23 Eylül 2012 Pazar

Seyhan'da Sonbahar

Tamam tamam itiraf ediyorum.
Bu yazıyı sadece bannerımı farkedin diye yazıyorum :)

Son bir kaç bannerımda olduğu gibi bu bannerı da Ayşecim hazırladı.
Ayşem Ayşem benim güzel Ayşem...

Ben hiç bir şey istemedim ki..
Ayşe'ye diyorum ki, böyle güzellikler karşıma çıkıyorsa belki de ben iyi bir insanımdır.

Ne kadar sevdim, ne kadar mutluyum...
Ayşem Ayşem benim güzel Ayşem...

Bu vesileyle bu fotoğrafı da paylaşmış olayım: Sonbahar seni seviyorum isimli çalışmam.


Birşey yazacaktım unuttum :)

38 yorum :

  1. Çok hoş olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı okumadım daha. Yeni banner süper olmuş. Bana da bir tane yapsana:)

    YanıtlaSil
  3. Sen iyi bir insan oldugunu daha yeni mi fark ediyorsun :) hepimize hayirli ugurlu olsun yeni güzel banner ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel insanlar cevremdeyken biraz biraz uyanıyorum gibi. size layık olmak istiyorummm

      Sil
  4. bu banner pek farkedilmeyecek bişey değil syhn, en azından dikkat bozukluğu olmayanlar için :))) ben çok sevdim...güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  5. güzel olmuş dur bende de böyle bir poz var ben de bloğa dönüş yapınca sonbahara merhaba diyeyim ee öncümüz sensin canım:) takipçiniz:)

    YanıtlaSil
  6. Sabah sabah üşenmemiş yazı yazmış :) Herhangi bir konuda, ne olursa olsun söyle bana elimden geldiğince ben sana yardımcı olurum ^^ Çünkü sen iyi bir insansın di mi ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadan da nazik bi okadan tatlı!!!
      sanırım öyleyim baksana...

      Sil
  7. Guzel olmus . Gule kullan canim..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş, güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  9. üzerinden boyasının aktığı s harfinin olmadığı her baner eksik benim için

    YanıtlaSil
  10. Çok yakışmış sana çook!

    YanıtlaSil
  11. Harika bir banner olmuş. Bu arada profilinden okuduğuma göre senin de yaz mevsimiyle aran yokmuş. İşte bizim gibiler için muhteşem bir mevsim sonbahar! Ağaçlarıyla yapraklarıyla...Yapraklar bir süre daha ağaçlarda kalabilir ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet en sevdiğim zmnlar bunlar.
      yapraklarda dökülürken güzeller ama ağaçlar haklısın çıplakken maaleseff :)

      Sil
  12. Ay bayıldımmmm Ocak'a kadar durabilir bence bir sakıncası yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakarsın ayşe kış için karlı marlı bişiler hazırlar belli mi olur nihayetinde ben iyi bir insanım :D

      Sil
  13. çokkk beğendim
    ayşe ne iyi arkadaşmış öyle :))

    YanıtlaSil
  14. en çok ben severim biliyordun değil mi;)

    YanıtlaSil

söz sizin...