20 Eylül 2009 Pazar

Şeker Gibi Bir Bayram Diliyorum



İyi bayramlar...

Görsel kaynak

5 yorum :

  1. Seninde bayramın kutlu olsun canım :) Hala çanta bulamadım :p

    YanıtlaSil
  2. Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir.
    Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir.
    Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği,
    bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir.
    Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  3. seyhancim hayirli bayramlar:)
    umarim güzel bir 3 gün gecirmissindir...
    bayramda snein bilekligini taktim:) herkess ne kadar güzel sen mi yaptin diye sordu, bend ecok gururlu bir sekilde arkadasim yapti dedim:D
    canim benim tekrar tekrar cok saol:D devamini getir kendine bi pasaj ac!öptüm

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş bayramın kutlu olsun canım, az evvel döndük tatilden sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Joey Potter.tşk ederim cnm. çantayı bulmalısın :))

    Taze Nane, bu güzel msj için tşkler.

    Nergiscem, ay çok sevindim. aslında iyi fikir, bunu düşünmeliyim ;)

    Stil Direktörüm, tşkederim cnm hoşgeldin, tatilden dönmene sevindim. kime yorum yaziyorsam senin daha önce davrandığını görmeyi özlemişim:)

    YanıtlaSil

söz sizin...