1 Ağustos 2013 Perşembe

Şeyda&Haşim {İkinci Evlilik Yıl Dönümü Çekimi}

Şeyda.
Benim orta okulda fazla kalemlerini bana vermek istemeyen, ama veren arkadaşım.
Geçen gün bana kızıyordu "Sen de her gün kalemsiz geliyordun" diye.
N'apabilirdim ama biliyordum ki tüm sınıfa "fazla kalem" verecek kadar kalem getiriyordu.

Öyle de eski dostuz biz. Maşallah.

İkinci yıl dönümlerinde "fotoğraflarımızı çeker misin?" dedi. Seve seve!
Ama ne eğlenceli bir çekim oldu anlatamam ki size. Şeyda'yı tanımanız lazım.


Şeyda çok başka biri. Evlenecek insanlara hep onu örnek gösteririm. Evleniyorsunuz diye dünya sizin etrafınızda dönüyor sanmayın, insanlara zaman ayırın ve tadını çıkarın tatlı telaşınızın.
Öyle ki kınadan sonra, nikahtan önceki gün bir cafede oturmuş kahkahalarla gülüp eğleniyorduk.
Arkadaşlarını hiç bir şekilde dışarıda tutmadı.
Bu az bir şey değil! Bunu yerine getiren, o hengameyi çevresini incitmeden atlatabilen az çift gördüm.


20. yılınızda çoluk çocuk falan çekim yaparız inşallah =)

Not: kolum biraz rahatsız olduğu için fotoğrafları blog için düzenleyemedim. Önüme gelenleri seçiverdim.

25 yorum :

  1. Geçmiş olsun cnm, benim de kolum, omzum,dizlerim ortaya karışık ağrır

    YanıtlaSil
  2. o hengameyi düşünmek bile beni bunaltıyor birde yaşasam ne hale gelirim bilemiyorum, allah ağızlarını tadını bozmasın maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin sağolasın, böyle tatlı tatlı atlatırsın inşallah..

      Sil
  3. Yine çok güzel fotoğraflar çekmişsin , ellerine ve gözlerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim aslında secemedim çok çok dha güzel fotografları vardı

      Sil
  4. Allah bir ömür boyu mutlu etsin inşallah arkadaşınızı...

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık, sevimli biri olduğu aşikar yüzünden ve geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. Bırak onu bazıları düğünden sonra ilişkiyi bile kesiyor, maşaallah diyeyim Şeyda'ya

    YanıtlaSil
  7. şimdi bu yazı benim bam telime bastı!
    nişanlanan evlenen arkadaşlarıma selam olsun.
    evlenirsiniz normal hayatınıza dönersiniz ama arkadnızda bıraktığınız hiç bir şey eskisi gibi kalmayacaktır.
    o yüzden evlenip nişanlanınca arkamıza adam bırakmıyoruz ne yapıyoruz hepsini yanımıza alıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normali odur yani evren değiştirmiş gibi davranmanın alemi yok :)

      Sil
  8. Hepsi güzel,ama en son poza bayıldım:)
    Fotoğraf çekmekte ustalaşıyorsun ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. du bakiyim.. belki bi aydır makineyi elime almadım :D

      Sil
  9. çok güzel gözüküyor albüm..maşallah çifte :)
    geçmiş olsun çok.noldu koluna?:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikkat ediyorum birşeyim kalmıyor. sinir sıkışması belirtileri gösteriyor :)

      Sil
  10. Böyle insanlar hep çok değerli oluyor. Her şeyi zamanında adı üstünde tadı telaşın tadını çıkara çıkara yaşamayı biliyorlar.
    Maşallah! ve 20.yıl dönümü içinde İnşallah diyorum arkadaşına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünsene yirmiyılsonra bugünleri burda yad ettiğimizi. harika olmaz mı? ^.^

      Sil
    2. hem de ne harika olur, o zamanları da görmek nasip kısmet olur inşallah :)

      Sil
  11. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim.. gerçekten çok beğendim :) ve hemen takibe aldım.
    1512. takipçin benim.. :)
    Bana da ana da beklerim. :)
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii geliriz ne demek.
      yalnız blog ismini ayrıca yazmanıza gerek yok ismine tıklayınca geliniyor sayfana.

      Sil
  12. Zaten asıl evlenince arkadaşlar daha önemli oluyor sanki. Düşünsene Seyhan nerdeyse çocukluktan beri arkadaşsın olan birini evlenince kaybediyorsun. Bu çok mantıksız bence :) gerçi öylelerinide tanıdım ama, neyse.
    İkiside çok güzel görünüyorlar Allah sonsuza dek mutlu etsin. Önüme gelenlerini seçtim demişsin ama çok güzeller Seyhan ya :)
    Çok çok geçmiş olsun, kolun bir an önce iyileşir umarım.

    YanıtlaSil
  13. geçmiş olsun Seyhan.

    Nasıl geçiyor zaman arkadaşının gelinlikli halini hatırlıyorum, maşallah :)

    YanıtlaSil

söz sizin...