12 Ağustos 2013 Pazartesi

City Hunter - Lee Min Hoo - Ve Stili

City Hunter. Bitmeyen dizimiz oldu.
Aksilikler mi girdi araya yoksa Ramazan mı bilemedim. Yavaş ilerledik diziyi izlerken.


Ben şimdi diziyi yorumlarken biraz konuyu dağıtacağım, o yüzden diziyi izlemiş olanlar yorum bırakırsa, diziyi izlemek isteyenler için güzel bir referans olur. Aynı zamanda izlemeyi düşünenler yorumları okumayı ihmal etmesinler, demek oluyor bu.


Lee Min Hoo.
1987 doğumlu Kore'nin sayılı estetiksiz güzellerinden biri olan Lee Min Hoo bu dizide benimle aynı zamanda doğmuş Lee Yun Seong'u, Nam-ı diğer City Hunter'ı canlandırıyor.
Hay Allah bak yaşım çıktı ortaya. Ama sevinmedim değil. Bana ne oluyorsa?! :)

Bir intikam uğruna daha kırkı çıkmadan annesinden koparılan bebecik türlü eğitimlerden geçerek kusursuz bir intikam makinesine dönüşüyor.. derken, hayır, vicdan sahibi bir City Hunter'a.. Hayır hayır 'şiti hantır'a dönüşüyor.
Çok tatlı değil miydi şiti hantır demeleri? ^.^

Bu yazı uzun olacak besbelli...


Lee Min Hoo olur da aşk olmaz mı? Olur. O da var. Bizim gibi romantizm severleri kesmez ama var. Hatta ben bu kadar bile beklemediğim için çok bile geldi.

Bolca entrika var. Anlatamayacağım kadar çok, çünkü anlamadım *_*

Ve muhteşem dövüş sahneleri var. Ne kadar yakışmış Lee Min Hoo'ya anlatamam.
Gülüşü kadar güzel dövüşü.
Ahanda şair oldum. Sabredin. Unutmayın beni seviyorsunuz.

Sonra iyi mi kötü mü anlamadığımız ama yakışıklı olduğu konusunda hemfikir olduğumuz savcı var:


Diziye girdiği andan itibaren surat ifadesi değişmeyen yardımcımız var. Adamın tipini gördükçe güldüm. Bi' değiştir mimiklerini ya bi' şaşırt beni:


Lee Min Hoo var. Onu demiştik değil mi? Lee Min Hoo'nun kısa ve renkli pantolonları var. Hatta leopar pantolonu...
Neyse unutmak istiyorum..
Yine de bu kıyafetleri kimse onun gibi taşıyamaz.


Çok ilginç saç kesimleri var.
Ya şu çocuğun saçlarını gözlerinin önünden bir çekin diye çıldırarak izledim mi? Evet ama muhteşem saç kesimli olan bir tek o değildi.
Savcının saç modeli, o kiralık katil midir nedir onun saç kesimi, Mr. Spock'ın Kore versiyonun saç kesimlerine ne demeli?


Kore'de kuaförler iyi para alıyor olmalı. Zira ciddi bir emek var.
Kadınların saç kesimleri ne kadar güzel ve sade ve klasikse erkekleri bir o kadar değişik.


Bay 'Uzun Bacak' ve Bay 'Daha Uzun Bacak'.


Dizide Kim Na Na'yi canlandıran, 1986 doğumlu Park Min Young -esasen bir model olan oyuncu- ve Lee Min Hoo ile bu diziden sonra sevgili olmuşlar. Ben kızı sıradan bulmuştum ama sonradan onayı verdim. Şimdi ise nasıl sıradan bulmuşum diye şaşırıyorum.


Bir dizi ve bir dizi yorumu daha burada son bulurken yapımda ve yayında emeği geçen tüm Korelilere, izlerken bize entrikaları açıklayan Büş'e, bitmedi bu dizi diye söylenen Nabrut'a ve biz koreyi skandallardan korurken AGD izleyen DürriYekta'ya teşekkürleri bir borç bilirim.

Not: Ben BOF için izlediğim en kötü sondu demiştim. Düzeltiyorum bu dizi tüm kötü sonlara on basar :)

32 yorum :

  1. :))))) bu dizinin sonunu hala hatırlayamadım iyimi :) sadece sonunu tekrar izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de unutmak istiyorummmm :))
      bence izlersen anlamazsın neoldu şimdi dersin ama sorun sende değil dizidedir :)

      Sil
  2. Yüzüm postu okurken aynen bu haldeydi :D
    Harika 10 numara post olmuş ;)
    Diziyi seven biri olarak; final bölümü hariç güzel diziydi Lee Min Hoo'nun rolü de cabası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sırf sen sevdin diye seviyorum bu diziyi zaten :)

      Sil
    2. ben bu postunu okudum da yorum atamdıydım telden!
      ne güzel yazmışsın ama.
      çok eğlenceliydi.hatta bence bu dizinin tek eğlenceli yanı bu post olmuş :)
      ve bu diziyi hiç değilse büş sevdide boşa gitmedi diye pek mutluyum :)
      bofta bile kız doktor falan olduydu yav!bunda kim ne oldu belli değil

      Sil
    3. :)
      bü olmasa biz bu diziyi yarım bırakırdık vesselam :D

      Sil
  3. Ahh ah Lee Min Ho oppa ve City Hunter :))

    YanıtlaSil
  4. Ahahahahaa yorumunu okurken çok güldüm xD Lee Min Hoo ne giyse ne yapsa yakışıyor çocuğa cidden *-*

