7 Kasım 2013 Perşembe

Çalıkuşu 6. Bölüm Kıyafetleri

Bu hafta, Çalıkuşu'ndan soğumamdam mütevellit hiç izlemek istemedim ancak bu bölüm biraz toparladıklarını görünce memnun da oldum. Kıyafetleri ise kaç bölümdür yazmıyorum ancak bu gün bölüm yazmaya değer kıyafetler yok muydu sizce de?
Besimeciğimden başlamalıyım. Bu sabahlığından. Bayıldım zira!

Ve lacivert sadece yakası boncuklu, sade hoş gömleğine..


Gelelim Ferideciğimize. Fahriye Evcen'in bu dizideki mimikleri bana Türkan Şoray'ın Yeşil Çam'ın "yeşil çam"ken çekildiği filmlerindeki halini hatırlatıyor. Sizi bilmem.



Lacivert tunik gibi şeyi (Allah'ım betimlemede doruktayım!) ve o şeyin üstüne giydiği kırmızı ceket, altındaki kloş etek.. Kloş eteğin altından çıkıp etek içliği havası katan detay.. Güzel değil de ne?!

Adı batasıca Kötü kadınımız Neriman:


Üste görmüş olduğunuz dizinin son anlarında üstünde olan bu kıyafet beni çok güldürdü ya. Bu kadar mı karakterine uygun bir halde çıkıp gelir insan. Kötü değil ama aklıma Cadı Sila geldi! :)

Aynı zamanlarda Feride'nin üstüne giydiği ise çok ama çok hoşuma gitti. Ne yazık ki görsellerde pek belirgin değil ancak siz de izlediğiniz için neden bahsettiğimi anladınız.

Not: O lacivert şey ile bu elbisenin yakası aynı tarz. Ve benim adım da Seyhansa ben bu detayı bir yerde kullanırım, kaydettim. Ha ben kullanana kadar butikler, markalar yapmaya başlar ben de bıkarım, o ayrı ;)

Çalıkuşu 6. bölüm repliklerini okumadan geçmeyin ayrıca!

Sevgilerimi sunarım efendim. Eklemek istediğiniz bir şey varsa çekinmeyin yorum bırakın! ^.^

17 yorum :

  1. bu bölümüne ben bakamamıştım senin sayende birazda olsa fikir oluştu şimdide netten izleyeceğim :)
    paylaşım içim teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bölümdü bence, netten daha güzel reklamlarla bölünmeden ohhh ;)

      Sil
  2. Besime hanım pek dikkatimi çekmiyor ama Necmiye nin rüküş giyindiğini söyleyebilirim :) Feride'nin bu elbisesi gerçekten çok şıktı. Terzilik terimlerini bilmem ama kare yaka olarak mı geçiyor bu tip yakalar :) bir de sapık Selim'in elinde olan kıyafetlerini de ben çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy necmiye beni ağlattı ağlatacaktı bu bölüm. neyseki gerizekalı nedense selime söyleyip abisine söylemeyerek yine sinirlerimi zıplatmayı başardı.
      ayy sapık selim!! evet!!

      Sil
    2. Evet Necmiye'nin iç döküşü beni de etkiledi ama başına ne geliyorsa salaklığından geliyor yeni bölümde işler iyice karışacak gibi görünüyor

      Sil
    3. ayy ben de izledim fragmanı, bu bölümü izlemesem mi ne yapsam.
      yine de selimi dayak yerken görmek çok güzek!

      Sil
  3. Fahriye Evcen le Burak Özçivit yakışmış ayol : )

    YanıtlaSil
  4. Bu kız o çirkin olması gereken burnu ile neden bu kadar güzel neden?! :D
    Besime'nin hiç bir kıyafetini farketmiyorum tebrik ederim seni.
    Son elbisesini saçını edasını hepsini sevdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. besime favorim ayol nasıl görmezden gelebilirim onu. çok kokoştu sabahlığı. bi de utanmadan o sabahlıkla depresyona girmiş ya ne diyim :))

      Sil
  5. Besime ne kadar gençlesmisti bu bölüm :) gömlegi güzel gercekten. Feride'nin kiyafetleri çok güzel ve tesettüre uygun bu bölümde güzeldi. Merakla bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil
  6. diziyi keyifle izliyorum ama sadece çalıkuşu karakterini.
    :)
    romanı da yine okuyom yavaş yavaş.
    roman daha güzel tabii ki.
    :)

    YanıtlaSil
  7. fahriye evcenin giydigi elbbiselerden satın alma şansımız varmı acaba ? veya onun gıydıgı gıbı elbiseler satan bi site varmıı bilen varsa yorum atabılır mı arkadaslar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bluzlar dışındaki kıyafetlerin oyuncular için tasarlandığını düşünüyorum. belli bi marka vermek isterdim.
      ancak diktirmek en kısa yol gibi gözüküyor.
      sevgiler.

      Sil
  8. Blogunu yeni tanidim ve cok beyendim. Benim sevdiklerimi seviyorsun <3 Calikusunun giydiklerini cok beyeniyorum, bu tarz kiyafetleri cok seviyorum ama bir turlu nasil bulacagimi bilemiyorum, eger biliyorsan bana soylermisin =)
    ahh keske o kiyafetleri giyebilseydik, hersey eskisi gibi kalsaydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kıyafetleri nerden bulabiliriz bilmiyorum ama bu tarz kıyafetleri seviyorsan biraz daha günümüze uygulayıp diktirebilirsin ;)

      Sil
  9. Bu tur elbiselere ne ad veriliyor acaba?

    YanıtlaSil

söz sizin...