11 Eylül 2009 Cuma

İftar Şöleni




Yengemin çok çeşit olmasın ısrarlarıyla hazırlanmış sofrası...

Yengemin artık gelenekselleşmiş olan iftar yemeği dün akşam gerçekleşti.
"Hastasın yapma" dedim dinletemedim.
Sofraya eksik otursakta, ilerleyen saatlerde kalabalıklaştık:)
Böyle bir arada yenen yemekler ne kadarda güzel oluyor değil mi?

Resim kalitesi kötü, çünkü cep telefonumla son anda çekildi. Ezan okunduktan sonra sofraya gelen hiç birşey çekilemedi, çünkü aklıma gelmedi:))

Bu da sofranın gözdesiydi fakat adı? :))

12 yorum :

  1. allah kabul etsin seyhancım,ellerine sağlık yengenin

    YanıtlaSil
  2. Ahh, kalabalık iftar sofralarında yenen yemeğin tadı bir başka!(=

    YanıtlaSil
  3. Tek başına hiçbir şeyin tadı yok. Özlemişim bol tabaklı bi sofrayı. Harika görünüyor.
    Ayrıca o yufkalı köfte mi ki acaba? :)

    YanıtlaSil
  4. Özge,tşkler cnm..
    Style by T, kesinlikle:))
    Shera, yufkalı ve köfte ama adı yufkalı köfte mi ? :)

    YanıtlaSil
  5. Ben öyle biliyorum adını. Sıradan bi isim beklemiyordun di mi :))

    YanıtlaSil
  6. asuman türüt öztürk11 Eylül 2009 22:02

    hmm güzel bi sofra ama cococola gözümden kaçmadı:))

    YanıtlaSil
  7. beklemiyordum evet :))
    bu neden benim aklıam gelmedi :))

    YanıtlaSil
  8. birlikte yenen yemek hep çok tatlı gelir insana. allah kabul etsin..

    YanıtlaSil
  9. Asu,sendende bişi kaçmıyo maşallah, içmedim dememe gerek yok heralde:)

    Gülcan, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. kalabalık sofralarda çok yiyorum ben, bazen tek yapmak zorunda olduğumda bi çorbayla doyuyorum ama kalabalıkta bişiy oluyo bana:))

    YanıtlaSil
  11. zeynepcim, kalabalık sofralarda o bişiy bana da oluyor (:

    YanıtlaSil
  12. Allah kabul etsin canım.
    resimden tahmin ettiğim kadarıyla ortasındakiler küçük parça et yada kıyma ise etli ekmek olmalı konya usulü.şimdi diyeceksin etli ekmek uzun büyük yapılır doğrudur ama konbyalı hanımlar ev usulü etli ekmeği tepside lokmalık kadar yapar.çok benzettim ve canım çekti tühh=)

    YanıtlaSil

söz sizin...