28 Eylül 2012 Cuma

Mutlu Bekarlara :)

Once Upon A Time isimli diziyi izliyorum kaç gündür.
Fena sardı, az önce sezon finali yapıldı, neyse ki yeni sezon için fazla beklemeyeceğim.
İsterim ki gerilimi, romantizmi, fantastik bir dizide birleştiren bu orjinal yapımı izleyin.

Şimdi gelelim asıl konuya.
Bugün sizlere bir masal anlatacağım.
Mutlu evlilerden özür dileyerek, mutlu bekarlara armağan ettiğim bir masal :)


İşte bu tebessüm tadında olsun her anınız :D
Hayırlı Cuma'lar, mutlu hafta sonları..

44 yorum :

  1. hahahaha :))))))))))))))))) koptummmmm

    YanıtlaSil
  2. İlk okuduğumda çok gülmüştüm. Haksız da sayılmaz ama di mi?

    YanıtlaSil
  3. Mutlu bekar olarak kalmak isteyenlerdenim ben de :) Hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  4. Kronik bekar olmanın hüznünü yaşarım ben hep :) herdaim şükretsem de halime ..

    Evli olan yaşıtlarım ise en mutlu olması gereken kişinin asıl ben olduğumu söyleselerde inanmam onlara züğürt teselli derim :)

    Ama gerçekten doğrusu hakkaten de bu peri masalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekarlardan çok evliler bunun en güzeli oldugunu iddia ediyor zaten bizde onlara kanıyoruz :D

      Sil
  5. Harikaymış ama geç kaldın bunu yayınlamakta :))) iyi haftasonları öpüyorum seni.

    YanıtlaSil

  6. Güzel bir masalmış. E doğru tarafları da yok değil hani:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. keşke ben yazsaydım bu masalı anca bu kadar olurdu :D

      Sil
  8. süper:)
    mutlu bekarlığın tadını yaşamayan anlamaz:)

    YanıtlaSil
  9. ÇOK GÜZEL BİR MASAL HOŞUMA GİTTİ .BEN EVLİYİM BENİM İÇİN MESELA BUNLAR BİR MASAL GERÇEKTEN:)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. niye sadece gülücük atmadın kıss öyle alıştım ben :)

      Sil
  11. Yüregimi oksadi bu masal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. masallara da çok kapılmamak lazım
      benim için artık çok geç ama sen daha çok gençsin :D

      Sil
  12. seyhan bunu yapmıycaktınnn,gece 3 te uyudum resmen,rüyamdada pamuk prensestim:)))9.bölümden devam bugün:))şaka bi yana güzel bi tavsiyeydi,teşekkürled

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo çok hızlısınnn :))
      daha neler bekliyor neler seni ;)

      Sil
  13. Tam beni anlatiyor. Bayildim :))

    YanıtlaSil
  14. ehehhe masal çok iyi ve gerçekçi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya öyle ya da biz bekarlar birbirimizi kandırıyoruz :D

      Sil
  15. ve hiç çocuğu olmadı...... işte çoğumuzu evlenmeye iten şey.

    YanıtlaSil
  16. hahaha kısa ve öz işte :D

    YanıtlaSil
  17. bu arada once upon a time çok iyidir, haftaya başlıyor yeni bölümleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heveet başladıııı
      bu akşam izleyecektim ama meger leyla ile mecnun varmış :D

      Sil
  18. güzel bir masal ama eksik yinede evlenip o eksikliği tamamlamak lazım :)birde eşiniz kaptansa bu masalı yaşama ihtimaliniz evlilikde yaşanılası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kaptansa ve beraber mavi yolculuğa çıkıyorsanız evet,
      kaptansa ve uzun süre görüşmediğiniz oluyorsa hayır.
      bence ;)

      Sil
  19. süpermiş..
    bazen tersini düşünsem de bekarlık rahatlıktır! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işin esprisi o yaw mutlu olmayı bilen her şekilde olur gibime geliyor benim :D

      Sil
  20. Aynen keşke hep bekar kalsaydım... :)))

    YanıtlaSil
  21. old boy a yorum yapan adsız bu masala bayıldı :)

    YanıtlaSil

söz sizin...