1 Eylül 2014 Pazartesi

Eversea / Aşka Var Mısın?


Elinize alınca bitirmeden bırakmak istemediğiniz kitaplar olur hani.
Ruh halinize uygun doğru kitabı seçtiğiniz buradan belli olur.
Bu kitap benim çok kısa sürede okuduğum ancak daha da kısa sürede okumak istediğim, yani elimden bırakmanın işkenceye dönüştüğü bir roman oldu.
Ama hayatıma devam etmek için yemek yemeye su içemeye de ihtiyacım vardı. Yoksa keyfi bir boşluğum olmadı :P
Gerçi çok utanıyorum, tam bir gençlik kitabı. Pardon bu kitaplara, benim gibileri dahil etmek amacıyla türü için "genç yetişkin" deniliyor.
Eğer bu tarzı seviyorsanız, gönül rahatlığıyla bir an önce alıp okumanızı önerebilirim.

Sevgilisi tarafından aldatılan ünlü Hollywood yıldızı Jack Eversea, kimseye haber vermeden bulunduğu ortamdan uzaklaşıp ufak bir sahil kasabasına çekilir. Burada Kary Ann isimli garsonla yaklaşmaları olacaktır ancak ikisi de farklı dünyanın insanları olduklarının bilincindedir.
Bilinçli olmak aradaki çekimi görmezden gelmeleri için yeterli olacak mıdır peki?


Bir tarafta dünyaca ünlü bir aktör diğer tarafta kasabalı garson. Tam bir masal. Neler olacağını az çok kestirebilmenize rağmen kayıtsız kalamayacağınız bir hikaye.
Seri olduğunu da kitabın sonuna gelince öğrenmiş oldum :) Bir an önce devamını okumak istemem ise yine size bir fikir verebilir sanırım.

Bi' sen eksiktin Jack hayatımda. bir sen...
:)

9 yorum :

  1. Seri mi ? Yapma be Seyhan... seri varsa bana söyleme ya :D Kitabın konusu da güzelmiş hay bin kunduz... neyse liseye alıyorum ama elimdekiler bitmeden görmedim, duymadım, bilmiyorum :)

    haa unutmadan mimledim seni içimden geldi :)

    YanıtlaSil
  2. bu kitabı okudugunda seri olduğuna şükredeceksin.
    öyle devam etsin istiyo insan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fark ettim güzel olduğunu. Ama devamı daha türkçeye çevirlmemiş sanırım "forever jack" kitabın ismi tam size yaşattığı duygu yani :) eğer devamını alamayacaksam hiç başlamam daha iyi. Çıldırırım yoksa öyle bir manyağım :)

      Sil
    2. kesinlikle imkan olsa ben kendim ceviririm :))
      ama şu da bir gerçek ki seriler özlemle birleşince duygu patlaması yaşatıyor ;)
      gözüm yolda..
      :)

      Sil
  3. ne varmış kız yaşımızda :P
    ben de okudum bir çırpıda. konu sıradandı ama kitap etkileyiciydi yalan yok. bitince delirdim, bilmiyordum seri olduğunu. şimdi bekle anam bekle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşlandırık mirim kabul et, jack bile 26 yaşında :D
      çok hızlısın yeni çıktı sanıyorum bu kitap hemen de okumuş!
      benden bile önce!!!
      benden önce okuma bari :D
      çok güzel özetlemişsin bu arada ve varya yazarkan aklıma geldin, tatlı belayı sevdinse bunu da seversin diye düşünmüştüm önerecektim sana ki okumuş beğenmişsin. Allaam ben de ne kadar öngürü sahibiyim :D

      Sil
    2. kız var yaa, yorumuma cevap yazmadın diye kurdeşen dökmüştüm. nasıl da sevindim :P
      vahşi batının en hızlı kitap tüketen kovboyu=ben :)))
      haa, bannerini sevdim, mavi iyidir. masalsı olmuş..

      Sil
    3. oyy kıyamammmm.
      yeni yazı girince artık ona odaklanıyorum ve eskisine gelen yorumlar gözümden kaçabiliyor. hatta buna cevap vermezdim de birden aklıma geldi fatoşum beklemesin öyle boynu bükük dedim ^^

      Sil
  4. Ben sana yetişemiyorum artık :)

    YanıtlaSil

söz sizin...