4 Ağustos 2015 Salı

Seni Bana Getiren Mektup

Aslında biraz daha sık kitap yorum girmem lazım.
Yorumladığım kitaplar okuduklarımın gerisinde kalıyor.
Siz söylemeden ben söyleyeyim ben aslında hızlı kitap okumuyorum.
Zaman ayırıyorum hepsi bu.

Haftanın kitabı Novella yayınlarından çıkan, Patricia Scanlan imzalı Seni Bana Getiren Mektup isimli roman.

Briony daha küçükken çok sevdiği büyük anne ve babasından artık onunla görüşmek istemedikleri gerekçesiyle ayrılmıştır. Bir gün kendisine yıllar önce yazılmış mektubu bulduğunda büyük annesinin hem yaşadığını hem de aslında görüşmek istediğini öğrenecektir.
Peki annesi çok sevdiği büyük anne ve babasından Briony'i neden ayırmıştır?

Kitap Jeff'in ölümüyle açılıyor, Briony'nin yaşadıklarıyla devam ediyor ancak asıl hikaye Valerie.
Briony'i asıl karakter sanırken Valerie'nin olması çok güzel. Yanlış anlamayın Valerie'yi sevdiğimden falan değil, sevmedim çünkü, ama romanın işlenişi hoşuma gitti.
Ha sevmesem de, Valerie'nin yerinde olup onun gibi davranmayacak kimse yoktur sanıyorum. Çok sinirleniyordum ama Tessa'nın yaptığı da hiç hoş değildi, en sonunda Valerie'ye hak verdim.

Ne diyor bu Seyhan, mı diyorsunuz? Haklısınız.
Tam bir aile-drama. Empati kurmak için birebir. Bu tarz kitaplardan hoşlanan evli kadınlara özellikle tavsiyemdir.
Neden böyle dediğimi de okumadan anlamayacaksınız ne yazık ki ;)

4 yorum :

söz sizin...