3 Eylül 2009 Perşembe

Carte d'Or Vs. Royal





Ramazanda canım çok tatlı çekemesine karşın yiyemiyordum, ağır geliyordu.
Ancak bunları keşfettiğimden beri, daha mutluyum:)
Normal zamanda olsa dönüp bakmam, 'öyle dondurma mı olur' derim ama öyle değil işte.
Tavsiye edildiği üzere iftardan hemen sonra tatli ve meyve tüketimini gerçekleştirmiyorum. Ancak bir buçuk saat sonra bir dilim dondurmalı kadayıf süper gidiyor.
Dondurmaların tatlıları, satılanlar gibi oldukça şerbetli, ama dondurmayla çok hafif ve tam kıvamında oluyor.
Tavsiye edilir!

18 yorum :

  1. royali bilmiyorum ama ekmek kadayıflı carte dor'un üstüne dondurmalı tatlı tanımıyorum..harika!

    YanıtlaSil
  2. bende bu sene buna dadandım :)

    YanıtlaSil
  3. Taklitçi Ülker :=)) Her şeyin de hemen aynını çıkarıyor. Ülker Sana sesleniyorum ORJİNAL OL ORJNAL :P

    PS:Yaşasın C.tesi geliyor çanta bakacağım :)

    YanıtlaSil
  4. zeynep, carte d'or dan sonra royal nasıl gelir bilmiyorum ama bence tadları çok yakın özellikle anetp fıstığı seviyorsan denemeni öneririm.
    nalan, hoş geldin. alışınca bırakılcak gibi değiller:)
    joeyim potterim biraz ön yargılı gördüm seni :))
    ps: haberlerini bekliyor olacağım;)

    YanıtlaSil
  5. sana şiddetle katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. SAnırım bu dünyada dondurma sevmeyen tek insanım Seyhancım :O

    YanıtlaSil
  7. sezgi, aramıza hoşgeldin;)
    edacım sevmiyor musun!!!
    çikolata ve dondurma sevmeyen insanlara hep imrenmişimdir. benim zaafım var sayılabilir:))

    YanıtlaSil
  8. Çikolatasız bir yaşam düşünülemez tabi :) Dondurmada marka seçmiyorum ama magnumu tek geçerim :)

    YanıtlaSil
  9. e di mi, çikolata ve dondurmanın en iyisi!
    tek geçilmeyecek gibi değil:)

    YanıtlaSil
  10. Çikolata deme bana Seyhan. :)) Nasil delisi olduğumu biliyorsun. Tam bir çikolata delisi ve bütün markaları denemiş biri olarak ülker mamullerinin diğer markalardan çok daha lezzetli olduğunu belirtmeliyim. Ama en lezzetli çikolata ise bakkallarda ve marketlerde bulamayacağınız ve biraz pahalı olan bir marka MELODİ. Hele bir çakıltaşı var ki tadına doyulmuyor. Hiç dikkat etmedim ama carrefour büyük bir yer olduğu için belki orada bulunabilir. Gerçi en iyisi kendi mağazasından satın almak.
    P.S. Pelit gibi birçok ünlü marka da çikolatalarını melodiden sipariş ediyormuş.

    YanıtlaSil
  11. ben demiyorum semra laf dönüp dolaşıp çikolata oluyor:))
    melodiyi hiç duymamıştım. ve acayip merak ettim şimdi.
    ülkerin gofreti bir kere efsane zaten.

    YanıtlaSil
  12. Melodinin çakıl ve şu anda ismini hatırlamadığım kalp şeklindeki içinde bütün fıstıklar olan çikolataları mükemmel. Diğer markalardaki tüm fıstıklı çikolatalarla kıyaslamak bu çikolataya hakaret olur. :) O kadar süper bir tadı var. İsmini de öğrendim şimdi Kalp Spesiyal (sütlü):)) Erenköyde mağazası varmış. Bir gün yolun düşerse oraya gidip alırsın.
    Gofret ben pek sevmem ama gofretler içinde bence en güzeli alpella üçgen. Hatta tek sevdiğim gofret diyebilirim.

    YanıtlaSil
  13. yolumun düşmesini beklemem yolumu ona göre ayarlarım ben:)
    bende turuncu gofret var ya, onu seviyorum:)

    YanıtlaSil
  14. carte dor'dan başka paket dondurma tanımam yemem. Harika hepsi. Bizim bu yıl eşimle favorimiz: meyve şöleniydi. Herkese tattırdık ve dadandırdık :)
    Olcay
    oakbulut_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Google amca'ya carte do'r sordum buraya gönderdi :)
    Henüz tel kadayıflısını da ekmek kadayıflısını da denemedim ama çocuklar incirlisine bayıldı :)

    YanıtlaSil
  16. olcay, hoşgeldin, afiyet olsun.

    volkan-kaldera, hoşgeldin. bende incirliyi yeni denedim, bayıldım!
    dondurmalıblog a da bakabilirsin;)

    YanıtlaSil
  17. türk tatlıları üzerinde dondurmayı ben de çok seviyorum. Kadayıflıyı henüz denemedim

    YanıtlaSil
  18. carte-dor gerçekten güzel sakızlı muhallebiliye takıldım şimdilerde meyvelerin yanında filan sürekli yiyorum bir de incirli olanı çok merak ediyorum royali hiç denemeye bile yeltenmedim

    YanıtlaSil

söz sizin...