12 Ağustos 2013 Pazartesi

Çocuklara/Çocuklulara Hediyem Var!

Ramazan ayı bitmeden güzel bir kitap hediye edebilmenin mutluluğunu yaşıyorum.
İnceleme fırsatım oldu ve çok beğendim.
Çocuklara çaktırmadan güzellikleri anlatırken etkinlik öneriyle de kalplerini fethedecek hiç şüphesiz.

5 yaş ve üstü için hazırlanmış olan bu kitap anne-babalar için oldukça kıymetli.
 Yapmanız gereken sadece bu yazıya yorum bırakmak.


Bizlere böylesine özenle hazırlan bir kitabı ulaştıran Timaş Yayınlarını Twitter ve/veya Facebook'tan takip etmeyi unutmayın!

Talihliyi bayramdan sonra açıklayacağım, mail adresini bıraktığınızdan emin olun ;)

Edit:
Talihlimiz belli oldu, mailini kontrol et güzelşeylerrdükkanı ^.^


Ve siz de bir sonraki çekilişimiz için takipte kalın ;)

25 yorum :

  1. İlk yorum değildir inşallah diyerek..
    Şevval'in şansına katılayım bu sefer :)
    Çıkmazsa da alıcam bu kitabı inşallah.
    Çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  2. ilk yorumu ben bırakıyım bari 7 yaşındaki oğlum için katılıyorum inşallah bana çıkar mail adresim: haticeceylan_29@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. ben istiyorum :)
    tahasmama@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. timaşı severek takip ediyorum zaten..bu kitabıda görmüş ama daha sonra alırım diye ertelemiştim..ama madem hediye ediyosun katılayım tabi,oğluşa güzel güzel okurum :)

    sevgiler..

    gulinozgur@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ben de istiyorum yiğenimiz için..
    guzelseylerrdukkani@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Anlamlı bir kitap, genelde çok üşenirim çekilişlere katılmaya ama buna kayıtsız kalamadım. Kısmet bakalım..

    YanıtlaSil
  8. yayınevini takip ediyorum
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  9. bende katılıyorum.timaş'ı takip ediyorum
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. yeğenimin şansına... mutsuztavuk@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Harika
    Zilyonuncu kez katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  12. ben de kızımın şansına katılayım bari:)

    YanıtlaSil
  13. bende yeni okumayı öğrenen küçük kardeşim için katılayım o halde:)

    YanıtlaSil
  14. Allah herkese hayatını öğrenmeyi nasib etsin Peygamber efendimizin ve kendi hayatına uygulamayı

    YanıtlaSil
  15. bende katılayım olası çocuklarım sevinsin canlarım benim.

    YanıtlaSil
  16. kitap çekilişlerini severim:)

    YanıtlaSil
  17. Bende katılmak isterim.
    dozmen@elmor.com.tr

    YanıtlaSil
  18. en güzel hediye kitaptır..
    Kuzucuklarıma harika bir bayram hediyesi olur ki bu kitap..!
    teşekkürlerr cann...
    hayırlı bayramlar şimdiden..

    YanıtlaSil
  19. 6 yashindaki kizima okumayi chok isterim. Nur Kutlu'nun "Allahin isimlerini ogreniyorum" setini chok begenmishtik. Bu da kitapligimizdaki yerini alir inshaAllah.
    evdekipanda@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. 6 yaşındaki kuzenime hediye aradığım bu günlerde harika bir seçenek :)
    Çok hoş bir hediye olmuş

    birkitapseveringunlugu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. bende kardeşim için katılayım o zaman..
    ama yasemin ilk yorumu yapmış, kesin o kazanır gene ;)

    YanıtlaSil
  22. En sonunda katılabildim :) Ben de bir hala olarak şansımı deneyeyim ;)

    YanıtlaSil
  23. İnşallah kızıma çıkar
    gmz80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  24. Kuzenim için istiyorum ben de :)
    themarmara86@gmail.com
    bloguma da beklerim ilgilenirseniz :)
    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. 6 yaşındaki kızım için katılmak istiyorum.Ayrıca ilgilenenler için Nehir Aydın Gökduman'ın Peygamberimiz'in Çocuk Arkadaşları adlı serisinide tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

söz sizin...