20 Eylül 2009 Pazar

Şeker Gibi Bir Bayram Diliyorum



İyi bayramlar...

Görsel kaynak

4 yorum :

  1. Seninde bayramın kutlu olsun canım :) Hala çanta bulamadım :p

    YanıtlaSil
  2. seyhancim hayirli bayramlar:)
    umarim güzel bir 3 gün gecirmissindir...
    bayramda snein bilekligini taktim:) herkess ne kadar güzel sen mi yaptin diye sordu, bend ecok gururlu bir sekilde arkadasim yapti dedim:D
    canim benim tekrar tekrar cok saol:D devamini getir kendine bi pasaj ac!öptüm

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş bayramın kutlu olsun canım, az evvel döndük tatilden sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Joey Potter.tşk ederim cnm. çantayı bulmalısın :))

    Taze Nane, bu güzel msj için tşkler.

    Nergiscem, ay çok sevindim. aslında iyi fikir, bunu düşünmeliyim ;)

    Stil Direktörüm, tşkederim cnm hoşgeldin, tatilden dönmene sevindim. kime yorum yaziyorsam senin daha önce davrandığını görmeyi özlemişim:)

    YanıtlaSil

söz sizin...