17 Mart 2020 Salı

Evinde Otur!

Corona günlerinde karantiya girmeden karantinaya girdik.
Çok garibime gitmişti ilk zamanlar Çin'de insanların evden çıkmadığını haberlerde görünce.
Ama şimdi İstanbul öyle.

Dün yazdığım hedefleri biliyorsunuz.
Bunların içinde her gün 1 sa yürümek var.
İtiraf ediyorum o yürüyüşlerden birini alışveriş merkezine yaptım.
Ama bak yürüdüm, kahvemi aldım ve avmyi terk eyledim.
Bir yere dokunmadım aman gelmişken bu mağazaya da bakıvereyim demedim çıktım.
İnsanlar gerçekten çok azdı.
Migros diğer yerlere nazaran daha kalabalıktı gerçi.
Stokçular mıydı tedbirliler mi, bilemeyeceğim artık orasını.

Her gün yürümeye devam.
Çıkıp dolanıp bir yerlere dokunmadan eve..


Bana da mesajlar geliyor otur evinde diye.
Bak tepki toplarsın diyorlar. Bana!
Yemişim tepkisini benim hayatımdan kıymetli mi?

Siz hiç benim bu kadar uzun süre evde oturduğumu gördünüz mü?
Şahsen hatırlamıyorum:))

İş ciddi arkadaşlar.
Çıksam bile paylaşmam, teşvik etmek ne ya?!
Bize bir şey olmaz demek ne?!
Ne kadar panik içinde insan var onları daha fazla paniğe sokmak ya da aa bak herkes çıkıyormuş ben de çıkayım diyecek insanlara çanak tutmak ne?!

Allah tez zamanda ülkemizi dünyamızı feraha çıkarsın.
Şükrümüzü arttırsın Rabbim ♥

4 yorum :

  1. İş gerçekten ciddi. Bazı insanlar bunun farkında değil hala.

    YanıtlaSil
  2. Bu zor zamanlarda mecnur değilsek çıkmamak en iyisi.
    Mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail abonelik, hemen bi kurcalayım, öyle bir şey mi var bilmiyordum :)

      Sil

söz sizin...