29 Eylül 2014 Pazartesi

Gülben Ergen Evlendi Ya La!

Magazin gündemim George Clooney'le dolup taşınca bu haberi atlamama şaşırdım.
Gerçi atlamış sayılmam duyar duymaz yazıyorum.
Yazmayabilirdim gerçi ama gelinlik ve nikah konsepti o kadar hoşuma gitti ki..
Hem ben severim Gülben Ergen'i, bahsetmeme kimse şaşırmaz bence.
Ayrıca kocası.. nasıl desem... fıstık gibi adam.
Adamlar için bu tabir kullanılıyor muydu?
Olsun kullanılmıyorsa da artık kullanılsın :)


Gelinliğe bayıldım. Poza bayıldım. Gülben'i zaten severim ama kocasına da bayıldım :)
İyi ki ayrılmış kız bu Mustafa'dan.
Aldatılan her kadın Gülben kadar şanslı olsa keşke.


Allah mesut etsin. Fotoğraflar harika. Kim çekmiş acaba? Nihat çekmiştir kim çekecek başka.

Şu George Clooney'in düğün fotoğraflarını beklerken moral oldu bana.


Kullanmadığım fotoğraflara bakmanızı öneririm. Gelinlik çok güzel, gelin saçı harika, gelin çiçeği muhteşem..

24 yorum :

  1. Gunaydin seyhaaan ve yine seninle duyuyorum bu haberiii :) bende gelinligin ust kismina bayildimmm :)

    YanıtlaSil
  2. gelinliği bende beğendim bide şu 32 dişlerini göstere göstere güldükleri kare de hoşuma gitti..damat traşı denen olay olmasa da olurmuş gördük ..gülbeni sevmem ama mutlu da olsun yani neticede ana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erhan çelikten başka sakalın bu denli yakıştığı adam görmedim. yani bu kadar sakalınn :)))

      Sil
  3. Bende severim Gülben 'i , dün görünce internete hayran kaldım Şirince'de evlenmiş zaten . Her şey çok doğal olmuş . Çok mutlu olsunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şirince şirinleri pek şirinler ^^

      Sil
  4. Allah mesut etsin. :)
    Beni de.. bende nişanlandım yani.. Allah Allah.. :D darısı başıma artık..

    YanıtlaSil
  5. Evli değil miydi? Aaa ben evli biliyordum Gelinliğini vücuduna ve yaşına çok yakıştırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık evli ;)
      hem de ikinci evliliği olmasından kelli çok uygun bir gelinlik

      Sil
  6. Ben de atlamışım bu haberi, magazin bülteninden uzak kalmışım sanırım şu sıralar...Ama evlenmesine sevindim, ilk evliliği hüsran oldu onun için :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atlama bak biraz magazin izle keyfin yerine gelsin, soyutlama kendini :))
      Alaaaammm tavsiyeye bak :D

      Sil
  7. kız nere evlenmiş hiç haberim olmadı... resimler süper gerçektende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan bizi de çağırır ayıpp yaniiii :))))

      Sil
  8. Önce şaşırdım sonra sevindim :) Ama güzel olmuşlar cidden :)

    YanıtlaSil
  9. İlk fotoğrafa ben de bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten ben ilk, ilk fotografı gördüm şok şok şok
      hem bayıldım hem çok şaşırdım sonra sonra sindirdim :D

      Sil
  10. Hayırlı, uğurlu olsun^^ Bir yastıkta kocasınlar artık yanii bundan da boşanırsa daha da evlenmeye tövbe etsin :D Şaka bir yana Mustafa dan iyi, yakışmış Gülben Ergen'e ;) Yazını da ayrı bi sevdim, ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay teşekkür ederim :D
      yarına george clooney yazım geliyor bakalım onu da begenecek misin :P

      Sil
  11. George'un resimlerini alıştıra alıştıra koy seyhan. Zira benim zavallı yüreğim bu acıya dayanamaz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben dayanıyorsam herkes dayanır, ben ikinci kez güncelledim yeni foto bile ekledim :)

      Sil

söz sizin...