24 Ağustos 2015 Pazartesi

Çarşambaya Kadar Eşim Ol

Okuyan Kızlar Kulübü sayesinde okumayı öne çektiğim bir kitap bu.
Yazlık keyifli kitaplardan.

Novella Kitap'tan çıkan Catherine Bybee imzalı kitabın konusu bakalım tanıdık gelecek mi?
Kraliyet mensubu Blake, babasının mirasından yararlanmak için evlenmek zorundadır ve günleri gittikçe azalmaktadır.
Off yine mi bu şart! dediğinizi duyar gibiyim, ben de öyle dedim.
Ama Blake, bir dük! Evleneceği kişi düşes olacak yani. Benim için kitabı cazip hale getiren buydu.

Samantha ise bir çöpçatanlık şirketi işletiyor. Dük'e uygun bir eş bulmasında yardımcı olacak. Ancak vakit oldukça sınırlı. Hem de Dük'ün aklında zaten biri var: seçenekler arasında olmayan Samantha.

Eğlenceli bir kitap. Sayfa sayısı da 256 olunca, bir bilemedin iki günde bitecek kafanızı dağıtmanıza yardımcı olacak bir kitap.

4 yorum :

  1. İsmi biraz sırf satsın diye konulmuş gibi geldi bana, böyle kitaplarda hep böyle değil midir sanki... :)

    Güzel... :)

    Okumak güzel yani... :)

    Ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ne kadar gülücük öyle? ^^
      öyle aslında kitabın başlarında başlıkla alaka kalmıyor, farklı olsaydı daha iyiydi.
      geliriz kafa'ya tabii, selamlar.

      Sil
  2. Bu arada ben de akrep... :)

    YanıtlaSil

söz sizin...