5 Eylül 2009 Cumartesi

Tatil Hediyeleri



Kupaları çok seviyorum.
Çanakkale hatırası olan kuzenimin Çanakkale gezisinden. Antalya olanlar küçük abimin Antalya tatilinden. Aslında biri bana biri büyük abime, ama ikisinede kondum sanırım:)



Bu cüzdan çantalar İngiltereden.
Elektrik mavisi olan kuzenimden, kırmızı olan o kuzenimin teyzesinden:) Bana geçen sene de sarısını getirmişti onu çok sevdiğimi duyunca kuzenim de almış oda almış ama saolsunlar farklı renklerde almışlar:)
(Altta görünen örtüyü geçen sene bir arkadaşım bodrumdan getirmişti, yad etmemek olmaz(: )



Rize puşisi. Arkadaşım Trabzon gezisinden getirdi. Bu rengin bana çok yakışacağını düşünmüş. Gerçekten çok haklı çıktı :)))
Sahi Trabzon'a gidip neden Rize puşisi getirdin bana?? :)



Parfümden yana yüzü gülmeyen benim için, İngilteredeki başka bir kuzeniminden. Gümrüksüz alışverişden bende faydalandım:)



Yine küçük abimin, bu sefer bodrum tatilinden getirdiği hatıra.
Canım abim benim :))



Vee buzdolabı süsleri.
Temelle Fadimenin şerefine burdalar:) Temel ile Fadime Trabzona giden diğer arkadaşımın hediyesi. Uzun Göl'ün kıyısında oturup yemek yerlerken, haberlerde İstanbul'un cayır cayır yandığını duyup aramış "çok soğuk burası seyaaan" diyerek hava atmışlardı. Arkasından ne getiriyim diye sorduda neyse havayı yumuşattı:)

Antalya hatırası küçük abimin ilk tatilinden
Uludağ hatırasını bursa gezimde -uludağdan tabii ki- ben almıştım.

Yanda yarısı gözüken Desperate Housewives magnetinin altına, Desperate Housewives önlüğümle çekilmiş bi fotografımı koymayı düşünüyorum :)
Yarısı gözüken diğer magnetin kimden geldiğini bilmiyorum ama büyük abiminden şüpheleniyorum. Arada bi kaç gün haber alamayıp başka bir ülkeden geldiğini duyabiliyoruz. Ama bir yanım 'o nerden bişi getirdi ki Barcelonadan getirsin' diyor.
O kadar yer gezdi sadece bir şemsiye getirdi. O da Floransa da gezinirken yağmura yakalanmış, mecburen almış. Dandik bişi yani. Ama üzerinde Floransa yazıyor:)
Bir gün görmeyi umduğum yerler arasında.

11 yorum :

  1. Ne kadar güzel şeyler böyle.

    YanıtlaSil
  2. oo trabzon hediyeleri çokmuş:) ben de benzer şeyler getiriyorum gittiğimde:)
    trabzon alınacak bisürü şey dolu..

    YanıtlaSil
  3. Benim aldığım hediyeyi göremiyorum. Beğenmedin desem olamaz çünkü benden Amerika'ya gitmeden önce kendin istemiştin o t-shirtü. Değerimizi de anlamış olduk böylece :)

    YanıtlaSil
  4. Kupa aşkı bende de mevcut. Bende Starbucks koleksiyoncusuyum :)

    YanıtlaSil
  5. SEYHANCIM UMARIM BİDAHAKİ YAZA HEDİYELERİN GELDİĞİ YERLERE SENDE GİDERSİN BÖYLE OLMUYO ..:)

    YanıtlaSil
  6. seyhan hediyelerin hepsi çok hoş her ne kadar kıskandım ise de güle güle kullan :) magnetlere bayıldım ....

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. *taze nane, teşekkür ederim.
    *zeynep, cnm ne şanslısın. trabzona gitmeyi çok istiyorum. siparişle bu kadar oluyor:)
    *semracım, o gecen sene geldi diye koymadım. özgeninkinin orda bulunmasıda tevafuk işte. fondu sadece, bahsediyim dedim.
    t-shirt yaz boyu sırtımdaydı üstelik çok kaliteli, rengi falanda solmadı o kadar yıkanmaya, teşekkür ederim;)
    *Flame, o kadar kupam var biri starbucks değil bak, özendim:)
    *şeydaaa'm, teşekkür ederim datlum. inşallah beraber gideriz;)
    *nalan, :) teşekkür ederim. ne güzel düşünmüşler temelle fadimeyi di mi?

    YanıtlaSil
  9. Sarı çantanı ne kadar sevdiğimi bilirsin, şimdi bu elektirik mavisi olana da bayıldım. En iyisi sen beni de tanıştır şu kuzeninle :)

    YanıtlaSil
  10. *sedoş, geçen hafta döndü kuzenim. birdahaki gelişe artık :)
    *taze nane, teşekkürler cnm sanada...

    YanıtlaSil

söz sizin...