8 Eylül 2009 Salı

Serena Van Der Woodsen

Bu nasıl isimdir böyle yaa:))



İlk bu kıyafetlerle eve dönüşünü izledik Serena'nın. O güne kadar fragmanlarda görüp 'daha güzel kız bulamamışlar mı' diyip beğenmiyordum bu kızı. Ama bölüm sonunda neden bu kızı seçtiklerini anladım. Bir kere ses tınısı acayip hoş. Ve çok güzel bir elektrik yayıyor.



Siyahlar içinde harika görünüyor... Trençkot ta şahane!



Bu ceketide çok hoş!



Dan'le harika görünüyorlar. Güzellik öylesine seçilmiş(gibi duran) kıyafetlerin içinde iyi görünebilmektir!



Bu ilerleyen bölümlere ait bir resim, sanırım bir defile için giyilmiş. Saça elbiseye bayıldım!
{Şeyda bizim saçımız bu modeli rahatlıkla kaldırır:)) Hem de hiç uğraşmamıza gerek yok((: }



Formaya bak be!



Blair ile olan resimle Serena dosyasını kapatalım. Annesinin düğününde giydiği çok beğendiğim kıyafeti. Blair'inkide güzeldi ama düğünde.

Serena'nın genel olarak tarzını beğendiğimi söylememe gerek yok heralde:) Hiç değilse kot giyebiliyor, daha salaş ve daha normal! Ayrıca fiziğine bayılıyorum, kışın giydiği uzun paltolarada!
Gossip Girl 2. sezon bölümleriyle bu akşamdan itibaren her salı 20:00 de CNBC-e de!

kaynak gossipgirlinsider

8 yorum :

  1. ben netten izledim gecen sene bunun 2.sezonu ama o kadar fenalik geldi ki son 6 bolumu izlemeden biraktim!!! ve merak bile etmedim yaniii !!!ilk sezonu iiydi!!

    YanıtlaSil
  2. Ben ilk sezonu da sevmedim. Bu dizinin çok seveni var ama ben bir türlü ısınamadım. Seyhan seninde sevmediğini sanıyordum ???

    YanıtlaSil
  3. *özde, bana da çok uçuk geliyo dizi bi yerde bırakıyorum.
    *semra, sevmiyorum zaten. nitekim ilk bölümü izlemedim ama denk geliyorum bazen işte:)
    *eda, o işleme sanırım. ama bence de çok hoş

    YanıtlaSil
  4. yaa bunların ilk sezondaki serena ve dan arasindaki ask superdi...hani oyle mukemmel ve oyle tatliydii ..ama tabii o kadar gusel seylerden sonra yapacak bisey kalmadi ayirdilar bunları hahah!! yaa dizinin moda sektorunde oncu kiyafetleri tarzlari bence buyuk etkisi war !!

    YanıtlaSil
  5. ya kıyafetler tasarım moda da öncüler tabi de, bunlar daha kaç yaşındaki bu kadar gösterişli kıyafetler giyip bu kadar parti düşkünüler. saçma!
    dan en normal en şekerleri onuda bozacaklar eminim :)
    serena ve ikisi gerçekten tatlılardı!

    YanıtlaSil
  6. SAÇLARIMIN BURDA MEVZU BAHİS OLMASI BENİ DERİNDEN ETKİLEDİ..:)) AMA SEN VARKEN O MODELİ YAPMAK BANA DÜŞMEZ SENİN DAHA İYİ TAŞIYABİLECEĞİNİ UMUYORUM :))))

    YanıtlaSil
  7. :)
    bu övgüyü seninle paylaşmak istedim sadece, derinden etkileneceğini tahmin etmiştim:))
    ben zaten her fırsatta o saç modeliyle dolanıyorum:)))))

    YanıtlaSil

söz sizin...