12 Eylül 2009 Cumartesi

I Love You, Man



Uzun zamandır film izlemiyordum.
Hatta öylesine tv bile izlemiyorum, saatini bildiğim programlar için açıyorum anca.
Ama bugün bu havaya film güzel gider dedim.
Ne izliyim derken bu film geldi aklıma.

Farklı bir konuya sahip, çok eğlenceli bir film. Benzer konuda bir filme rastlamamıştım. Çok hoşuma gitti.
"How i met your mother"ın Marshall'ı Jason Segel'a, Rashida Jones ve Paul Rudd eşlik ediyor.
Keyifli zaman geçirmek isteyenlere tavsiye edilir.


görsel kaynak imdb

5 yorum :

  1. Jason Segel kalp kalp kalp =) <3

    YanıtlaSil
  2. Evet bende tavsiye ederim. Çok komikti özellikle gay muhabbetine ne güldüm ya :)

    YanıtlaSil
  3. HIMYM'daki Marshall rolüyle çok sevdim bu çocuğu,izlemeyi düşünüyordum,gaza geldim sayende.

    YanıtlaSil
  4. benim de çok hoşuma gitti zevkle sıkılmadan izliyo insan :)

    YanıtlaSil

söz sizin...