20 Ağustos 2015 Perşembe

Sophia Bush'un Değişimi

Sophia Bush'un Health dergi kapağında denk gelince şaşırdım.
Bana çok değişmiş geldi.

Gençliliğimde izlediğim/sevdiğim dizi ve filmlerin oyuncularına sempatim farklı boyutta.
Muhtemelen başka biri olsa bundan bahsetme gereği hissetmezdim ama One Tree Hill.. Sophia Bush.. bilmem anlatabildim mi?

Sophia Bush.
Belki de o çok sevdiğim ses tonundan belki de One Tree Hill'deki rol arkadaşı Chad Micheal Murray ile evlenip ayrıldıktan sonra aynı dizide oynamaya devam etmesinden sonra bir miktar kendisine üzüldüğümden sevdiğim bir oyuncu.
Fotoğraflara bakınca yaşlanmış geldi ki bu bir artist için kolay söyleyeceğimiz bir şey değil.
Renee Zellweger hariç. Ona ne oldu hala anlamadım.

Dergiden yapılan alıntıları okudum sonra.
Bir arkadaşı vefat etmiş. Hayatım alt üst oldu, diyordu. Çok güzel kelimelerle anlatmış duygularını aslında. Hayatın boşa geçirilmemesi, mazeretlerin hayatımızdan kaldırmamız gerektiği, geçen hiçbir dakikanın geri dönüşü olmadığını anlatmak istemiş. Dış görüntüye verilen önemin de acınası olduğuna değinmiş. "Bu benim! Hoşunuza gitsin ya da gitmesin." Herkes bunu diyebilmeli ve başkalarının ne diyeceğini umursamamalı bence de!


Tekrar bakınca fotoğraflara gördüğüm şey yaşlanmış Sophia değil olgunlaşmış Sophia idi.
Fotoğraflar JustJared'dan. Health dergisi Eylül sayısından.

7 yorum :

  1. Hala güzel görünüyor...
    Kaç yaşında peki ??

    YanıtlaSil
  2. bana sadece saçları sararmış gibi geldi.. .sahi onlar gerçek hayatta evlenmişler miydi vay be!

    YanıtlaSil
  3. Şimdi Seyhancım ünlülerde yaşlanır bunu kabul et bence:) Ve kadın da demiş zaten "malzeme bu ister beğen ister beğenme":) Ben de hep öyle derim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hoşuma gitti benim de.
      kimseye kendimizi
      begendirmek zorunda değiliz. hıh!!
      :D

      Sil
  4. renee ye kamyon çarpmış ben söyleyim haha :D yok yok o da yaşlanma korkusuyla estetik kurbanlarından. halbuse ben onu sısko halıyla ne sever kendıme benzetırdım brıdget jones halını :(

    YanıtlaSil

söz sizin...