6 Eylül 2009 Pazar

O Şimdide İngilterede



Hiç bir yere sığamayan abimi ( evet evet büyük olanı(: )bu sabaha karşın Londra'ya gitmek üzere uğurladık.
Yolcuğun verdiği gerginliği, sanki biz onu evden kovmuşuzcasına hissettirdi.
Neyseki varmış, herşey yolundaymış. Haberini verdi bize bir kaç saat önce.
Annemi yine arkasından ağlattığı için sinir olsamda, bu İngiltere sevdası gitmeden bitmeyeceğini biliyorum. Orayı görmeden soğumayacaktı.
Yıllar öncede vizeye başvurmuş, alamamıştı. Bir vize talebi geri çevrildi mi kolay kolay sonrakilerde kabul edilmez ama bu sefer rahat bi şekilde alabildi.
Hadi bakalım yolun açık olsun şeker(!) abim...



Aile içinde İngilterede ne kadar dayanabileceği, döndükten sonra nereye gitmeyi kafaya koyacağı üzerine bahisler açılmış vaziyette:)

---

Bende abicimin yokluğunu unutmak için alışveriş merkezine gittim:)
Kotonda bir gömlek beğendim 38 bedenini deniyim dedim, bol geldi:) Birde 34 ü kalmıştı. Ona sığabileceğimi düşündüm birden! Kabinden çıktım ki 34 ün yerinde yeller esiyor. Sadece bir kaç dakika içinde kayboldu ordan ya!
Bugünki alışverişin çiçekleri birkaç gün sonra vericek.
Birşeylerin takibindeyimde;)

4 yorum :

  1. Bence onu gelip alan abinin ruhuydu:))Arkasından alışverişe çıkmana içi rahat etmedi:))

    yazan:prettycool(hesabıma erişemiyorum da)

    YanıtlaSil
  2. prettycool, korkutma beni:))
    abimin öyle özellikleri varsa yandım demektir.

    YanıtlaSil
  3. Bende bir talihsizlik yaşadığım için Londra'da 1 gün kalmak zorunda kalmıştım. Hep eski yapılara sahip, 2 katlı önünde küçük bahçeleri olan şirin evler mevcut. Daracık yolları ve eski tarihi yapıları insanı sanki eski yüzyıllardaki İngiltere'ye götürüyor. Direksiyonların sağ tarafda olduğunu bilmeme rağmen, arabaya binince bu durum oldukça garibime gitmişti. Haziran ortası olmasına rağmen çok üşümüştüm. Abini bilmem ama ben Londra'yı çok sevdim. Tekrar oraya gitmek isterim. Hatta Amerika'dan bile daha özgürlükçü bir yapıya sahip İngiltere. O yüzden sevmeme kmümkün değil. :))
    Seyhan abin madem böyle ülke ülke dolanıyor. Seni niye götürmüyor?? Ben olsam yapışırdım...

    YanıtlaSil
  4. haberler şöyle semracım,
    Londrayı hiç beğenmemiş çok fazla yabancı var burda, özellikle de zenciler diyor.
    abim yalvarsa -ki bırak yalvarmayı, teklif bile etmez :)-
    gitmem onunla bi yere!!
    ev içinde zor tahammül ediyordum kendisine!
    :))

    YanıtlaSil

söz sizin...