12 Eylül 2014 Cuma

Fatma Erdek'i Tanıyalım mı?

Ben Fatma Erdek'in üç kitabını okumuşken etrafta hala Fatma Erdek'i tanımayan insanlar olması kanıma dokunuyor. Tamam abarttım ama istiyorum ki herkes tanısın. Tanımakla da kalmasın okusun. Okumakla da kalmasın sevsin.
Sizlere zorla sevdiremem değil mi? Ama tanıtabilirim. Belki sevdirebilirim de ^.^

Fatma Erdek 1969 Erzurum doğumlu. Eğitimini ise İzmir'de tamamlamış, İzmir'de yaşıyor.
Önceleri yazdıklarını takma isimle internet üzerinden paylaşmış. Forum yazarlığının kendisine cesaret kattığını ve iyi bir eğitimhane olduğunu söylüyor.

Fatma Erdek okumayı çok seviyorum. Cümleleriyle O bir ifadeyi anlatırken ben yaşıyorum. Ve daha önceleri forumlarda yazdığını bilmek bana, kim bilir daha ne cevherler vardır, diye düşündürüyor.

Melekler Zamanı yazarın basılan ilk romanı. Son kalfalık eserlerim diye düşünürken, yazdıkları öyle içine siniyor ki yayınevlerine göndermeye karar veriyor. Başta kalfalık eseri diye nitelendirdiği kitabı ilk ustalık eseri oluyor. Basılıyor.
Böylece forum yazarlığıyla kalmayıp, gittikçe büyüyen bir hayran kitlesine sahip oluyor.

Ben ilk Kara Kış Beyaz Düş isimli kitabını okumuştum.
Bazen olur ya öyle, kitap şöyle dursun yazarla bir bağ hissettim. Kitabı çok sevmekten öte bir şey bu. Zaten öyle olmasa kapı kapı dolaşıp Fatma Erdek röportajları okumaz, iki satır da olsa burada bir şeyler karalamaya çalışmazdım.

Kısacası, Fatma Erdek ne yazsa okurum, diyorum ben.
İyi ki okumuşum, iyi ki tanımışım.

20 yorum :

  1. sen beğendiysen mutlaka iyidir, en kısa zamanda ben de okuyacaklarım arasına ekliyorum öyleyse ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanların beklentisini arttırmaktan korkarım.
      benim zevk aldığım kadar zevk almanı dilerim en azından ;)

      Sil
  2. Geçen gün sana yazmıştım ya hani o gün gidip aldım Kara Kış Beyaz Düş kitabını.En ufak fikrim yok kitap ve konusu ile ilgili.Sadece karakterlerin adını biliyorum sayılır.Elimdeki kitap bitsin ilk sıra onun.Algıda seçicilik mi ne şuan nereye baksam Fatma Erdek kitaplarını ve övgülerini buluyorum.Merakım iyice arttı.İnşallah yüksek beklenti sonucu hayal kırıklığına uğramam.Sonuçta kitap güzel olsa bile bazen tarzı kişiye uymuyor değil mi.Beğenirsem devamını alırım diyeceğim ama daha öncekiler gibi olur derdiyle biraz zamana da yayabilirim diğer kitaplarını.Sevgiler mutlu haftasonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet inşallah yüksek beklenti kurbanı olmaz, biraz bekleyip öyle okuyabilirsin. benim sevdiğim kadar sevmeni dilerim.

      Sil
  3. kitapplara o kadar güzel yorumlar yapmışsın ki bende listeme ekledim hemen :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yazı bana kitap fuarı için liste yapmaya başlamam gerektiğini hatırlattı.
    Sayende Fatma Erdek de liste başı oldu.
    Sen tavsiye edersin de biz okumaz mıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ölüm kalım meselesi değil mi damla :D
      fuarda da güzel bir indirimle alır severek okursun inşallah ^^

      Sil
  5. Not aldım bende teşekkürler canım, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  6. forum yorumlarından 3 romana, çok hoşuma gitti.ilk hangi kitabından başlamalı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım kara kış beyaz düş başlamak için güzel.

      Sil
  7. Sen öneriyorsan gözüm kapalı alır okurum Fatma Erdek'in romanlarını. Alınacak kitap listeme ekledim baaaaakkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya böyle yorumlar almak ne hoş.
      imkanım olsa da hepinize ben göndersem kitapları! ^^

      Sil
  8. Hiç bilmediğim için utanç içindeyim. :) Ama merak içindeyim de... En kısa zamanda bir Fatma Erdek kitabı alayım inşallah;) Teşekkürler tanıtım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok yeni tanıştım . bir kaç ay evvel öyleydi.
      neden bilmiyorum kitabı sevdim ama kitabı aştı sevgim yazara bağlandım.
      o yüzden tanıtmak derdine girdim ve güzel geri dönüşler aldım, ne mutlu bana :D

      Sil
  9. Ben de yazarin Erken zaman Düsler kitabini okudum. Askin anlatimi cok güzeldi ama araya giren 15 yil beni yikti. Diger kitaplarini bilemiyorum okumadim. Okuyup okumama konusunda kararsizim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son basılan kitabı erken rüya zamanlar değil mi bahsettiğiniz?
      diğer iki kitap da birbirinden pek farklı. ancak melekler zamanında da bir nebze zaman giriyor araya. aklınızda olsun ;)

      Sil
  10. Seyhan ne yaptın sen bana.Nerden bulaştım ben bu kitaba.Koca bir taşı aldın yüreğimin üzerine koydun öylece bıraktın beni.Kara Kış Beyaz Düş benim elimi kolumu bağladı gücümü tüketti resmen.Yemin ederim nefes alışım değişti havasız kaldım çoğu yerde.Bıraktım koştum pencereye.Hakime Hanım'a yüzbaşının verdiği umut ışığı bile kendime getiremedi.Zeynep'e ağladım Karkız'a ağladım ,ağladım ama yüreğimdeki ağırlık geçmedi.Dayanamıyorum böyle hikayelere,böyle ezilmeye, yok sayılmaya ben.İnsanlığımdan utanıyorum okuyunca.Yazık diyorum eyvah diyorum neden diyorum ama bir cevap bulamıyorum.Kendime nasıl gelirim onu da bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzgünüm...
      ama beğendin ama di mi? nasıl çekti seni içine kitap nasıl acıttı içini sonra da bir parça olsun telafi etti. di mi?
      nasıl abartısız bizden hayatlar nasıl gerçek karakterler..
      şimdi beğenmedim diyebilir misin?

      Sil

söz sizin...