29 Eylül 2009 Salı

Paçoz Şal

Öncelikle bunu bir yerde görmüştüm ama nerde gördüğümü hatırlamıyorum.
Siz biliyorsanız seve seve düzeltirim.



Gerekli malzemler:



sonra efendiiimm kare kare kesiyoruz ve bu noktada mezuranın gereksizliğini anlıyoruz:))





Kareleri resimde gördüğünüz şekilde yerleştiriyoruz, üst üste gelen kısımlarını da dikiyoruz;





Taaa Taa!!!





Modelime teşekkürler ediyorum.
Fotografları telefonumla çektim, makinemde iyi olduğuna karar verdim:))

15 dk sonra evden çıkmalıyım ve ben hala pijamalıyım:)))

Hoop edit: İşte kaynak
Anne kazda gördüm. Emeğe saygı dedim hemen kaynağı ekledim:))

14 yorum :

  1. Rica ederim:) büyük keyifti modellik, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. hımm bende görmüştüm ama nerden hatırlamıyorum,sanıırm onlarınkı daha uzundu
    çok hoş olmuş güle güle kullan:)))

    YanıtlaSil
  3. aaa evet bende biliyorum hatta resmini kaydetmiştm kendimedde yaparım diye,hatta onun yaptığı kahverengiydi demi:)ama bende bilmiyorum kaydederken not düşmemişim.çok güzel güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. :D harikasin!
    süper olmus harika bir fikir ben bunu renga renk kumaslarla denemeyi düsünüyorum, Insallah beceririm.
    Ben gecen cuma aksami melekler korusun dizisindeki eylülde bi sal gördüm müthisti! onuda denemeli...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel diyip ben böyle uzaktan bakıcam artık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş yaa,bi projeyi daha eklemiş oldum yapılacaklar arasına...Ellerine sağlık şekercim yavaş yavaş açılıyoruz anlaşılan :))

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. Nesrin, beğendin mi bari kendini:)

    Sezgi, tşkederim. evet daha uzundu bi kaç kat dolamıştı:)

    Betül, evet evet, kahverengiydi. hatta tayttan bozma bi şaldı:)

    Nergiscem, merakla bekliyorum;) ilk önce bende iki renk düşündüm ama dikiş ipini ne renk olucak diye vazgeçtim:)

    Taze Nane, öyle güzel yemekler yapıyorsun ki, altından kalkamıyacağın iş yok gibi geliyor bana;)

    Bilgecim, bunlar uzuuuun zamandır aklımdaydı o yüzden peşpeşe geldiler, arkasından tekrar boşboş oturmaya geçebilirim:) seninkini de merakla bekliyorum.

    Özge, teşekkür ederim cnm.

    YanıtlaSil
  9. Beğendim evet.. ama sen de biliyorsun ki çok güzel taşıdım şalı:P

    YanıtlaSil
  10. çok şık,çok marjinal.bayıldım ellerine sağlık.uygun bir zaman bende denemek istiyorum.bakalım yapabilecekmiyim.

    YanıtlaSil
  11. coook guzel olmus, coook begendim, ben de deneyecem, en kisa zamanda

    YanıtlaSil
  12. Nesrin, aslında daha ii taşıyabilirdin :PP

    Ceyda'nın Bahçesi, cnm çok tşkederim. çok kolay yaparsın ;)

    Görkem, ay çok tşkederim, dene dene ;)

    YanıtlaSil
  13. süper olmuş, ben de yapacağım ;)

    YanıtlaSil
  14. trensandshopping, takibindeyim :)

    YanıtlaSil

söz sizin...