2 Eylül 2009 Çarşamba

Blair Waldorf

Dikkat! Bu bir Gossip Girl / Blair eleştirisidir :)



Blairi tanımayanlar için soruyorum - evet tanımayanlar var!-
Bu kıyafet 16 yaşındaki birinin giyeceği bi kıyafet mi ?
Hadi bu gece elbisesi, peki bunlar?





(burda zaten hamile gibi)
Ne kadar abartılı bulsam da beğenmiyor değilim, zaten ben kimim ki, her biri ünlü tasarımcıların elinden çıkmış bir servet değerindeki parçaları beğenmiycem, değil mi?
Hayır efendim beğenmeyebilirim, hiç öyle ünlü tasarımcı bilmem ne tanımam! Ama Beğeniyorum. Ben, liseye giden bir gence yakıştıramıyorum.
Yalan efendim, Amerikalı üst sınıfın gençleri böyle giyinmiyor!!!





Tamam çok hoş!! Ama ben bu Blair'i bir güzel sarsıp "ya kızım arada bi jean giy ya!!" demek istiyorum..

En beğendiğim, ayrıntılarla boğulmamış iki kıyafetini sona saklamıştım;



Gossip girl 2 sezon bölümleriyle, 8 eylülden itibaren her salı saat 20:00 de CNBC-e de.

8 yorum :

  1. giydiklerini gerçekten çok beğeniyorum, ama yakıştırmama konusunda sonuna kadar katılıyorum sana seyhan;

    bir de her bölümde bir parti yapılmak zorunda mı, partileri bitmiyo bi türlü:)

    yine de seviyorum bu diziyi, eğlendiriyor beni:)

    YanıtlaSil
  2. ah o partiler!!
    CNBC-e dergide hiç derste görülmediklerini yazmışlardı:))
    öyle lise bu:)
    valla bizim ülkede çekselerdi böyle bi gençlik dizisi topa tutardım:)

    YanıtlaSil
  3. Kız 18 ine girdi artık ama hala iğrenç giyiniyor :D

    YanıtlaSil
  4. oh be! benim gibi düşünenler varmış :)

    YanıtlaSil
  5. haklısın ama o blair woldorf annesi moda kraliçesi babası ünlü ve gay bir mimar ee kızlarınında normal standartlarda olması beklenemez.abartı lüx zaten kızın tarzı ama ne giyse çok yakışmakta bence dizinin gerçek başrolü serene yanında hikaye...ben inanılmaz beğeniyorum heleki tarzı ile entrikaları cuk oturmakta :)
    dr.md house 1. sezonda konuk oyuncu olarak diziye katıldı 36 beden sapsarı saçlar daracık bir kot kırmızı ruj ile dr. house u delirtti felaket kıskaca alınan bir bölümdü daha o dizide keşvetmiştim bir bayan olarak inanılmaz beğenmekteyim.
    NOT:bloğun ve yorumların süpper devam arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. uff canım gossip girl izlemek istedi feci ;)

    YanıtlaSil
  7. 4. sezon başladı ilk 5 bölüm geride kaldı ve fikrim hala değişmedi ben hala blairciyim.ve canım şimdi bakıyorumda bizim ülkedeki zengin kesim de böytle allı pullu küçük kadıncıklar olarak dolanıyorlar.blair edepli bile kalıyor hatta.

    YanıtlaSil
  8. şimdi bir gossip girl hayranı olarak blair'e bayıldığımı belirtmek istiyorum. vamp giyinişin sembolü olarak görüyorum ben onu orada. ayrıca beğendiğin son resimde pembe elbiseler içindeki hali benim de favorim. orada sanırım Lilly'nin düğününe gidiyordu :)

    YanıtlaSil

söz sizin...