2 Eylül 2019 Pazartesi

Kirazlı Kek





Kek kraliçesinden yeni tarif.
Bir kek denediysem ve bu güzel olduysa kendime kek kraliçesi demeyi seviyorum ne var bunda 😄👑
Yoksa mütevazı kişiliğim düşesi tercih eder biliyorsunuz 😀 
Annem kek yapmamı istemişti. Ben de neli yapsam diye düşünürken 
(çünkü ben asla şade kek yapmam😄)
babam bir buçuk kilo kirazla çıka gelmesin mi?! Belli oldu dedim neli yapacağım. Normal bir kek hamuru hazırladım, tepsiye döktüm, üstüne de çekirdeklerini çıkarıp dörde böldüğüm kirazları ekledim. Bolca 😉 
Sonra 180 derece önceden ısıtılmış fırında  40 dk pişirdim sonra 160 derecede 10 dk daha fırında tuttum ve çıkardım. Ta ta! Mis gibi kokuyor şahane görünüyordu. 
Biz bayıldık. 
Tavsiye ederim. 

Kek yapmanın inceliklerini anlattığım ve en fazla hit alan kabarık kek yapmanın taktikleri isimli yazımı da kaçıranlar varsa diye linkini bırakayım, faydalananlar olacaktır!

2 yorum :

  1. Selam elinize sağlık görünüşü muhteşem tadı kimbilir nasıl.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Kek mevzu ise gelirim :)
    Gerçi bu ara yapmaz oldum.
    Afiyet şeker oldu Inşaallah.
    Ve bu vişne ile de nefis olur. Off tatlı ve ekşi

    YanıtlaSil

söz sizin...