10 Eylül 2012 Pazartesi

L'arnacoeur

Pazartesi günü film kritiği yapmak adetim değildir aslında.
Değil midir?
Öyle diyorsam öyledir herhalde.

Yeni fark ettiğim bir şey var ki, o da nicedir film postu hazırlamadığım. Gerçi film mevsimi şimdi başlıyor.

Upuzun zamandır izlemek isteyip de izlemediğim bir filmi nihayet izledim.
A Walk to Remember
Pek beğendim.

Coco Avant Chanel
İki Chanel biyografisini okuduktan sonra kesinlikle beni kesmedi. Çok eksikleri olduğunu düşünüyorum.
Önce filmi izleyenler muhakkak kitabı okumalı!

Bir sonraki filme değinmem için bu filme değinmem gerekiyor yoksa çok uzun zaman oldu bu eğlenceli filmi izleyeli.
L'arnacoeur

Heartbreaker olarak çevrilmiş dilimize :))))
Bir Fransız romantik komedisi.
Ben mi kötü Fransız filmlerine denk gelmedim, yoksa, bu Fransızlar gerçekten film yapmayı biliyorlar mı, orasını tam kestiremiyorum. Bu filmi romantik komedi severlere şiddetle tavsiye ederim.

O Fransız filminde görüp, ay ben bunu izlemeliyim, diyerek izlediğim film ise;
Dirty Dancing.
Nedense dilimize "İlk Aşk İlk Dans" olarak çevrilmiş, ben de korsan kuzenimden indirmesini rica ettim. O da herkesin içinde "Seyhan Abla istediğin 'Dirty Dancing' filmini indirdim" demez mi?!
Ne Dirty Dancing'i atma lan ben öyle şeyler izlemem dedim.
Meğer izlermişim.
Meğer ne edepsizmişim ben :)
Dün kızlar, ne izliyorsun bize söyle bizde izleyelim, dediler de adını söylemeye utandım, öyle de mahçup olurum :P

Uzun yazıyı okumak istemeyenler için Not: 
3 filmi izlemenizi öneriyorum Chanel'i ise okuyun efendim :)

26 yorum :

  1. DİRTY DANCİNG BAYILIYORUM O FİLME HER 5 KERE İZLEMİŞİMDİR ! HER İZLEDİĞİMDE KESİNLİKLE DANS KURSUNA BAŞLAMALIYIM DİYORUM ŞARKILARINI SEVEREK DİNLİYORUM ! BENİM İÇİN YERİ AYRI BİR FİLM DİĞER FİLMLERİDE İZLEYCEĞİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. film ve özellikle şarkılar süper..
      bakalım bi daha ne zmn izlerim :D

      Sil
  2. Bir iki film hakkında bende "çok edepsiz" dedim çocuklar güldüler
    Gayet edepli filmlermiş
    Ama bana göre edepsiz arkadaş:)

    Romantik komediyi yarın sabah çocuklar uyanıncaya kadar izleyeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      edepli sanıp edepsiz çıkmasından daha iyidir :D

      Sil
  3. ahahah :) utanmasi gereken benim cünkü bu zamanda adiniferihakoydum´u izlemek suc gibi birsey, ergen psikolojisine sürükleniyorsun, beceriksiz ev kizi muamelesi görüyorsun varda var yani. Toplum bizi mahvediyor. Ben hic birini izlemedim, izlememde cünkü ben vicik vicik türk yapimi filmleri severim hatta gecen hafta camasir katlarken aysecik film mi izlemisimdir :) o kadar yani. Bunlarida buraya acik acik yazip imaji mi cizdim mi cizmedim mi bilemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adınıferihakoydumdan sonrasını okuyamadım nergis :P
      dediğim gibi sana vıcık vıcık sevdiğin tarza dvd hazırlaycağım araya belki benim sevdiğim tarzda da eklerim :D
      nerden iş aldım diye düşünüyorsun başına ama bana feriha demeyecektin hele kutsi hiç :)

      Sil
  4. hoş geldin sefalar getirdin.
    oh filimler harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vaay film yorumu yapmadığım müddetçe beni kale almıyorsun demek :) hoşbulduk efenim :D

      Sil
  5. hepsini izledim...
    dirty dancing güzel filmdir ama ya,
    niye saklıyorsun ki...
    göğsünü gere gere söyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söylüyorum inan ki bak izledim de begendim de :D
      ama sapık muamelesi görmekten korkuyorum :)

      Sil
  6. Ben hiç film izlemiyorum seyhan ben de bi gariplik mi var dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir insan nasıl film izlemez anlamıyorum belki de gariplik bendedir :)
      ahh fırsatım varken seni güneykore fimlerine alıştırmalıydım :D

      Sil
  7. okadar guzel anlattınkı olayları flımı ızleyesım geldı blogun harıka takıbındeyım:) bende beklerım:)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. ne tatlısın sen ya yazını okudum kısasını da okudum chaleı okuyup fılmı fransız:) ızleyecegım:)

    YanıtlaSil
  9. Chanel okunacak o kayda alındı zaten. Ama film şeysini de çok merak ettim ben şimdi. Fransızların sinemasını beğeniyorum ben de :) Öpüldün canom ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fransızları begeniyorsun da bu guney korelilerin ne sucu var bi sevdiremedim sana :)))

      Sil
  10. senin bu filme ayırdığın zamana hayranım seyhancım bende çok az izliyorum.Kış gelsede eve hapsolduğum günler izlesem diye bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylardır ilk defa izledim güzellik yaa. ama haklısın artık sık sık izlerim uzun kış geceleri bizleri cezbeder ;)

      Sil
  11. film dizi mevsimi değil diyorsun da aslında tam mevsimi.öyle çok boş vakit var ki bu aralar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu aksine tam film zamanı. yeni başladı dedim yani öyle demek istedim :D
      not: bof harika gidiyor ;)

      Sil
  12. üçüncüyü hemen izlemeliyim.
    ikinci güzeldi.
    birinciyi hatırlamadım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içinci hangisiylediii... hımm..
      evet evet izle ya çok şekerdii.
      ha birinciyi de izle ;)

      Sil
  13. aaah aaah bu güzeller güzeli kadını aldatan johny geldi aklıma az buçuk yaş almaya görsün ne yapacağını şaşırıyor bu adamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi johny hangi güzel kadını??? ayy merak ettim çatlayazaaam!

      Sil

söz sizin...