    Dizinin konusu güzeldi de çok Amerikanvari değil miydi sence? Korelilerde zaten bi Amerika merakıdır gidiyor. Bunda iyice belli etmişler. Ama yine de güzeldi yaaa xD İzlenmeli :)

    Not: Savcı iyi çocuk günahını almayalım =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amerikanvari gelmedi bana, korelilere pek konduramam bunu ben :))
      savcı has delikanlıymış evet :D

      Sil
  5. İzlemiştim:) Lee Min ho'nun hatrına başlamış ve biraz zorla olsa da bitirmiştim. Konu ilginçdi ama hemen hemen izlediğim bütün kore dizilerinde olduğu gibieksik kalmış gibiydi. Genel anlamda hoşça vakit geçirilebilecek diziler ama hep eksik bir şey kalmış duygusunu atamıyorum:(
    Ama Min ho tatlıydı:))Bence yakışıklı değil hatta ayrıntıya girilirse kusurları da var:)) ama farklı bir ışığı var. Galiba o yüzden çevresindekilerden farklılaşıyor ve sıyrılabiliyor, tabii gülüşü en önemli etken. Bir de adamlardaki yıldız yaratma çalışması da takdire şayan.
    Bu dizide en hoşuma giden halleri çocukluktan hemen sonra büyüdüğünü gösterdikleri fille beraber biraz yabani halleriydi. Baş rol oyuncusu kız da hoşuma gitti. Hoş, güzel ve tatlıydı. İkisini seyretmek güzeldi ama geri kalanı vasat buldum. İşin garibi şu an dizinin sonunu hatırlayamadım:(( Olaylar döngüsü ve ilerleyişi hafızamda pek yer etmemiş:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben genelde eksik kalan yerleri ben anlamıyorum herhalde ya da bunlarda böyle herhalde diye geçiştiriyorum ancak bu ara o eksiklik duygunu hissediyorum eleştiri dozumu yükselttim daha seçiçi de oldum:)

      Sil
  6. Sen pasa izle oku, ohhh ne âlâ hayat:)

    YanıtlaSil
  7. Hadi ya :( listede sırada o vardı baslamasam mi ? Ama resimler cok ilgi uyandırdı şimdi :) Hay Allah en iyisi basliyim sonunu izlemiyim...evet evet buldum oyle yapim:D mrl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence başla ve istemediğin an bırak gitsin :)

      Sil
  8. Ben kızı hala sevemedim. Lee minho kuşuma zaten diyecek laf bulamıyorum pek seviyoruz kendisini evimizin oğluşu gibi :)
    Güzel diziler izliyosunuz aynen devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuşum mu :))))
      sen güzel diziler demişsin ama biz bunu ne sıkılarak bitirdik bilemezsin :)

      Sil
  9. şu uzak doğulu kızların saçları dümdüz olmuyor mu sinir oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar da bundan sıkılmışlardır emin ol :D

      Sil
  10. bof tan daha kötü bir son olabilir mi gerçekten??
    bu pantolonu bizimkilere de bulaştırdılar, hayır fiziği iyi olan giysin ona diyecek lafım yok ama kısa boylular yapmasın bari, bize de yazık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde de böyle fizikli kimse yok di mi, kızlarımıza yakışıyor da erkeklerimizz için aynı şeyi diyemiycem :P

      Sil
  11. kötü son mu dedin :D bundan daha başarılı bir tespit olamazdı :D kurgu içine sıkıştırılmış romantizm, açlık etkisi yaratmıştı ben de... Adam yani lee min ho, biraz kazulet, ruhsuzdu ama kızlarında dediği gibi başlayınca insan izlemeye devam ediyor Lee'nin hatırına ... :))

    YanıtlaSil
  12. En kötü son demişsin unni :) izledinmi bilmiyorum ama Big o ünvanı bana göre City Hunter'dan aldı ^_^ Bay daha uzun bacağı ilk oppamız olarak bağrımıza basmışken Park Min Young'la sevgili olduğunu öğrendik olsun ben yakıştırdım T.T ama zaten ayrıldılar. Ben aksiyon sever biri olarak bu diziye bayıldım sende güzel anlatmışsın son olarak o pantolonlardan bizim bizim ülkemizdeki şişman ve kısa boylu ajusiler giymesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay unutmıyayım da izlemiyim bari Big'i :)))

      Sil
  13. Dizi gerçekten çok güzeldi :3 Ben entrikları falan çok sevdim. Birçok dizide izleyesimi kaçıran entrikaları burada rahatlıkla izledim. Bir de 'city hunter' deme çabaları. Hani tam olarak, şiti hantır deseler yine iyi. Şiti hontıı gibi bir şey diyorlar. :3 :3

    YanıtlaSil
  14. ilk resimdeki kullandığı güneş gözlüğünün markasını bilen var mı?

    YanıtlaSil
  15. ilk resimdeki kullandığı güneş gözlüğünün markasını bilen var mı?

    YanıtlaSil
  16. izlemediğim bir dizi daha :) ama şimdi bulaşmıycam eminim :)

    YanıtlaSil
  17. bulaşmış ve bitirmiş bir nilgün geldi.. sonunu bana bi anlat ya onca saat emek verdim izledim
    son kısımda uykulumuydum ne anlamadım ben :) akşam olsa da bir daha baksam son sahneye diye bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke sonunu anlasaydım da sana anlatsaydım euheuhuehe

      Sil

söz sizin...