17 Eylül 2012 Pazartesi

Arabalı Çanta

İşe yaramayı seviyorum..

İşe yaramayı seviyorum derken; öyle çalışayım, didineyim, onun bunun işini göreyim, sırtımı alın basamak niyetine kullanın, değil.
Böyle oturayım akıl vereyim.
Çok var bende biliyor musun, ne olur ki insanlar da nasiplensin işte :)

Neydi ki konumuz? Akıl vere vere bende kalmamış anlaşılan.

Ben çanta diktim.
Kumaş almıştım dikmek için, sonra vazgeçmiştim ki aylar olmuş, sonra bir baktım oturmuşum dikiyorum.


Öyle şahane bir şey değil biliyorum ama o kadar kullanışlı ki..
Sonra çok hafif. Yani rahat. Bu ara hep bunu takıyorum diyebilirim.
Abim çantayı benim diktiğime inanmadı, hemen sana etiket bastıralım, markan olsun, demeye başladı.
Valla bu çocuk bir gün beni zorlaya zorlaya iş kadını, butik sahibi falan yapacak diye ödüm kopuyor.
Özledim keratayı he! Söylene söylene gitti gene bir iş gezisine.
Ben en iyisi çantamı takıp koluma gideyim diğer abime.


O kadar akıldan bahsettim size de vermeden gitmem.
Bu kumaşlara "dak" deniliyor ama dak mı yazılıyor duck mı bilemem.
Bunlar döşemelik kumaşlardır. Koltuk kaplatırsınız, perde ve masa örtüsü yaparsınız. Çok zorlarsanız işte böyle çanta yaparsınız.
Ama etek yapıp üzerine 150-200 TL fiyat koyarsanız olmaz. Yani olur da, ayıp olur.
Döşemelik kumaş nihayetinde.

Benden söylemesi. Astarı da ne cici değil mi?

51 yorum :

  1. bu kumaş çok güzel annemde bana bu kumaşın radyolusundan etek ve çanta dikti :) dediğin gibi çok rahat ve kullanışlı, güle güle tak canım sende bilirim çok güzell :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çanta modelini gösterebilir misin merak ettim belki yeni modelimde seninkinden esinlenirim :)

      Sil
  2. Hayranıyım sendeki şu özgüvene:)))

    Ama cidden güzel olmuş astarı da güzel dikmişsin yalnız makinenin ipliklerini gevşetmelisin sıkı biraz:) hee birde millete akıl dağıta dağıtana sende kalmayacak haberin ola..
    Gelmişken yağışukluma bakayım da gideyim.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah!!
      birgün o fotograf ordan kalkarsa müsebbibi sensin bunu şimdiden bil :))

      Sil
  3. Çantaya bayıldım devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devam eder miyim bilmiyorum baskı kurmaaa :)))

      Sil
  4. Cok sevimli olmuş güle güle kullan. Bu arada gercekten o fiyatlarda bu kumaşlardan etek yapanlar var:) bizde anneme perde yapmıştık üstelik metresi sadece 10 liraydi :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vaR VAR olmaz olur mu
      onlara gönderme yaptım güyaa :)))

      Sil
  5. kumaş ayrı güzel, çanta ayrı güzel de, astarı nereden buldun acep ;)
    hoş olmadı dimi bu soru ;)
    çanta harika ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. astar aslında elbise diktirmek için alıp sonra vazgeçtiğim bir kumaş :) hatta astar olmak için heba bile adilmiş olaiblir :D

      Sil
  6. ellerine sağlık muhteşem olmuş

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel olur butik acsan, bende gelip orayi burayi karistirsam.
    Hayallarinin pesinden kossan, abinin senin icin yazdigi bir hayal olsa bile.
    Ve hepimizin senin "pismis" fikirlerine ihtiyaci var özellikle benim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen gelip karıştıracaksan açarım bak :)
      başkalarının istekleri yüzünden kendi isteklerimi çok uzun süre erteledim, önce ben, diyorum artık, bunu biliyorsun ama belki ilerde ;)

      Sil
  8. astarı da yüzü de şahane. hep böyle çantalar kullanıyorum ben de. süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim!!
      rahatlıkları onları vazgeçilmez yapabiliyor ;)

