15 Mart 2020 Pazar

Portakallı Kekim, Vazgeçilmezim


Arkadaşlar bu tarifi 2013 yılından beri severek yapıp yediriyorum. 
Yediriyorum yazdım ya, yediriyorum evet ama yiyorum da :) 
En sevdiğim kek bu benim, bunu öğrendikten sonra çeşitli meyvelerle de denedim farklı versiyonlarını, sonra da kek kraliçesi ilan ettim kendimi:))

Ben size bunun tarifini vereyim. Fotoğraf olarak koyuyorum üşengeçlikten, siz de kaydedin üşengeçlikten; ama yapmaya üşenmeyin.


Tarifin asıl sahiplerini ilk kimden aldığımı bu yazımda belirttim. Görüntü benim yemek defterimden. Anlamadığınız yer varsa sorabilirsiniz. Ben de diğer keklerimin linkini buraya ekledikten sonra gidip bir dilim yiyeyim.

Kek kabartmanın yöntemi (en çok okunan yazım)

2 yorum :

  1. İlk kez yapıyorum çok güzel gözüküyor daha tadına bakmadım ama altının revani gibi olması normal mi ters çevirdim biraz daha pişiriyorum başarırım umarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm. revani?
      alt üst yaptığımızda üst biraz nemli oluyor jölemsi bi kıvam. Şerbet döküyoruz ya ondan kayaklı, yoksa çiğ değil.
      Sizinki nasıl olurdu yazarsanız sevinirim ♥

      Sil

söz sizin...