8 Mart 2020 Pazar

Bir Kutu Kitap | Mart Ayı

Benim bir Youtube kanalım var biliyor musunuz?
Bugün yeni bir video paylaştım ama en son videoyu sanki yüz yıllar evvel paylaştım, öyle de uzun zaman olmuş. Artık nasıl bir Youtubersam ben :)

Bir de sabah erken saatlerinde çektim dayanamadım kargomu açmak istedim.
Videoya çekmeyince çoğunlukla pişman oluyorum :)



Nasıl ama sesim?
:))
Ay böyle nasıl bir odaya kapanıp günlerce kitap okumak istiyorum anlatamam ^_^
Bakalım kaçını okuyup kaçını biriktireceğim, okuyacağım günleri hayal ederek.

Bir kutu kitap hakkında merak ettiklerinizi sorabilir ya da en kestirme:
www.birkutukitap.com adresinden detaylara merak ettiklerinize ulaşabilirsiniz.
Neredeyse unutuyordum; kanalıma abona olmayı ve videolarımı beğenmeyi unutmayın, beğenmeseniz de beğenin, n'olur ki insanlık ölmedi ya :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...