31 Ağustos 2013 Cumartesi

Protect The Boss


Patronunu Koru dediği için, patron- koruma aşkı gibi  bir şey bekliyordum. Sonradan anladım ki, patronunun sırrını koru imiş olay.
Adapte sorunu yaşadım ben bu dizide. Diziden kaynaklı olmadığını o sıra izlediğim dizi ve filmlere odaklanamadığım için biliyorum. Yani sorun bende baştan belirteyim :)
Yalnız benim gibisini bulamazsınız!
Kaç kişi bir şeyi beğenmediği zaman sorunun kendinde olduğunu itiraf edebilir?! Kıymetimi bilemeyenler utansın :)


Bu diziyi izlerken çok şey yaptım, yemek yedim telefonda konuştum, oyun oynadım -candy crush- kalkıp başka şeylerle uğraştım.. bir kitap açıp okumadığım kaldı :)
Neden böyle yaptım inanın ben de bilmiyorum.
Oysa çok güzel yorumlar, ısrarlı tavsiyeler üzere başlamıştım.

Çok yerini kaçırsam da, unutamayacağım sahneleri var. Hem sonra patronu çok sevdim. Cha Ji Heon..
Yok yok bayıldım! Çok sevimli. Ve bence harika bir oyuncu.



Dizinin bana kattığı en büyük şey ise, buzlukta her daim iki adet kaşık bulunması.
İzleyenler hatırlayacak mı bakalım? İzlemeyenler ise ne için olduğunu öğrenmek için izleyebilir :P
Diziyi hazırlayıp bana veren LaFea yorumunu, ve Nabrut'un yorumunu okumadan izleyip izlemeyeceğinize karar vermemelisiniz ;)

24 yorum :

  1. Yav bu diziyi ben sana yollamadim mi? Bu degilse ben sana ne yolladım:)
    Yani ben sana bi dizi daha yolladım queen ile ama hatırlamıyorum:)))
    bu dizi güzeldi.tarihe gececek replikleri vardi.sadece limbik sistem olayı icin bile izlenmeli ; )
    Sorunu kendinde bulan yürekli arkadasim benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kafa patlattım ama bunu yollamadın sen cd nin zarfı sarı ordan hatırladım :)
      tek queenmiş senin gönderdiğin.

      Sil
  2. Birde kaşık olayini yok hatirlayamadim.gozu sismesin diye uzerine mi koyuyordu suslu patron; ))

    YanıtlaSil
  3. En En En sevdiğim diziler arasındadır :)

    YanıtlaSil
  4. ben pek sevmiştim bence de sorun sen de :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedim bak nasıl biliyorum sorunun bende olduğunu :)

      Sil
  5. yalnız değilsin seyhan :) hatta sen benden bil sabırlı çıkıp bitirmişsin ben bir türlü bitiremedim ve yarım kaldı dizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bak çok şaşırdım, benim gibi biri çıktı :)

      Sil
  6. ben bu diziyi çöok sevdim, durup durup aklım agelen sahne şirket koridorlarında kuzenlerin birbirinin üzerine çıkarcasına yürümesi komedi ya BB kremi de unutmayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de patronu sevdim.
      biliyorum biliyorum aynı şey değil :)

      Sil
  7. Ben çok severek ve eğlenerek izlemiştim,her ne kadar "Jae Jeong"un oyunculuğu ve mimikleri sıfır olsa da...!
    Senin de belirttiğin gibi, Cha Ji Heon bayıldım,bayan oyuncularda özellikle; "Seo Na-Yoon" favorimdi,ayrıca dizi de favori çiftimde onlardı.
    Diziyi izleyeli baya oldu,şu "kaşık" meselesi kafama takıldı,nedense hatırlayamadım ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sea na yoon reddedildikten sonra çok ağlayıp gözleri şişeceği için iki tane kaşık buzluğu koyuyor. şiş gözlerinin üstüne koyup şişini indirecekmiş. ben de hep şiş bir suratla uyandığım için kaşıklarım buzlukta :)
      yalnız çok sıcaklarda gün içinde sık sık yzüme soğuk kaşıkları bastırır oldum :)))

      Sil
  8. Bende sevmiştim. Çok değil ama güzeldi :) Sevmemiş olabilirsin normal daha iyilerini gördün çünkü ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem öyle hem de o sıra izlediğim hiç bir şeyi begenmedim. yani biliyorum sorun bende :D

      Sil
  9. sen bu diziyi sevmemişsin şekercim
    itiraf ettt :)

    YanıtlaSil
  10. nabrut tavsiyesiyle izlediğim sevdiğim dizilerden sadece biri :)burdan tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Seyhann
    Biliyorum bir cok dizi yazin var ama bana burdan yazarsan sevinirim.
    Ben secret garden, boys over flowers, personal taste, ve pasta dizilerini izledim.
    Boys over flowers a bayildmm, sonu kot de olsa. Onun gibi icindeki askin sevginin daha tutkulu daha simsicak oldugu dizi onerin var mi?
    Ya da kisaca bana en sevdigini soyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim en sevdiğim bir kere personal taste. tek geçerim :D
      tek geçerim demişken reply1997 sanırım ondan da daha çok sevdiğim bir dizidir :)
      a gentleman's dignity ise zirvedir :)
      ve coffee prince de izleyebilirsin.
      bu üç diziyi izle gel, sonra diğer önerilerime gececeğim :)

      Sil
  12. başrol kadındandır kesin :)) bende patronu ne kadar sevdimse kadın o kadar itti beni!
    aslında bundan önce başka bir dizisini izlemiştim kadının, ordan kalma bir gıcıklıkta söz konusu olabilir tabi :)
    ama onun dışında dizi tavsiyelik bir diziydi, iyiydi yani, hatta epey güzeldi, kızı çıkarırsam çok güzeldi hatta ;))
    (kızlarla problem yaşıyorum galiba, bof'ta da aynı sorun vardı ;))

    YanıtlaSil
  13. sen bu diziyi ne ara izledin ve ben bu postu nasıl yeni gördüm hepsi aklımda birer soru işareti olarak duruyor :)

    YanıtlaSil

söz sizin...