23 Ağustos 2013 Cuma

Mutluluğun Öteki Yüzü {Çekiliş}

Güzel okuyucularım, vefalı takipçilerim her şeyin en güzeline layık elbette.
Mutluluğun Öteki Yüzü kitap okumayı seven birilerine gitsin diyerek yorum yapan iki kişiye.. evet evet yanlış duymadınız, bu sefer iki kişiye bu kitabı hediye ediyoruz.
Yani şansınız daha yüksek!


Kitabı kazanmak için mail adresinizle beraber bu yazıya yorum bırakmanız yeterli.

"Yok benim şansım diğerlerinden fazla olsun" istiyorsanız Arkadya Yayınlarını Facebook ve Twitter üzerinden takibe alıyorsunuz ve +1 hak daha kazanıyorsunuz.

"Ama Seyhan ben seni takip ediyorum, hiç takip edenle etmeyen bir olur mu?" diyorsanız haklısınız, blogu izleyiciler kısmından ve bloglovin üzerinden takip edenlerin +1 şansı elde ediyor.

Unutmayın! Şanslı 2 kişiye gidecek bu kitap ve kazanan pazar günü saat 12 de açıklanacak!
Kitap yorumum için Mutluluğun Öteki Yüzü Başlıklı yazımı okuyabilirsiniz.

46 yorum :

  1. Kitap okumayı seviyorum.Takip ediyorum.Bu kitabı istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. bende şansımı denemek istiyorum..

    dilekalli@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. İlk yorum olması dolayısıyla hiç umudum yok ama doğum günüm şansına katılayım istedim.

    mail adresim : melikeyilmaz178@gmail.com

    facebook kullanmıyorum ama twitterda Arkadya Yayınları'nı takip ediyorum. kullanıcı adım : labinalaba.

    blogunuzu da takip ediyorum.

    bol şans herkese.

    YanıtlaSil
  4. Bi çekilişler bi bişeyler... Hadi bakalım kısmetse bana çıksın ! :)

    bilge.1978@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. blogunuzu takibe aldım.
    mail adresim:edebiyatdenizii@gmail.com
    iyi günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba!
    Arkadya Yayınları facebook sayfasını Başak Solakoğlu Kırmacı olarak daha önce beğenmiştim.
    Arkadya Yayınları twitter sayfasını Başak Kırmacı olarak takip ediyorum.
    Sizin blogunuzu Başak Kırmacı olarak takip ediyorum.
    Bloglovinden http://bloglovin.com/kalemimdenyazilar olarak takip ediyorum.
    e-mail adresim: bkirmaci6675@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. inşallahta ben kazanırım:)

    YanıtlaSil
  8. Yine güzel bir "Arkadya Yayınları" kitabı ve ben şansımı tekrar tekrar denemek istiyorum :)

    Bloğunu ve Arkadya Yayınları'nın facebbok ve twitter adresini takip ediyorum.
    https://www.facebook.com/tugba.kayikci
    https://twitter.com/TubaKaykc

    tubakayikci@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. ben çok isterim :))
    yasolanddream@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Blogunu Yasemin Yiğit adıyla takip ediyorum.

    Adım Nurgül Karış.

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    Bloglovinde Nurgül Karış adıyla takipteyim : http://www.bloglovin.com/krsygt

    Twitterda Sara Tipsia,@nurglkaris adıyla takipteyim : https://twitter.com/NurglKaris

    Facebook sayfasını YasemiNurgül Yiğit adıyla beğenmiştim zaten : https://www.facebook.com/mckenzie.more

    YanıtlaSil
  11. Öhm ben de sansimi deneyeyim o zaman.

    Prenseslikbenimneyime@gmail.com

    Hic takip edenle etmeyen bir olur mu diyenlerdenim ben de ve takipteyim seyhan arti 1 imi isterim :))

    YanıtlaSil
  12. Uzun zamandır seni takip ediyorum mutluyum bu kitabı istiyorum
    tosbagalar@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. BU KİTABI BENDE ÇOK İSTİYORUUUUUUUUUUUM
    sengul_oncel1969@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Ben şimdi nasıl katılmam :)
    Resmen ağır tahrik bir de +'lı haklar falan.
    Beni de yaz lütfen Seyhan.
    Arkadyanın ve senin sıkı takipçilerindenim nasıl olsa :)))

    YanıtlaSil
  15. şansımı deneyim, bende varım :)

