29 Ağustos 2015 Cumartesi

Merve Boluğur'un Gelinliği

Başlığa Merve Boluğur yazdık ama o artık bir "Dalkılıç".
Merve Boluğur ve Murat Dalkılıç geçtiğimiz akşam Adile Sultan Yalısında dünya evine girdi.

Merve Boluğur'u pek sevmem. Çok soğuk kibirli uzak gelirdi bana.
Murat Dalkılıç'la birlikteliklerini duyunca çok şaşırmıştım açıkçası.
Murat Dalkılıç hayranı falan değilim ama Murat içten, dürüst, sevimli, samimi geliyordu bana. Merve'nin tam zıttıydı yani, nasıl olurdu bu?! Merve'yi Murat'a layık görmedim açıkçası ama sonra onları beraber görünce Murat bu kızı sevdiyse onun hatırı için ben de sevebilirim dedim.

Merve Boluğur düşmanlığım kalmadı yani. Hatta hiç de benim düşündüğüm gibi değilmiş diyorum fotoğraflara baktıkça.
Gelin almaya bakın, Merve'nin döktürmesine bakın, nasıl sevmezdim artık ^.^
Bu makyaj tam Merve'den baklediğim makyajdı. Kıpkırmızı ruj sürmeliydi mutlaka. Asıl beklemediğim ise düğündeki makyajıydı. Geliyor merak etmeyin ;)
Tabii ki önce nikah görüntüleri. Burada nikaha şahitlik edenler "Bundan sonra senin adın Merve Dalkılıç", diye tezahürata benzer bir şarkı söylüyorlar ki pek şirin, izlemelisiniz^.^
Gördüğünüz üzere makyajında "nude" tonları kullanılmış. Saçına, gelinliğine çok gitmiş. Gelin dediğin iddialı değil sade, şık ve masum durmalı. Gelinliği çok beğendim, çok yakıştırdım. Çok doğru bir tercih. Murat Dalkılıç'ın da ağzı kulaklarında, umarım evlilikleri ömürleri boyunca sürer ve hep böyle gülerler.
Allah mesut etsin...
Geldik bir düğün kritiğimizin daha sonuna.
Maşallah diyerek sözü size bırakıyorum. Bir şey eklemek isteyen?
bu yazının ilk yayın tarihi 25.08.2015

20 yorum :

  1. murat dalkılıçın kardeşi Elifle tanışmıştım bi arkadaşım vasıtasıyla aynı masada oturup yemek yedik falan arkadaşım Elif'e demişti ki o soğuk nevalede size gelin geliyor ya falan demişti Elifte demiştiki ya sorma canım hiç birimiz sevmiyoruz onu ailede ama abim sevmiş bize ne demek düşer demişti Muratın ailesi bile kızın soğuk nevale olduğunu düşünürken bizim öyle düşünmemiz normalmiş yani bende çok sevmiyorum ama çok başarılı bi oyuncu olduğu kesin Acemi Cadı da ki hallerine denk geliyorum bazen hala TV de ne kadar tatlı masum bi kızmış nasıl bu hale geldi bu kız ya deyip duruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız bu laf ulu orta denir mi zaten görümceler 1-0 yenik başlar ne yapsa yaranamazlar gelinlere bir de gelin bu yazıları okusa mazallaaaahhh :))

      Sil
  2. Evet oldukça güzel gelinliğini ben de çok beğendim ...
    Umarım uzun soluklu olur evlilikleri , yoksa geriye güzel fotaraflar kalsa ne olur , kalmasa ne olur ...

    YanıtlaSil
  3. Seyhancım bu postu bekliyordum senden :) sayende düğünleri takip eder olduk sağolasın :)
    Bende Murat Dalkılıç'ı çok samimi ve içten buluyorum , Merve de güzel kız ama gelinliği azıcık daha kabarık mı olsaydı ne :)
    ya da ben böyle abiye gibi gelinliği sevmiyorum herhalde :) ama güzel olmuş çiftimiz allah mutlu etsin :)
    darısı başına emi :) merveye söyleseydik altına adını yazsaydı keşke ... öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha çok düğün olsa da daha çok yazsammm :)
      tüh bak bi ayakkabı kaçırdım :)

      Sil
  4. Bende beğendimmm çok zarif gerçekten ♥️

    YanıtlaSil
  5. bende bilmiyordum sanırım birliktelikleri bir ara galiba duydum :) tv den pek uzağım epeyce.. ama güzel olmuşlar gelin almayı da çok beğendim ne hoş gelinde rahat damat da bizde olsa gelin o koca tarlatanlar bir yerlere sığmaya çalışırdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe tabii ki
      biz dibine kadar abartırdık :D

      Sil
  6. gelinliği çok asil buldum ve yakıştırdım :) Allah hep mutlu etsin ne diyelim :)

    YanıtlaSil
  7. vayy bee Merve Boluğur'un bu kadar sade ve şık bir gelin olacağını düşünemezdim. Su gibi derler ya öyle olmuş.( uçarılığı evden çıkışına ve düğün sonrası partiye saklaması çok yerinde olmuş.) * bu tarz başa örtü gibi atılan duvakları çok asil buluyorum.. Allah mesut etsin.. :))

    YanıtlaSil
  8. merveyi severim sevmesine de o nikah pozlarina bakmamam gerek sempatimin devami icin arkadas insan azcik calisir olmadi kotu pozlari vermez yayina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona kötü gelmiyor ki onun tercihi o olduğu için öyle pozlar vermiş zaten.
      kendince vamp olmaya çalışıyor sanki :)

      Sil
  9. bana da bu kız soğuk duruyor ama aslında sempatik, muratta sempatik duruyor ama ilişkinin uyuzuymuş gibi geliyor :))
    Kız güzel allah var düğünleri tatlı olmuş eğlenmişler belli gelinlik zarif ama bilmiyorum en iyi beş seneleri varbence :D kötümüyüm :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gayet mantıklı her şey olabilir.
      ancak inşallah yanılırsın ^^

      Sil
  10. seyhanım, bir demet akalın bir de bu kızla beni delirtmeye çalışıyorsun zannımca! çok itici bi kız bu :D sevme onu sevme!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demete laf yok sahika! bu konuda anlaşalım!

      Sil

söz sizin...