
    bence de! bu jestler kesilmesin:)))

    YanıtlaSil
  13. incir benim en sevdiğim şey..incirlili olanına ve tel kadayıflı olanına bayıldık...ekmek kadayıflısını hiç denemedim...derin dondurucada sebze mebze olur bizimki full cartedor..:)

    YanıtlaSil

söz sizin...