    YanıtlaSil
  16. merhaba :)söz konusu kitap olunca çekilşe katılmadan duramazdım :)
    arkadya yayınları facebook sayfasını müge aksu olarak beğendim twitter sayfasını @lades_kemigi olarak takip ediyorum
    blogunuzu gfc'de müge aksu bloglavin'de müge olarak takip ediyorum
    mail adresim aksu.muge@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. seni pervin adıyla, arkadya yayınlarını facebookta -pervin eren, twitterda peren80 adıyla takip ediyorum
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba :)
    Arkadya yayınlarının facebook sayfasını eylül gökçe ismiyle beğendim :)
    Twitter sayfasını KbraGnd_z ismiyle takip ediyorum :)
    Kübra gündüz ismiyle izleyicinim :) bloglovinde de eylül gökçe ismiyle izliyorum :)
    Umarım biri benim olur :) :)
    eylulgokce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Kitapların hayatımdaki yeri bambaşkadır benim için. Bu güzel çekilişi görünce dayanamayıp katıldım ben de :) Bloglovinden de blogdan da takipçinim zaten, ayrıca blogumda da duyurdum (şart olmamasına rağmen:)
    adasehir@gmail.com
    http://adasehir.blogspot.com/2013/08/seyhandan-kitap-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  20. blog ve bloglovinde perihan adıyla izleyicinizim.yayınevini takip ediyorum-https://www.facebook.com/perihan.i.emir twitterda @irep53
    şanslı olmak dileğiyle
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Sırf sandeviç daveti için okumak isterim bu kitabı:)yalan! adını sevdim!
    Ne gereği varsa herbiyerde takip ediyormuşum zaten seni:p
    Olur ya kazanırsam beni nerede bulacağını biliyorsun bye..

    YanıtlaSil
  22. altayeels@gmail.com Facebook ve twitterdanda takipcisiyim bu güzel çekiliş için teşekkürler pazar günü kazanmazsam da gidip alıcam zaten :)

    YanıtlaSil
  23. takipçin oldum :) şu aralar gercekten ihityacım olan bir kitap :) sevgilerle..
    damosster@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. merhaba:)
    zeynep değirmenci olarak faceden ve blogdan bidolukitapp olarak twitterdan takip ediyorum.
    rumaysad90@hotmail.com
    bol şans:)

    YanıtlaSil
  25. Yekta ya şartları gerçekleştirmek zor oluyor dedim ama pek de bir şart yokmuş izleyicin olarak yorum yazayım o halde :) sumeyyeduru@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Çekiliş için hiç bi zaman yorum yazmadım ilk defa yazıyorum inşallah bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Seyhan seni severek takip ediyorum.
    Kitap çekilişlerine bayılıyorum umarım bu sefer bana güler şans :)
    dear.seyda@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. blog ve bloglovinde izleyicinizim.yayınevini facebook ve twitterda takip ediyorum.
    eince@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  29. Senin yazını okuduktan sonra alacaktım fırsat olup alamadım o yüzden benim olmalı mutlaka ^_^

    YanıtlaSil
  30. Senin yazını okuduktan sonra alacaktım fırsat olup alamadım o yüzden benim olmalı mutlaka ^_^

    YanıtlaSil
  31. Ama Seyhan ben seni takip ediyorum, hiç takip edenle etmeyen bir olur mu dedim blogvin'de de takip ettim burada da. Daha önce etmemiş olmam ayıp aslında :) Ama şansım da artmış oldu iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  32. Sandiviç severim. (böyle mi yazılıyor sandiviç?!) O yüzden ben de istiyorum. Şayet okurken canım istemezse sana gelirim senin elinden başka şeyler yerim. O da olur:)

    YanıtlaSil
  33. uzun suredir swni takip ediyorum. ilk yorunum cekilis icin olsun bakalim :))

    YanıtlaSil
  34. şanssızlığımı kırmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  35. Bende bende ^_^

    kenardakinotlar@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Umarım geç kalmamışımdır :( Hepsini de takip ediyorum. Bana çıkar umarım ;)

    YanıtlaSil
  37. Ayrıca kitabın kapağına aşık oldummm ;)

    YanıtlaSil
  38. bu pazar mı kaçırdım mı ..halbuki şansım da dönmüştü :)kazanana hayırlı olsun..güzel günlerde okusun..

    YanıtlaSil
  39. aman yarebbi bunca artıların arasında yine bana çıkmazsa ee ben bildiğin beyhudeyim o zaman :) Sana pozitif artılı enerji gönderiyor ve bu kitabı ben istiyorum Seyhan :)

    YanıtlaSil
  40. çekiliş şansı doldu, şimdi çekilişi gerçekleştirmek için notlarımı alıyorum, birazdan kazanan açıklanır ^_^

    YanıtlaSil
  41. sandviçe yorum yapıyodum.
    buraya geldiim.
    :)
    bak bi de brotchen ye.
    italyan ve alman sandviçleri süper kii.
    :)

    YanıtlaSil

söz sizin...