28 Ağustos 2013 Çarşamba

Alper Canıgüz İle Nasıl Tanıştım: Cehennem Çiçeği

Alper Canıgüz, Alper Kamu karakterinin babası, yani yazarı.
Alper Kamu beş yaşında bir dedektif.
Cehennem Çiçeği yazarın üçüncü kitabı.

Ben yazarla bu şekilde tanıştım.

Boyundan büyük laflar edip beni kendine hayran bırakan Alper Kamu, bir cinayetin peşine düşüyor. Yeni tanıştığı ve kardeşini öldürdüğünü iddia eden arkadaşına inanmayıp olayı aydınlatırken, güzel tespitleri, ilginç ifadeleriyle sizi etkiliyor, şaşırtıyor, güldürüyor.

Hem sonra yazarın önceki kitaplarını merak ediyorsunuz.
Yazarın diğer kitaplarını merak ettiren kitap iyidir, değil mi?
Onun dışında ben bu kitabı tekrar okuyabilirim. Eminim aynı zevki verir. Çünkü olay örgüsünden ziyade anlatımı hoş.
Seri diye uzak duranlar varmış, bence bağımsız da okunur.Nitekim ben ilk bunu okudum. Ama mademki önceki kitaplarını merak ettiriyor sonunda, neden ilk kitaptan başlamayasınız?

Aynı tarz kitaplardan sıkılanlara, Türk yazar okumak isteyenlere özellikle tavsiyemdir.

Bol bol altı çizilecek bir kitap ayrıca. Belki Nabrut altı çizilesi yerlerden bahsetmiştir, hemen ona gitmeliyim. Evet onla beraber okuduk kitabı ^_^

26 yorum :

  1. alper canıgüzün 2 kitabını okudum sanırım da bu alper kamu kimmiş yahu..alper canıgüzün yeni kitabı mı bu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. defne canıgüzün 4 kitabınin 3ünde Alper Kamu var diye biliyorum ben.
      nasıl gözünden kaçtı diyeceğim ama kendimden de şüphe etmedim değil :D

      Sil
    2. Oğullar ve Rencide Ruhlar ile Cehennem Çiçeği Alper Kamu'nun hikayesi. Diğer iki kitabında farklı kahramanlar var.

      Sil
    3. tamam bir de alper kamu var?

      Sil
    4. Tamam işte iki kitapta Alper'in hikayesi anlatılıyor. Diğer iki kitapta Alper yok:)

      Sil
  2. Benim de ilk okuduğum kitabı oğullar ve rencide ruhlar idi ben de sevdim yorumum için http://stayinagoodmood.blogspot.com/2013/08/ogullar-ve-rencide-ruhlar-alper-canguz.html beklerim. Keyifli okumalar;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım doğrusunu sen yapmışsın. hemen ileride okuyacağım bu kitap hakkında ne yazmışsın göreyim ;)

      Sil
  3. Ayy sen böyle anlatinca diger kitapları hemen almak sayınim.indirimleri takip ediniz efendim; )
    Sizinle okumak büyük bir zevkti dememe gerek var mi sayin kontes ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efendim sizinle de öyle. kitabın altı çizilen yerlerini bilahare altı çizilen yerler hakkında konuşup kitabın hoşluklarını taze tutatlım :D

      Sil
  4. kitap kapağı ilgimi çekmişti
    şimdi ise merak ettim okuyacağım
    tşekkürşer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. illüstrasyonu cok hatta önceki kitaplarınki benim daha hoşuma gidiyor.
      bi de kadife gibi kapağı. bak bu da hoş :D

      Sil
  5. rahatlıkla seriden bağımsız okunabilir :)
    ama birini okuyunca, diğerlerini de okumak için gün saymaya başlıyor insan !

    YanıtlaSil
  6. Yarısına geldim ama o bastı bacak ne o öyle ya :) Lafları cevapları öldürecek beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee evet sen de tavsiyemiz üzerine almıştın :)
      felaket, bol bol not al o lafları :)

      Sil
  7. İnsan, Alper Canıgüz ve Murat Menteş okuyunca 'neden bunca zaman beklemişim ki' diye soruyor kendisine. insanı sarmalıyor dilleri. Bir de bunlar 'Afilli Filintalar'. İçlerinde kitabı olan ve okumadıklarım da var. Onların da tadına bakmak için sabırsızlanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. murat menteşi okumak için daha neyi bekliyorum acaba? kitabım rafta okunmayı bekliyor oysa. elimdeki bitince ona mı geceyim yani..
      e peki :D

      Sil
  8. Kitaptan çok kitabın dış kapağına bayıldım. Hem rengi hem de yumuşaklığına..
    Bu da iyi bir galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu aldın okudun demek mi oluyor :)

      Sil
    2. Bu da iyi bir şey galiba.. yazıcaktım. O kısmı atlamışım :)
      Aslında bu tam alacakken başka bir kitaba vuruldum demek oluyor Seyhan :) görüyorsun dimi ne kadar geriden geliyorum :)


      Sil
    3. geriden gelmek denmez ona, farklı ktiaplarla heran önüne gecebilirim demek :)

      Sil
  9. Organize kitap okumalar haaa:)Nabrut sen sen Nabrut bir de biri daha vardı sizden kıskanıyoruz burda:)

    YanıtlaSil
  10. Not aldığım bu kaçıncı kitap bilmiyorum sana yetişemiyorum Seyhan'ım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışın ben yavaşlarım sen hızlanırsın ;)

      Sil

söz sizin...