13 Ağustos 2009 Perşembe

Püsküller





Geçen kışın püsküllü çizmelerinden sonra yazı da sevimli püsküllü babetler ve sandaletlerle geçti.
Tabii sadece ayakkabıda değil heryerde kullanılır oldu püskül,
mesela bu kemeri çok sevdim;



Ağustos burdasında yer alan resimler bunlar ama sadece resimleri vermemiş birde püskül yapımı anlatmış;







Belki çizme için uç bi öneri ama böyle şal ve clutchta çok şeker...
- Hatta şal fikri çok yattı kafama -



- Aslında bunu daha çok sevdim ama uygulamayı düşünce tıkandım :)-



Güzel di mi?
kaynak burdafashion

6 yorum :

  1. Bence de ama kaynakda belirt sahibi hırlamasın sana sonra canım

    YanıtlaSil
  2. :)
    hemen düzelttim. tşkederim uyarı için.
    ağustos burdasından bahsettim diye kaynağa gerek görmemişim.
    acemiyim ya:)

    YanıtlaSil
  3. Siz gençlere çok yakışıyor bu püsküllü şeyler gerçekten de

    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  4. bende bu kış bi püsküllü çizme sahibi olcam inşallah

    YanıtlaSil
  5. I'm not sure what you said but I love fringe! These pieces are all fantastic :)

    http://la-rue-neuve.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben deriyi parça olarak aldım kadıköy salı pazarından ayrıca parçayı 1 tl ya almıştım birde portföy demişsin ya ben şu yukardaki çantadan yapmayı düşünüyorum bakalım ne zaman tabi üşenmezsen:)

    YanıtlaSil

söz sizin...