      Sil
  9. bende aldım bu kumaştan bir metre ama hala birşey yapamadım :) hep aklımda çanta var ama başka birşey olsun diye bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi metreden 2 çanta çıkar acaba etek mi diksen? :)

      Sil
  10. becerıklı kızz :)) sahı seyhan senın adını kım koymus merak ettım hep aklımda sorucam soramamısım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      dedem koymuş, bi hikayesi de var anlatırım;)
      ha sen o yuzden mi bana nerelisin diye sordun :))

      Sil
  11. şimdi etek yapıp 200 tl etiket koyarsanız olmaz derken mesaj mı verdin anlamadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he msj verdim istanbuldaki butiklere ;)

      Sil
    2. onları alanlara ver mesajını:)arz talep meselesi:)
      çanta da işçilik çok başarılı hakikaten

      Sil
    3. aynen conivaynen :P
      parayı bastırıp alan olduktan sonra bende etiketi şişiririm ;)

      Sil
  12. ellerine sağlık bu becerini bilmiyordum güle güle kullan ya da hediye et istersen : )PPP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mine bunu etmem sana özel dikerim ben be ne diyosun ;)

      Sil
  13. vay seyhan ablacım sen de ne cevherler varmış yahuuu :) astarı bile çok şık. böyle sitelerde çok rastlıyorum tasarım çantalara.satış yaparsan kapış kapış giderler bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gitmez gitmez :D
      beni gaza getirmeyin uzun süre dikiş dikemiyorum ben sırtım ağrıyo :D

      Sil
  14. Bu kızın heryerinden marifet fışkırıyor vallahi :) Süper olmuş Seyhancım süper,güle güle kullan,acaba bende denesem mi diye düşürdün aklıma şimdi :)

    Hee bu arada ''Ama etek yapıp üzerine 150-200 TL fiyat koyarsanız olmaz. Yani olur da, ayıp olur.'' kısmını acayip desteklemeden geçemiyciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene dene dene!!
      birileri birşeyler yapınca bende gaza geliyorum bana da örnek ol ;)

      Sil
  15. çanta çok güzle olmuş, elinize sağlık. Olur mu olur bir markayla satışa çıkabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim belki ilerde olur öyle birşey alıp başımı gidermişim :))

      Sil
  16. olsun kuzum senin beğenip kullanman önemli:))

    YanıtlaSil
  17. Bayıldımmm ağbinin dediği kadar var ama ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abim benim sırtımdan para kazanmaya çalışıyor bencee :))

      Sil
  18. Ellerine sağlık Seyhan. Hem sade, hem şık olmuş. Bu kumaşların İstanbul temalı olanlarından benim de bir etek dikesim var. Ben de kumaşı alsam, bir gün elim değer mi acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbullusundan vazgeç bu kumaşların en yaygını o çünkü.
      ama al. bi gün muhakkak elin gider ;)

      Sil
  19. Feys de aynı butigin fiyatlarına gicigiz anlaşılan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimkilerde hata!
      arz talep meselesi, bana da verseler ben de hayır demem :)

      Sil
  20. güzel olmuş ki.

    dak duck öğrenmiş oldum ben de.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. madem öğrendin tam öğren duck mış doğrusu ;)

      Sil
  21. Vallahi seni kutluyorum çantanın dikimi gayet güzel olmuş
    Sonra etiketlere gözüm takıldı...çok hoşuma gitti gülümsedim:))

    YanıtlaSil
  22. Çok zevkli bir iş çıkmış ortaya ,hay sen aklınla çok yaşa emi:)
    cup cake desenli etek 220 tl:)bende bunu gördüm.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa işte alan olunca fiyatlar çıkar da çıkar.. :)

      Sil
  23. Süpersin seyhan:) Ben de bu günlerde dikiş olayına takmış durumdayım. Aklımın bir köşesine yazıyorum bu tarz bi çantayı:)

    YanıtlaSil
  24. bende de aynı kumaştan var hala beklemede sapını yaptım gövdesi duruyor ,sen bu tatlı dille çok satış yaparsın seyhancım :)bastır etiket gitsin ...

    YanıtlaSil

söz sizin...