24 Eylül 2009 Perşembe

Emmy'den Aklımda Kalanlar

Bu sene Emmy Ödül Törenini de izlemedim -henüz, çünkü tekrarına rastlarsam izlemeyi düşünüyorum.
Ama kırmızı halıyı baştan sona izledim:)) Bu da bir ilk her zaman kırmızı halı özetininden fazlasını merak ediyordum ama izlemek nasip olmamıştı:))


Sanırım Christina Applegate favorim:



Saçı, makyajı ve elbise seçimi çok hoşuma gitti.

Heidi Klum'un kıyafeti ise beni en çok şaşırtandı:



Nasıl hamile bu kadın, korkumuyor mu o elbisenin kuyruğuna basarım, topuklu ayakkabıyla düşerim falan diye:)) Söyleşide hamile kıyafeti giymek istemediğini o yüzden bol ve salaş bi kıyafet yerine bunu seçtiğini söyledi.

New Adventures Of Old Christine'in Old Christene'i Julia Louis Dreyfus beğendiğim isimler arasındaydı:



Her hali çok doğal geliyor bana.

Hayden Panettiere büyüklere özenmiş gibi:



Çok eğreti geldi kıyafeti ve makyajı.

Bence Leighton Meester'ın kıyafeti vintage tarzı diye yorumlanabilir:



yorumlanabilir yorumlanabilmesine ama:) Ama bence beyazın iyi bi seçim olmasına karşın modeli pek benlik değil:) Yine ama makyajı çok güzeldi ya da bu kızın cildi gerçekten porselen gibi.

Bu resimi görünce Sucreyi özlediğimi farkettim:) Neden onunla röportaj yapmadılar
acaba:



Jennifer Morrison'un elbisesinde korkunç bir pens vardı sanırım son dakika düzeltmesi yoksa böyle bi hata gözden kaçmazdı.

Allison Hannigan:



Gecenin en güzellerindendi, resimdekinden çok daha güzeldi bence.

Sarah Silverman:



Ne kadar iri yarı duruyor değil mi? Oysa suratına bakan minyon sanır. Gövdesinin yanında kafası ufacık kalmış.

Aslında bir kadının üstünde beyaz bir elbise gördüm, kim gimyişti bilmiyorum ve resimleri araştırırken bulamadım da. Onun elbisesi çok güzeldi. Ve George Clooney? gelmedi mi Emmy Ödül Törenine?!?

Röportaj sırasında Kevin Dillon'ın
sıcak Los Angeles gününde gerçekleşen Emmy Ödül Törenin davetlileri için söylediği sözle bitiriyorum bu kaydı:
"Erkekler terliyor, kadınlar ışıldıyor"
:)
Hep ben konuştum ama sizinde görüşlerinizi alalım...

13 yorum :

  1. ben de allison hannigan'ın kıyafetini beendim..siyah ya,hep asil :)

    YanıtlaSil
  2. bu GG'deki Serena'nın kıyafeti ve kendisi süperdi!! Kırmızı dekolteli elbise walla çook beğendim ben!!
    hayden ise 18 yaşında ama cidden kıyafet seçimi sanki 26 'lık takılıyo güzel bir kız belkim böyle çook itici oluyor!!

    YanıtlaSil
  3. Ben töreni izlediiimm. :) Hatta sana da diyecektim neden emmy ödül töreniyle ilgili bişeyler yazmıyorsun diye. Bugün girince gördüm ki yazmışsın. :)) Kıyafetlere gelince Leighton Meester'in kıyafetini ben hiç beğenmedim. Sarah Silverman'ın bence kostümünden dolayı vücudu böyle gözüküyor. Çünkü yüzü de kolları da incecik. Bir insanın vücudunun bu kadar orantısız olmasının imkanı yok. Her kim dikmişse kıyafeti kadını mahvetmişler resmen. O da hiç aynaya bakmadan mı çıktı geldi törene anlamadım gitti. Heidi Klum hamileliğin son aylarında böyle daracık giyiyormuş ama bence iğrenç bir görüntü oluyor. O da herhalde aynaya bakmıyor hiç. Allison Hannigan'ın kostümünü beğendim. Julia Louis Dreyfus'ın kıyafeti de güzel. Ama en güzeli benim kıyafetimdi. :) Bu arada 24'ten Cherry Jones'un emmy alması da beni çooook mutlu etti. Hakediyordu çünkü.

    YanıtlaSil
  4. Julia Louis Dreyfus a bende bayılıyorum:)özellikle de mimiklerine.

    YanıtlaSil
  5. Allison Hannigan süper duruyor, Hayden 'dan daha iyi bir perfonmans beklerdim o ne öyle cidden emanet durmuş elbisesi.

    YanıtlaSil
  6. Favorim Christina Applegate benim de! Elbisesine bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Canımcım ben de izlemek isterdim bu töreni ama vaktim yoktu malesef,beni de en çok şaşırtan eşofmanlarla görmeye alışık olduğumuz Sarah Silverman oldu,devasa olmuş biraz :) Bu arada senin Clooney için üzgünüm göremedin galiba :D Geçen akşam bi filmini izlerken (filmin adı :Dayanılmaz Zulüm) aklıma sen geldin durdun şeker :) öpücükler,sevgilerr ...

    YanıtlaSil
  8. gidiyorum geliyorum bu yazında heidi klum a bakıyorum:) yürürken doğuracakmış gibi :)

    YanıtlaSil
  9. selam seyhan,bloğuna ilk ziyaretim bugün keşfettim,bende daha çiçeği burnunda yeni blogçuyum tecrübe edinmeye çalışıyorum:)benim yorumum hamile halinle o kıyafeti giymiş hanıma:)çok iğrenç bir görüntü bence,bende hamileğim,göbeğimi saklıcam diye çaba sarf ediyorum,bu kadar herşeyin ulu orta oluşu hiç hoş değil bence..by

    YanıtlaSil






  10. Zebiş, evet ya siyah farkı..

    özde, serenanın kıyafetide çok iddalıydı ve güzel taşımıştı.makyajı falanda çok güzeldi.

    Semra, cnm senin kıyafetini bunlarla mukayaese bile edemem. neden röportaj vermedin sahi :PP

    stuven, :) ben de kahkahasına..

    aicha, normalde de sevmiyorum o kızı ben:))

    Moda gezegeni, aynı fikirde olmak güzel:)

    Sui, heidinin yanında ben olsaydım çok tedirgin olurdum:)

    hoşgeldin betül, bencede saklanabildiği ölçüde saklanmalı. zaten sn aylarda bana sadece tedirginlik hissi veriyor ama ilk aylar çok sevimli.

    YanıtlaSil
  11. Bilge, seni sona bıraktım:)) filmden haberim yoktu ama bende denk geldim ve izledim başından olmasada. genelde bi kaç kişiden msj gelir filmi hbr verirlerdi neyseki bu sefer haberim olmasada denk geldi de emmylerde göremesemde böyle hasret gidermiş oldum:))

    YanıtlaSil
  12. Ay ne yapayım Seyhan şimdi kimle görseler kırmızı halıda hemen aşk dedikodularına başlıyorlar. Bende direk törene geçtim o yüzden. :))

    YanıtlaSil
  13. Heidinin elbisesinin göbüş altı bol olsaydı daha hoş olurdu sanki..:o

    YanıtlaSil

söz sizin...