10 Eylül 2009 Perşembe

Yağmur

Önceki gece, salı akşamı yağan yağmuru dinledim. Seyrettim.
Bütün kızlar toplandığı, Fatma'nın organizasyonu olan iftar davetinden dönmüştüm. Kafamda, arabada oynayıp bağıra çağıra eşlik ettiğimiz şarkıları duyuyordum. Mutluydum kısaca.Sonra işte, yağmur yağdı. Huzur bütün benliğime yayıldı...

Ertesi gün(dün) haberleri izlediğimde inanamadım. Burası İstanbul olamazdı.Anadolu yakasında felakete yol açacak kadar bir yağış gerçekleşmedi çünkü.Haberleri biraz izleyip, hemen değiştirdim sonra tekrar bakıp tekrar değiştirdim uzun süre izlemeye bile dayanamadım.
Kendi mutluluğumdan utandım!

Ölenleri düşündüm... Ailelerini.. Ani ölüm zordur her zaman. Hele de böylesi...Düşündükçe kahroluyorum...

Ya o fırsatçılara ne demeli!
İstanbul dışından gelenleri duydum!
Nasıl böyle bir anda akıllarına gelebiliyor bu!!
Söylecek söz bulamıyorum!
----
Dün akşam yine yağmur yağdı. Bu sefer korktum. Bu akşam ve yarın için de şiddetli yağış bekleniyor.
Allah bu acıları bir daha yaşatmasın!

7 yorum :

  1. sana katılıyorum :( yağmacılara nasıl kıl oldum anlatamam , rezil insanlar..

    YanıtlaSil
  2. tadımız tuzumuz kalmadı sahiden, herkesin yüzünde bi bıkkın ifade var, duydukça kahroluyoruz...

    YanıtlaSil
  3. asuman türüt öztürk10 Eylül 2009 16:29

    ah benim hissiyatlı dostum :(((
    kıyamam

    YanıtlaSil
  4. ortalık can pazarına döndü, millet fırsatçılık peşinde. ne diyeyim allah onlarn da müstakını verecektir. yağmur yağdı oley yaşasın hava serinledi artık derken haberler canımı çok sıktı. umarım beklenen şiddette olmaz yağmurlar..

    YanıtlaSil
  5. Haftaya günlük güneşlik olacak canım

    YanıtlaSil
  6. Allah böyle zamanlarda elele olmamızı,yaratılışımızda bize bahşettiği saflığı temizliği hatırlamamızı nasip etsin...Mutluluğun için de utanma canımcım o anki olanları bilemezdin nede olsa,sevgiler ...

    YanıtlaSil
  7. Akşam haberlerinde yağmacılardan bazıları gülerek el salladılar kameraya ! Yüzsüzlüğün bu kadarı ayıp, günah kavramı kalmamış insanlarda. Hepsini geç mikrop dolu çamurlu suya çocuklarını da sokmuşlar ya ordan cesetler toplandı tabak çanak alıyorsunuz. İğrenç bir durum. Allah böyle bir felaketi bir daha yaşatmasın.

    YanıtlaSil

söz sizin...