15 Eylül 2014 Pazartesi

Yıldız Tozu

Artık güzel şeyler okuyamam, dediğiniz yerde yeni yazarlarla tanışıp güzel hikayeler okuyunca nasıl da mutlu oluyor insan.
Nasıl da umut doluyor.


Israrla, okuyun, diye tavsiye edebileceğim bir kitap bu. Yakınlarıma anlatmaya, önermeye daha kitap bitmeden başladım. Kitap beni ilk satırda içine aldıktan sonra son satıra kadar bırakmadı, hayal kırıklığına uğratmadı.
Üstelik yazarın ilk kitabı! Canım benim. Yazmaya devam et olur mu?

Yıldız Tozu'nda kapı komşusu iki gencin büyüyüp aşık olduklarını birlikteliklerini, ayrılıklarını, evliliklerini çocuk sahibi olmaya çalışmalarını ve bu uğurda neler yaşadıklarını okuyacaksınız.
Ama ilk sayfalarda benim bahsetmeye dilimin varmadığı bir kaza ve sonrasında yaşanan mucizeyi okuyacaksınız.
Çok gizemli olduysa bu anlatım kitabın arka kapak yazısını okuyun. Ama bence arka kapak yazısından ziyade hemen kitabı okumaya başlayın.

Kitap kapağı kadar güzel.
İsmi güzel.
Matt güzel. Elle güzel. 
Çok güzel.

12 yorum :

  1. Bilsem alırdim yaff :/ keske dün yazsaydin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya öyle deme, kısmet, sonraki alış verişe demek :)

      Sil
  2. :) klasik türk sineması tadında gibi geldi bana .. bu arada , bu yorumu yazara da gönder bence çok sevinir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok orijinal bi hikayeydi nesini türk filmine benzettin bilemedim, kitabın hakkını vermemişimdir demektir bu yorumlarken :D

      Sil
  3. E madem hepsi güzel bizde okuyalim be Seyhancan :) mrl

    YanıtlaSil
  4. E madem hepsi güzel bizde okuyalim be Seyhancan :) mrl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle güzel ki galiba mecbur okuyacaksın :D

      Sil
  5. not aldım, umarım bulabilirim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yeni bir kitap rahatlıkla bulabilirsiniz ;)

      Sil
  6. Elime alıp bırakmıştım resmen pişman oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki bi dahaki sefere bırakmayacaksın ;)

      Sil
  7. Çok severek okudum sayende :)) çok etkilendim ve hep bir umut acaba yaşayacak mı diyeeee diyee okudum :(

    YanıtlaSil

söz sizin...