20 Ağustos 2015 Perşembe

Pelikan Çıkmazı

Bu kitabı okumayı nasıl unuttum ben?!
O kadar uzun süredir okunmayı bekliyor ki Debbie'cim duysa ve küsse haklı yani :(
Neyse ki okunmuş kitapları kaldırıp (bu da ayrı bir travma konusu) henüz okunmayanları raflara dizdiğim için gözüme kestirdim.
Kitabı elime alınca bir hayal kırıklığı yaşadım ama.
Bu bir serinin 3. kitabıymış.
Kapağı geri kapattım; okusam mı okumasam mı, ilk iki kitabı almam bir ömür boyu sürer mi, bu arada iyice uzaklaşır mıyım Debbie'den düşünceleriyle, kitabın kapağını bir açtım bir kapadım.
En sonunda, özledim Debbie'yi okuyayım, dedim ve başladım.

Her ne kadar bağımsız okunabilir dense de bir seriye ortadan başlamak akıl kârı değil.
Bu kitapta karakterler bana o kadar fazla geldi ki.
Kim kimdi, kimin nesiydi?.. Hep bir düşünce halindeydim.
Sevdiğim bildiğim Debbie tarzıydı ancak diğer kitaplardan aldığım tadı alamadım. Nedeni de tamamen seriye ortadan daldığım içindi.

Kitabı sadece seriye gireceklere öneriyorum.
Cedar Cove sakinleriyle tanışmak istiyorsanız ilk kitabınız Deniz Feneri Yolu ikinci kitabınız ise Gül Ağacı Sokağı olmalı. Pelikan Çıkmazı 3. durak.

♥  Debbie'siz kitaplık kalmasın  

3 yorum :

  1. Debbie'nin kitaplarını bir ara her yerde görür oldum. Yorumlar o kadar farklıydı ki, hem çok popüler olması (genelde çok abartılan şeyler bana hep itici gelir) ve yorumlar bana şimdilik almıyım dedirtti. Elimdeki kitapları bitirince mutlaka benim kitaplığımda da yerini alıcak. İlk defa okuyan için hangi kitabı önerirsin? Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk çıktığında ben de serindim kitaplarına karşı.
      kitapsızlıktan okudum sonra serinin tamamını aldım.
      benim gibi küçük mucizeler kitabından başlayabilirsin.
      onu seversen devam edersin sevmezsen hiç devam etmene gerek yok, aynı tarz çünkü :D

      Sil

söz sizin...