8 Ağustos 2015 Cumartesi

Sarı Şekerim Olipsim

Geçtiğimiz günlerde bi' paket geldi bana.
Bir kutu. Twitter'da bahsetmiştim hani. Twitter adresim The_Syhn bu arada. Aynı isimle bir de instagram hesabım var hani. Heh işte o Syhn benim.
Dikkatim dağıldı pardon. Twitter diyorduk, yo hayır kutu diyorduk.
Daha doğrusu ben diyordum.
Kutunun üstünde Olips yazıyor, ayy, dedim, bu kadar şekeri ne yapacağım?!
Mahcup oldum tabii böyle düşündüğüme. Çünkü şekerin yanı sıra oda kokusu ve mis kokulu mumlar da vardı.
Hemen şekeri ağzıma attım. Mumları mumluklara yerleştirdim ve kokuyu girişe koydum.
Beni limon ferahlığında günler bekler ^.^

2 yorum :

  1. ulen bı kere de bana gonderın su reklamları yaa :D ashdasd :D aygaz fılan tup gondercem dese ben kendı sesımlen aygazz dırıdımm dıye sarkı bıle solerım reklamın kıralını yaparım aslında :D:D benı kesfetmedı su fırmalar kıskanıore :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklam değil kıs bu hediye,
      içimden geldi ben yazdım.
      istersen şekerin tekini sana yolliyim :))))))

      Sil

söz sizin...